Bij de Ikea hebben ze hele leuke kleine bakjes met een rubberen ring erin, makkelijk en absoluut luchtdicht. Iets van E 1,25 per stuk ofzo, heb ik een paar van gekocht en ik gebruik ook ouwe potjes met een goeie deksel, anders meurt mijn hele keuken/kastje en zit er geen smaak meer aan de kruiden en da's zonde natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 06:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik ga eens kijken. Moet ik alleen even naar een andere winkel want de meeste winkels hier in de buurt hebben die plastic baggerdingen![]()
Ik kan natuurlijk ook overgieten in een oud potje ofso...
Ah ik was net op dreefquote:Op maandag 3 oktober 2005 06:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
yeah![]()
Zeg...ik ga mijn mandje in !
Die zijn het leukstquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij was dat een hele slechte grap
Vind je CUL niet meer gezellig dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:48 schreef Oblivion het volgende:
Wat een gezelligheid hier zeg, dat iedereen zo gezellig elkaar gedag zegt...![]()
What the fuck is hier gebeurd?
Er zijn er een paar die de rest gewoon negeren, zelfs na meerdere mailtjes, en niet uit willen leggen wat er aan de hand is en waarom ze andere negeerd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:48 schreef Oblivion het volgende:
Wat een gezelligheid hier zeg, dat iedereen zo gezellig elkaar gedag zegt...![]()
Waarschijnlijk zijn er wat beschaafde mensen bij gekomen, en een aantal aso's weg gegaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:48 schreef Oblivion het volgende:
Goedendag Obli, Euc en iedereen die ik vergeten benquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:48 schreef Oblivion het volgende:
Sorry, ik las je post niet eerder.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:46 schreef Oblivion het volgende:
Vind het zeer vreemd, ik ben een tijd niet geweest...
Wordt gewoon niet op gereageerd, vind het verder prima...dan niet.
Er moet zeker eerst weer eens wat geschopt of gezegd worden eer er uberhaupt wat gezegd word...
Jammer, zeer jammer...
Dat is mooi om te horen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:46 schreef Oblivion het volgende:
Met mij gaat het goed, Martijn. Dank je voor het vragen.
Alles is okay hier. Annemiek is weer begonnen met werken en werkt nu al weer 4 uur per dag dus dat gaat de goede kant op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:46 schreef Oblivion het volgende:
Alles okay in huize annemiek en martijn?
Is niet alleen jij...quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sorry, ik las je post niet eerder.![]()
Dat is heel mooi!quote:Alles is okay hier. Annemiek is weer begonnen met werken en werkt nu al weer 4 uur per dag dus dat gaat de goede kant op.
Kom je aandacht te kort ofso?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:46 schreef Oblivion het volgende:
Vind het zeer vreemd, ik ben een tijd niet geweest...
Wordt gewoon niet op gereageerd, vind het verder prima...dan niet.
Er moet zeker eerst weer eens wat geschopt of gezegd worden eer er uberhaupt wat gezegd word...
Jammer, zeer jammer...
CUL is niet meer hetzelfde...![]()
Kan ook niet anders.
Met mij gaat het goed, Martijn. Dank je voor het vragen.
Alles okay in huize annemiek en martijn?
He, dat is jammer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:57 schreef Oblivion het volgende:
Ben hier weer helemaal klaar mee...![]()
Was weer dolletjes...![]()
Wat ben jij een happert zegquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:57 schreef Oblivion het volgende:
Ben hier weer helemaal klaar mee...![]()
Was weer dolletjes...![]()
Op zich heb je wel gelijk.. maar aan de andere kant moet iedereen vrij zijn om wel of niet te posten wanneer hij of zij dat wil en het binnen de regels valt. En als mensen niet meer reageren omdat er een kutsfeer heerst.. tsja dan gaat die sfeer ook nooit weg natuurlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef Euc- het volgende:
Nee, maar lees eens hoe het in de eerste topics eraantoe ging, daar was het altijd gezellig en gemoedelijk, al is het op internet. Gewoon een heel andere sfeer, er zijn er 2 die 's nachts hele discussies voeren, en zich van niemand iets aantrekken als je er 's nachts bij komt, dan kun je net zo goed tegen de muur gaan staan praten en hopen dat die iets terug zegt, die zal eerder iets terug zeggen dan die 2.
Verder zijn er een heleboel vaste users gewoon niet meer, of ze zijn er wel nog, maar ze posten niet meer door de kut sfeer die er hangt.
en is het weer vlijmscherp?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:20 schreef rashudo het volgende:
Ik heb trouwens vanavond m'n eerste mes geslepen..Met aanzetstaal!
Ik dacht al zoietsquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:53 schreef Euc- het volgende:
Een mes slijp je niet met een aanzetstaal
Daarmee haal je alleen de bramen weg, slijpen zul je echt door een prof moeten laten doen (als je wilt dat het écht goed gebeurd)
En hoe vaak moet je dat als profesionele kok eigenlijk doen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:53 schreef Euc- het volgende:
Een mes slijp je niet met een aanzetstaal
Daarmee haal je alleen de bramen weg, slijpen zul je echt door een prof moeten laten doen (als je wilt dat het écht goed gebeurd)
En waar laat je zo iets dan doen? Neem aan dat daar speciale mensen voor zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:07 schreef Euc- het volgende:
ligt eraan hoe je ermee om gaat, ikzelf ongeveer 1 keer per half jaar.
Ja maar hoe vaak moet ik nou bij Ad op visite?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:11 schreef Euc- het volgende:
De messenslijper
Er zit er 1tje hier in de buurt die echt HEEL goed is, en allom bekend is door prof koks, zijn naam is Ad de Boer.
Dat mag natuurlijk dan ook wat kosten!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:11 schreef Euc- het volgende:
Er zit er 1tje hier in de buurt die echt HEEL goed is, en allom bekend is door prof koks,
Hey verdoriequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef Euc- het volgende:
Nee, maar lees eens hoe het in de eerste topics eraantoe ging, daar was het altijd gezellig en gemoedelijk, al is het op internet. Gewoon een heel andere sfeer, er zijn er 2 die 's nachts hele discussies voeren,
Ehm..noem eens wat?quote:en zich van niemand iets aantrekken als je er 's nachts bij komt, dan kun je net zo goed tegen de muur gaan staan praten en hopen dat die iets terug zegt, die zal eerder iets terug zeggen dan die 2.
Ksnap je helemaal Euc, ik mis ook eeen beetje de oude SC sfees van de eerste 15 topics, daar ging het iig nog over Cul & Horeeca ipv dat je een gehele MSN-log aan hget lezen bent.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
Er zijn er een paar die de rest gewoon negeren, zelfs na meerdere mailtjes, en niet uit willen leggen wat er aan de hand is en waarom ze andere negeerd.
Als je je er niet druk om wilt maken, waarom wordt je dan kwaad om een opmerking die hier gemaakt is die ik nooit gemaakt zou hebben als ik van te voren geweten had wat er aan de hand was?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 06:55 schreef BBQ-kip het volgende:
God wat een zuur gezeik zeg, en ik kan me er zooo niet druk om maken, want het is zooo niet belangrijk![]()
Oke zullen we daar dan van af nu aan gaan werken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 03:02 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ksnap je helemaal Euc, ik mis ook eeen beetje de oude SC sfees van de eerste 15 topics, daar ging het iig nog over Cul & Horeeca ipv dat je een gehele MSN-log aan hget lezen bent.
Hopelijk komt het hier nog eens terug.
Weekendje naar Canada geweest??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke zullen we daar dan van af nu aan gaan werken?
Ik geeft de aftrap:
---------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb afgelopen weekend zalmforel gevangen en wil deze lekker gaan klaar maken. Iemand tips?
Nee, de forellenvijver. Zat zelf ook te denken aan dit recept Tonijnsteak met wasabi saus maar dan de tonijn vervangen voor zalmforrelquote:
Ik zou het niet weten maar het klinkt wel erg lekker!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb een vraagje, misschien weet een van jullie het antwoord.
Van de zomer was ik in Italië en daar heb ik een soort van vijgenjam/compote gegeten, een keer met salami en een keer met pittige kaas. Ik vond dat spul echt superlekker en ik heb dus wel een potje meegebracht voor thuis, maar dat raakt natuurlijk ook een keer op. Weet iemand of dat spul ook hier in Nederland te krijgen is?
Momentel zijn verse vijgen lekker cheap dus zou ik die gewoon nemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb een vraagje, misschien weet een van jullie het antwoord.
Van de zomer was ik in Italië en daar heb ik een soort van vijgenjam/compote gegeten, een keer met salami en een keer met pittige kaas. Ik vond dat spul echt superlekker en ik heb dus wel een potje meegebracht voor thuis, maar dat raakt natuurlijk ook een keer op. Weet iemand of dat spul ook hier in Nederland te krijgen is?
Verse vijgen met port uit de ovenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:20 schreef Chielus het volgende:
[..]
Momentel zijn verse vijgen lekker cheap dus zou ik die gewoon nemen.
Ingredienten:quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:09 schreef Martijn_77 het volgende:
@rashudo. Heb je het recept ook voor ook voor mij?
Er zou eigenlijk blanke kalfsbouillon door moeten, maar ik heb het gedaan met kippenbouillon uit een blokjequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:04 schreef Martijn_77 het volgende:
En wat voor bouillion heb je gebruikt om hem aan te lengen?
En voor hoeveel personen is dit recept ongeveer?
Mmm, zeker een recept om deze winter een keer te proberen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:18 schreef rashudo het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk blanke kalfsbouillon door moeten, maar ik heb het gedaan met kippenbouillon uit een blokjeHad geen tijd om nog even een uitgebreide bouillon te laten trekken hehe.
Ik zou zeggen voor 4 personen, je haalt er ongeveer 4/5 kommen uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |