Inderdaadquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:04 schreef Bep het volgende:
Waarom kraait die haan als het toch geen ruk uitmaakt of ze opstaan of niet?
Ze gaan wat in het huis doen... dus moeten ze voor een uur zo naar de slaapkamer. Ze mogen daar wel leren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:13 schreef stil het volgende:
Waar hebben de bewoners nog 10 minuten voor?
Hoorde een BBstem dat omroepen.
bedankt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze gaan wat in het huis doen... dus moeten ze voor een uur zo naar de slaapkamer. Ze mogen daar wel leren.
ze heeft er vast geen zin inquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:22 schreef stil het volgende:
Tanja leert niet mee, heeft vast geen trek in een feestje, en zij geen feest de anderen ook niet!
Miss Pikkie heeft nergens zin inquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:29 schreef Darklight het volgende:
Heeft de HOER weer eens geen zin om mee te doen?
Denk het niet dat houdt hummie tegen met een BB kut smoesquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tanja gaat genomineerd worden
Hadden ze al 2 rondes eerder moeten doen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Miss Pikkie heeft nergens zin in
Dat wel, maar dan kan ze ineens immuniteit verdienen door een weekopdracht te verzieken. Net als die envelop van Lieske, maar dan beterquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:11 schreef Pinball het volgende:
Peter2000, misschien kan jij nog even een psychologisch profiel van Tanja opstellen nav de manier waarop ze haar brood belegt? Net als gisteren?
[afbeelding]
Da had ik nou ook, ik zag die flappoten van roel en dacht:"Hey...volgens mij is die tanja een crackhoer!"quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik zit zo eens te kijken naar die boterham... volgens mij is het een crackhoer.
ach dat durven ze nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:38 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh.
Is er ook iets gezegd over het niet leren van Tanja?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:35 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
2000ste
![]()
![]()
![]()
![]()
Linda zit er zo erg geil uit maar de mannen blijven op afstand.
Op die dikke zoen met roel na
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:36 schreef Gert het volgende:
![]()
Ik zit zo eens te kijken naar die boterham... volgens mij is het een crackhoer.
Ik snap er ook niets meer van. Tanja houdt niet van feestjes, dus gaat niet leren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:38 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh.
't Is op de grens hè.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Mag crackhoer nu wél of niet? Gisteren kreeg CW een aanval werd er ineens op gemod.
Lastig schelden zo![]()
Van het BB fokblog ... iemand meer info?quote:De ouders van Roel hebben een ongeluk gehad onderweg naar Big Brother gisteravond. Ze stonden in een file en er is iemand met 80 km per uur bovenop hen geknald. Zijn ouders liggen in het ziekenhuis. Zijn moeder heeft een dubbele beenbreuk, en zijn vader diverse kneuzingen. Ook de andere passagiers liggen in het ziekenhuis.
Dat geloof ik dus echt niet he, dan moet er een opstand komen...kannie anders, ander verklaar ik de bewoners nog gekker dan Tanja herself...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets meer van. Tanja houdt niet van feestjes, dus gaat niet leren.
Met een beetje pech moet Tanja straks een vraag beantwoorden.... dag feestje... Tanja blij.
Crackhoer mag. Gezien de laatste ontwikkelingen heb ik de grens ietwat verlegd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Mag crackhoer nu wél of niet? Gisteren kreeg CW een aanval werd er ineens op gemod.
Lastig schelden zo![]()
Daar begin ik sowieso al aan te denken zo langzamerhand.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:42 schreef Djoj het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus echt niet he, dan moet er een opstand komen...kannie anders, ander verklaar ik de bewoners nog gekker dan Tanja herself...![]()
Dat heeft geen, zin ze wil toch niet alles meerdere keren uitleggen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:38 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Crackhoer mag. Gezien de laatste ontwikkelingen heb ik de grens ietwat verlegd.
Het zal dan wel niet ál te ernstig zijn, want anders zit die broer van Roel toch niet doodleuk in de studio?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:42 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Van het BB fokblog ... iemand meer info?
Zoals daar ook gesteld, kan zijn dat die broer nog niets wist van het ongeval...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal dan wel niet ál te ernstig zijn, want anders zit die broer van Roel toch niet doodleuk in de studio?
Je zou het bijna gaan hopen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets meer van. Tanja houdt niet van feestjes, dus gaat niet leren.
Met een beetje pech moet Tanja straks een vraag beantwoorden.... dag feestje... Tanja blij.
even up.. ondergesneeuwd als laatste posting op vorige paginaquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:42 schreef fantastrick het volgende:
quote:De ouders van Roel hebben een ongeluk gehad onderweg naar Big Brother gisteravond. Ze stonden in een file en er is iemand met 80 km per uur bovenop hen geknald. Zijn ouders liggen in het ziekenhuis. Zijn moeder heeft een dubbele beenbreuk, en zijn vader diverse kneuzingen. Ook de andere passagiers liggen in het ziekenhuis.
Van het BB fokblog ... iemand meer info?
Juist! Ze durft het gewoon niet aan!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Komt nog bij dat als Tanja wél gaat leren .... en dan later toch nog alle vragen fout heeft, ze enorm door de mand valt. Dat kan ook een reden zijn natuurlijk.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Crackhoer mag. Gezien de laatste ontwikkelingen heb ik de grens ietwat verlegd.
Dat zou inderdaad wel lullig zijn. Alcohol is het belangrijkstequote:Op vrijdag 30 september 2005 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist! Ze durft het gewoon niet aan!
En ze krijgen een ingredient per goed beantwoorde vraag, als ik het goed begrepen heb. Dus Tanja kan volgens mij niet het hele feest verzieken, hooguit een onderdeeltje. Hopen dan maar dat zij niet de vraag krijgt waarmee alcohol verdiend kan worden.
Jemig...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:46 schreef fantastrick het volgende:
[..]
even up.. ondergesneeuwd als laatste posting op vorige pagina
En BB ook, vorige keer leverde dat geweldige beelden op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan hopen.
Maar de rest los zien gaan tijdens een feestje is me net iets meer waard.
ik hoop dat het niet al TE ernstig is (meerdere botbreuken klinkt niet als een feestje ) want dan kon Roel wel eens vertrekken neem aan dat ze dat soort dingen wel te horen krijgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal dan wel niet ál te ernstig zijn, want anders zit die broer van Roel toch niet doodleuk in de studio?
Waarschijnlijk ligt die keuze ook bij de ouders. Dat ze gezegd hebben dat ze het niet willen dat het verteld wordt. Of het is niet waar. Dat kan ook nog he.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jemig...![]()
Knap lullig voor ze.
Maar hoort BB dit niet aan Roel te melden, dan?
Dat Tanja's moeder huilend wegliep tijdens de internet-uitzending was wél weer leuk.
Waarom liep die huilend weg? Omdat het publiek boeeee geluiden maakten toen Tanja in beeld kwam?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jemig...![]()
Knap lullig voor ze.
Dat Tanja's moeder huilend wegliep tijdens de internet-uitzending was wél weer leuk.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jemig...![]()
Knap lullig voor ze.
Is dat zo? Dat heb ik niet meegekregen. Vertel!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef CartWOman het volgende:
Wat een heerlijke fantasie heb jij altijd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
En BB ook, vorige keer leverde dat geweldige beelden op.
Waarschijnlijk verknalt Tanja het, en dan mag Roel met een stiekeme opdracht de zaak redden. Moet ie de kipfiletjes van Nathalie verstoppen of zo, zodat ze tietloos moet feesten.
huh? Dat heb ik gemist, waarom liep ze jankend weg? Heeft ze ook genoeg van haar dochter?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jemig...![]()
Knap lullig voor ze.
Maar dat weet BB ook wel. Dus de vraag waarmee alcohol verdiend kan worden zal wel iets zijn in de trant van "noem één hit van U2".quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel lullig zijn. Alcohol is het belangrijkste
Yep, staat op Mediawatchers. Twee van hun users waren daar aanwezig.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:50 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hier liep het elke keer vast heb ik dat weer gemist ...was dat ivm het boederij verhaal?
Zo lang het niet levensbedreigend is zullen ze niet snel zoiets melden denk ik. Er zal vast vantevoren ook wel over gesproken zijn met alle bewoners.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:49 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik hoop dat het niet al TE ernstig is (meerdere botbreuken klinkt niet als een feestje ) want dan kon Roel wel eens vertrekken neem aan dat ze dat soort dingen wel te horen krijgen
Of voor Tanja: Hoe heet Frans Bauer van voren?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat weet BB ook wel. Dus de vraag waarmee alcohol verdiend kan worden zal wel iets zijn in de trant van "noem één hit van U2".
linkie * kijkt lief*quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, staat op Mediawatchers. Twee van hun users waren daar aanwezig.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat weet BB ook wel. Dus de vraag waarmee alcohol verdiend kan worden zal wel iets zijn in de trant van "noem één hit van U2".
Tja, het leven valt niet mee, als moeder van een crackhoer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, staat op Mediawatchers. Twee van hun users waren daar aanwezig.
ja en ook of zn ouders het zelf willen denk ik...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo lang het niet levensbedreigend is zullen ze niet snel zoiets melden denk ik. Er zal vast vantevoren ook wel over gesproken zijn met alle bewoners.
Hier heb ik het vandaan: Tanja, deel 3quote:
Kermis Bauer?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of voor Tanja: Hoe heet Frans Bauer van voren?
Inderdaad. Daarbij lijkt het me alleen maar lastiger voor Roel als hem dit gemeld wordt. Hij gaat dan vast zich extra zorgen maken enzo. Als het er naar uitziet dat zijn ouders weer volledig herstellen, dan zou het wat mij betreft niet gemeld hoeven te worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo lang het niet levensbedreigend is zullen ze niet snel zoiets melden denk ik. Er zal vast vantevoren ook wel over gesproken zijn met alle bewoners.
Waarschijnlijk zegt ze zelfs "unchange", want zo zingt Rob het.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Als ze die maar niet aan Tanja stellen dan, want die zegt keihard: "Unchain my heart"
t is ook niet niks natuurlijk je dochter horen zeggen dat ze wel ambitie heeft om de hoer te spelen, of dat ze dat al is/wasquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hier heb ik het vandaan: Tanja, deel 3
Ik neem aan dat ze dat al lang wist. Het gaat er nu om dat het 'out in the open' is denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:56 schreef Knurkie het volgende:
[..]
t is ook niet niks natuurlijk je dochter horen zeggen dat ze wel ambitie heeft om de hoer te spelen, of dat ze dat al is/was
Hadden ze kunnen weten; toch respect dat ze überhaupt naar de studio zijn gekomen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:56 schreef Knurkie het volgende:
[..]
t is ook niet niks natuurlijk je dochter horen zeggen dat ze wel ambitie heeft om de hoer te spelen, of dat ze dat al is/was
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat al lang wist. Het gaat er nu om dat het 'out in the open' is denk ik
Van de week hadden ze het over iemand die steeds 'Tour Operator' zong ipv 'Smooth Operator'.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt ze zelfs "unchange", want zo zingt Rob het.
ja dat wel maar trots kunnen ze niet zijn toch? en het boegeroep zal ook niet meegeholpen hebben denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hadden ze kunnen weten; toch respect dat ze überhaupt naar de studio zijn gekomen.
Ik denk dat ze meer probeerden te redden wat er te redden valt. Het feit dat die moeder Tanja er perse in wilde doet mij vermoeden dat moeders in het dorp iedereen op de hoogte heeft gesteld dat dochterlief een televisiester zou worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hadden ze kunnen weten; toch respect dat ze überhaupt naar de studio zijn gekomen.
Hey, wacht dat heb ik niet kunnen zien! Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef CartWOman het volgende:
Wow, dat zou een hele goeie zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:25 schreef Fiorenza het volgende:
Heeft Tanja de geheime opdracht om alle weekopdrachten te laten mislukken ofzo
Voor de zekerheid moet ik het toch vragen.. is dat echt een quote?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Groep: "Tanja, waarom leer jij niet?"
Tanja: "al dat gepieker is niet goed voor de baby"
Groep: "Maar we kunnen er een feestje mee verdienen"
Tanja: "Is ook niet goed voor de baby"
Groep: "Maar wel goed voor ons"
Tanja: "Er is ook wel eens iets goed voor mij"
jezus.. schop dat kind het huis uit. is helemaal niet goed voor het groepsgevoel en al helemaal niet voor ons streamers dat er straks misschien geen feestje komt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
grapje toch he? (geluid uit staan)quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Nee, de trots zal naar het nulpunt zijn gedaald.. het sexboederij verhaal was de druppel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:00 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja dat wel maar trots kunnen ze niet zijn toch? en het boegeroep zal ook niet meegeholpen hebben denk ik
Oh kom, dit gesprek verzin je net....toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dat zei ze echt....quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor de zekerheid moet ik het toch vragen.. is dat echt een quote?![]()
beetje sneu vind ik het wel..voor hun al hebben ze haar zelf zo opgevoed natuurlijk maar toch de waarheid komt best hard aanquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, de trots zal naar het nulpunt zijn gedaald.. het sexboederij verhaal was de druppel.
Die komen niet nóg een keer opdraven. Ja, met de bevalling.![]()
Hahaha...erugggg hoor, Tanja zorgt dat een hele groep mensen paranoie wordt..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor de zekerheid moet ik het toch vragen.. is dat echt een quote?![]()
Moeder snikken, ze kwamen met tissues en glaasje water maar ze zijn weggelopen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, wacht dat heb ik niet kunnen zien! Wat is er gebeurd?(leedvermaaksmiley)
Dat is dan toch wel weer een beetje sneuquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Moeder snikken, ze kwamen met tissues en glaasje water maar ze zijn weggelopen.
Het moet wel heel triest zijn om als ouders te zien wat een wicht je bloedeigen dochter is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:09 schreef CartWOman het volgende:
Moeder snikken, ze kwamen met tissues en glaasje water maar ze zijn weggelopen.
Nee, het is eigenlijk gewoon triest...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef Speedski het volgende:
Goedemorgen mensen
Ow, ik zie dat jullie al weer rustig de draad hebben opgepakt met het bashen van Tanja
Is dat nou niet leuk wakker worden of niet
Het meest trieste is misschien wel dat ik er Tanja voor aan zie om dat soort dingen te zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:09 schreef Djoj het volgende:
Hahaha...erugggg hoor, Tanja zorgt dat een hele groep mensen paranoie wordt..![]()
![]()
Maar geef toe, ze had het gezegd kunnen hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh kom, dit gesprek verzin je net....toch?
Ze zeiden in de TV uitzending dat ze precies was zoals Tanja normaal is...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het moet wel heel triest zijn om als ouders te zien wat een wicht je bloedeigen dochter is.
Best sneu.
Ze maakt het ons ook zó makkelijk. Ik bedoel, dat ze niet mee wil doen met fysieke opdrachten snap ik nog. Dit gaat alleen om leren en nog verdomd ze het om iets te doen. Tja....quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef Speedski het volgende:
Goedemorgen mensen
Ow, ik zie dat jullie al weer rustig de draad hebben opgepakt met het bashen van Tanja
Is dat nou niet leuk wakker worden of niet
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Als ik Tanja was zou ik inmiddels wel in het BB huis willen blijven....dat is betrekkelijk veilig. Buiten zijn veel meer mensen die haar echt niet mogen of zelfs een hekel aan haar hebben gekregen.
Heb je die live uitzending niet gezien gisteren? Haar ouders zitten alles goed te praten, want niemand weet hoe het is om zwanger te zijn en niemand probeert haar te begrijpen; tis allemaal te hormonen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het moet wel heel triest zijn om als ouders te zien wat een wicht je bloedeigen dochter is.
Best sneu.
O ja, for sure..maar aangezien ik de streams de hele tijd op en heb staan, kon ik weten dat zij dit niet gezegd had en dat Scan een 'grapje' maakte...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het meest trieste is misschien wel dat ik er Tanja voor aan zie om dat soort dingen te zeggen
Het blijft hun dochter natuurlijk. En BB haalt natuurlijk net alle slechte stukjes eruitquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:15 schreef Speedski het volgende:
[..]
Heb je die live uitzending niet gezien gisteren? Haar ouders zitten alles goed te praten, want niemand weet hoe het is om zwanger te zijn en niemand probeert haar te begrijpen; tis allemaal te hormonen.
Dat hebben ze haar gevraagd een aantal dagen geleden. Tanja zei dat ze best nieuwsgierig was naar de vrouwenliefde, maar het nog nooit had gedaan. Ze moest er nog niet aan denken om bepaalde dingen bij een vrouw te doen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef versabommie het volgende:
zou tanja de pot zijn?
Ik heb ooit eens op Fok gelezen dat vrouwen die roken een grotere kans hebben dat hun dochter lesbisch is of wordt. Dussssssss.... dan weten we nu wie het is in het huisquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef versabommie het volgende:
zou tanja de pot zijn?
Psies, toen ik dit hoorde dacht ik wat een bullshit zeg, zelf ben ik 2 zwanger geweest , in mijn omgeving een boel zwangere meegemaakt en never nooit ben ik zo'n mens als Tanja tegengekomen...alsof zwanger zijn een ziekte is..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:15 schreef Speedski het volgende:
[..]
Heb je die live uitzending niet gezien gisteren? Haar ouders zitten alles goed te praten, want niemand weet hoe het is om zwanger te zijn en niemand probeert haar te begrijpen; tis allemaal te hormonen.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op Fok gelezen dat vrouwen die roken een grotere kans hebben dat hun dochter lesbisch is of wordt. Dussssssss.... dan weten we nu wie het is in het huis
Ik heb ook genoeg zwangere vriendinnen gehad hoor en geen één zo als Tanja. Gelukkig nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef Djoj het volgende:
Psies, toen ik dit hoorde dacht ik wat een bullshit zeg, zelf ben ik 2 zwanger geweest , in mijn omgeving een boel zwangere meegemaakt en never nooit ben ik zo'n mens als Tanja tegengekomen...alsof zwanger zijn een ziekte is..
Ik ben ervan overtuigd dat er gewoon meer aan de hand is, het zwanger zijn ge/misbruikte zij op een schandalige wijze...jammer hoor, zo'n mooie tijd..![]()
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het terecht hoor dat je je dochter blijft verdedigen!Dat hoort ook zo, daar heb je ouders voor. Als iedereen de pest aan je heeft moet je eigenlijk gewoon nog bij je ouders terecht kunnen.
ben nu zelf voor de 2e keer zwanger en ik ben echt niet zo als zij...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef Djoj het volgende:
[..]
Psies, toen ik dit hoorde dacht ik wat een bullshit zeg, zelf ben ik 2 zwanger geweest , in mijn omgeving een boel zwangere meegemaakt en never nooit ben ik zo'n mens als Tanja tegengekomen...alsof zwanger zijn een ziekte is..
Ik ben ervan overtuigd dat er gewoon meer aan de hand is, het zwanger zijn ge/misbruikte zij op een schandalige wijze...jammer hoor, zo'n mooie tijd..![]()
Dat laatste weet ik zeker, en dat spookt vast door haar hoofd nu. Zaadje is geplant.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef Knurkie het volgende:
[..]
idd dat denken wij ..zij denkt echter dat ze volledig in dr recht staat en zelfs recht heeft op meer
ze komt er pas achter hoe ze over komt als ze er uit is (of ze heeft misschien het boe geroep gehoord gisteren)
Tanja heeft echt dringend psychische hulp nodig. Pas als ze dat zelf ook in gaat zien is er nog wat hoop voor haar. Als ze gewoon op deze voet verder gaat, zal het nooit wat worden denk ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook genoeg zwangere vriendinnen gehad hoor en geen één zo als Tanja. Gelukkig niet
maar ze is kampioen recht praten wat krom is dus denk niet dat zij dat ooit zal inzien de andere die hebben hulp nodigquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja heeft echt dringend psychische hulp nodig. Pas als ze dat zelf ook in gaat zien is er nog wat hoop voor haar. Als ze gewoon op deze voet verder gaat, zal het nooit way worden denk ik.
Ik heb het geluid uit,quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:09 schreef Djoj het volgende:
Hahaha...erugggg hoor, Tanja zorgt dat een hele groep mensen paranoie wordt..![]()
![]()
Dit is niet uitgezonden. Ma Tanja kreeg het te kwaad toen ze die scene zag met de 'op mijn rug'- quote van Tanja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat heb ik niet meegekregen. Vertel!
edit: ik zie nu dat er meerdere mensen nieuwsgierig zijn
Precies wat ik al twee dagen denk: Tanja heeft een spiegel nodig en iemand die haar wat inzicht kan geven. Ik weet ook niet hoe, maar daar is ze hard aan toe. Het lijkt me op zich geen slechte meid en ze zal absoluut ook van haar dochter houden, maar ze heeft zo'n gigantisch gebrek aan inzicht, mensenkennis en doorzettingsvermogen....en daarbij is ze ook nog eens enorm onvolwassen. Lieske is gewoon 10x volwassener dan Tanja, minstens.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
Tanja heeft echt dringend psychische hulp nodig. Pas als ze dat zelf ook in gaat zien is er nog wat hoop voor haar. Als ze gewoon op deze voet verder gaat, zal het nooit way worden denk ik.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid zegt nu dat ze vindt dat de vragen over of Menno wel eens een stijve had terwijl hij tegen haar aan lag veel te ver gingen. Ze heeft natuurklijk groot gelijk, maar had dat even wat eerder moeten bedenken.
Daarom hadden ze er gewoon ook een andere vrouw in moeten zetten, die al wel moeder was. Had ze tenminste het argument "jullie weten niet hoe het is om zwanger te zijn" niet kunnen gebruiken." Die had misschien tot zo iemand wel kunnen doordringen. Heel misschien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik al twee dagen denk: Tanja heeft een spiegel nodig en iemand die haar wat inzicht kan geven. Ik weet ook niet hoe, maar daar is ze hard aan toe. Het lijkt me op zich geen slechte meid en ze zal absoluut ook van haar dochter houden, maar ze heeft zo'n gigantisch gebrek aan inzicht, mensenkennis en doorzettingsvermogen....
Dat laatste geeft ze ook toe, maar ze wil het toch nog kwijt, terecht.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid zegt nu dat ze vindt dat de vragen over of Menno wel eens een stijve had terwijl hij tegen haar aan lag veel te ver gingen. Ze heeft natuurklijk groot gelijk, maar had dat even wat eerder moeten bedenken.
idd vies en engquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat laatste geeft ze ook toe, maar ze wil het toch nog kwijt, terecht.
Wat een tenenkrommend gesprek was dat.![]()
Vies mannetje, die Rob.
En zo kom je wederom bij psychiatrische hulp...net zolang tot ze doorheeft dat het niet werkt zoals zij denkt...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar ze is kampioen recht praten wat krom is dus denk niet dat zij dat ooit zal inzien de andere die hebben hulp nodig
Eens kijken of ze mocht ze er nog in zitten na de bevalling anders is maar ik vrees dat dit haar normale karakter is,ze is volgens mij strontverwend en erg snel op haar tenen getrapt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:20 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ben nu zelf voor de 2e keer zwanger en ik ben echt niet zo als zij...![]()
Inderdaad. Het was te gek voor woorden... en zo lacherig als er nu op gereageerd werd ook trouwens. Roel vat dit toch allemaal net even wat te makkelijk op. Niet iedereen kan zo relativeren als hij zegt te kunnen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vies mannetje, die Rob.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:29 schreef Djoj het volgende:
[..]
En zo kom je wederom bij psychiatrise hulp...net zolang tot ze doorheeft dat het niet werkt zoals zij denkt...
Het is alleen maar te hopen voor haar dochtertje dat ze dit ooit zal inzien...
Als ik die ouder zo zag en probeer in te schatten dan is ze volgens mij helemaal niet zo verwend.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:30 schreef teckeltje het volgende:
Eens kijken of ze mocht ze er nog in zitten na de bevalling anders is maar ik vrees dat dit haar normale karakter is,ze is volgens mij strontverwend en erg snel op haar tenen getrapt.
Als het niet gaat zoals zij wil gaat ze mokken.
Die vragen... "Heb je wel eens gevraagd: wil je niet lekker met me neukuh? Heeft hij wel eens gevraagd: wil je niet lekker met me neukuh, Ing?"quote:
Oeps, als ze dat bekend maken gaat Tanja helemaal flippen denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op Fok gelezen dat vrouwen die roken een grotere kans hebben dat hun dochter lesbisch is of wordt. Dussssssss.... dan weten we nu wie het is in het huis
dat denk ik ook en dat zeiden haar ouders ook dat Tanja echt zich zelf is op het chagerijnige na dat kwam door hormonenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik die ouder zo zag en probeer in te schatten dan is ze volgens mij helemaal niet zo verwend.
Ze is gewoon zo
Das haar handelsmerk: chago voor dr uit kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:31 schreef Foreverblue het volgende:
Nu ligt Tanja in bed tussen 2 lezende vrouwen... en ze kijkt alleen saggo voor haar uit![]()
Ingrid brengt het ook onhandig nu, al was ze op de goede weg over die stijve van Menno.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was te gek voor woorden... en zo lacherig als er nu op gereageerd werd ook trouwens. Roel vat dit toch allemaal net even wat te makkelijk op. Niet iedereen kan zo relativeren als hij zegt te kunnen.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Oeps, als ze dat bekend maken gaat Tanja helemaal flippen denk ik![]()
ja en dat uit de mond van een 44 jarige alleenstaande man brrr ik wil niet weten wat voor fantasiën hij heeftquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die vragen... "Heb je wel eens gevraagd: wil je niet lekker met me neukuh? Heeft hij wel eens gevraagd: wil je niet lekker met me neukuh, Ing?"
Kotsmisselijk werd ik.![]()
Rob kon niet begrijpen dat Menno uit respect niets probeert behalve zoenen.
Ik vind Rob ook een vies, eng mannetje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:34 schreef Knurkie het volgende:
ja en dat uit de mond van een 44 jarige alleenstaande man brrr ik wil niet weten wat voor fantasiën hij heeft
Alles kwam gisteren super ranzig zijn strot uit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die vragen... "Heb je wel eens gevraagd: wil je niet lekker met me neukuh? Heeft hij wel eens gevraagd: wil je niet lekker met me neukuh, Ing?"
Tuurlijk ben ik het tot een bep. hoogte ook mee eens. Maar ik heb toch liever dat ouders eerlijk zijn.quote:
Zat ik gister aan te denken, als Tanja later allemaal terug ziet hoe ze zich gedragen heeft denk ik dat ze het allemaal normaal vindt, dat ze niets verkeerd heeft gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik al twee dagen denk: Tanja heeft een spiegel nodig en iemand die haar wat inzicht kan geven. Ik weet ook niet hoe, maar daar is ze hard aan toe. Het lijkt me op zich geen slechte meid en ze zal absoluut ook van haar dochter houden, maar ze heeft zo'n gigantisch gebrek aan inzicht, mensenkennis en doorzettingsvermogen....en daarbij is ze ook nog eens enorm onvolwassen. Lieske is gewoon 10x volwassener dan Tanja, minstens.
Ik heb geen hekel aan Tanja, ik heb soms ook wel medelijden met hoe ze is en doet. Zo jammer om dat nu aan heel Nederland te tonen (en passant ook nog een hele bevolkingsgroep kwaad op je maken).
Ik zou het wel gek vinden als ik dat na weken met z'n alleen in zo'n huis zou horen. Niet omdat het interessant of eng is, maar meer omdat dat dus betekent dat iemand zich daar dus niet zodanig thuisvoelt dat hij/zij het gewoon durft te vertellen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik hun was zou ik denken: who cares wie de homo is!!! Ik ga niet eens moeite doen om erachter te komen. Waarom zou ik? Ik geloof niet dat er iets spectaculairs tegenover stond, toch?
neuh, ik zou direct denken dat BB de homo in kwestie heeft gevraagd dat geheim te houdenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:39 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zou het wel gek vinden als ik dat na weken met z'n alleen in zo'n huis zou horen. Niet omdat het interessant of eng is, maar meer omdat dat dus betekent dat iemand zich daar dus niet zodanig thuisvoelt dat hij/zij het gewoon durft te vertellen.
Mmm heb je ook weer een punt. Denk dat ik dat pas later zou bedenken. (alhoewel, iedereen daar is paranoia, dus misschien komt dat idd wel als eerste in je op)quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
neuh, ik zou direct denken dat BB de homo in kwestie heeft gevraagd dat geheim te houden
Ja het druipt er al heel lang vanafquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles kwam gisteren super ranzig zijn strot uit.
Eigenlijk niet alleen gisteren, bedenk ik me nu.
quote:quote:
Op 30-09-2005 @ 12:10 schreef BasroR het volgende:
Het is waar; ze zijn in een kettingbotsing terecht gekomen. Met Charley gaat het redelijk okee, Margot moet daarentegen nog een operatie ondergaan vandaag; haar scheen en kuitbeen zijn gebroken.
Wout (de broer) was al eerder in de studio en wist in de uitzending nog van niks
Lekker dan...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:45 schreef fantastrick het volgende:
Even terugkomend op het ongeval van de ouders van Roel
Update
[..]
Misschien gaan ze haar allemaal wel nominerenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het echt al opgegeven daar. Niemand die er nog over valt dat Tanja gewoon niets leert.
Ijdele hoop die we al weken koesteren...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef Ess het volgende:
[..]
Misschien gaan ze haar allemaal wel nomineren![]()
Volgende stukje van Nico Dijkskoorn vind ik goed omschrevenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zat ik gister aan te denken, als Tanja later allemaal terug ziet hoe ze zich gedragen heeft denk ik dat ze het allemaal normaal vindt, dat ze niets verkeerd heeft gedaan.
Ben heel erg bang dat Tanja altijd zo is en zich ook later niet eens kan schamen voor haar gedrag.
Volgens mij heeft ze 1 of andere ziekte in haar kop![]()
![]()
Zo iemand kan toch niet echt bestaan
![]()
Het is bijna een kunst hè, zo lang als zij doodstil kan liggen/zitten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef NG het volgende:
Kan iemand Tanja even aanstoten om te kijken of ze nog leeft?
daar snap ik dus niets van je bent een groep en je past je maar aan of je vertrektquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het echt al opgegeven daar. Niemand die er nog over valt dat Tanja gewoon niets leert.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben er ook weer eindelijk
* BONG4002 gaat nu de streams even aanzwengelen
Die komen volgende week niet meer naar de studio.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Best sneu.
Welkomquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgende stukje van Nico Dijkskoorn vind ik goed omschreven
Tanja heeft deze week voor de vijfde keer haar koffertjes staan pakken en is toch maar weer gebleven. Opvallend is dat alle mensen die BB een beetje volgen steeds proberen te begrijpen waarom zij zo doet. Die reden is simpel. Ze is een psychopaat. Het is over de rand van de reguliere gekte heen. Het maakt je bijna bang, de gevoelloosheid. Die zwangerschap en dat kind, het dient allemaal maar een doel: het universum moet om haar navel heen draaien. Je kind inzetten als wisselgeld voor een beetje aandacht en geluk, het wordt steeds stuitender om naar te kijken. Het gaat bij haar veel verder dan de wat nukkige hoogzwangere vrouw. Tanja is een zieke vrouw met een kind. Ik zou het, tegen haar wil in, zo snel mogelijk van de moeder scheiden. Tanja verwijt de andere bewoners permanent dat zij geen idee hebben wat het is om een kind te krijgen. In werkelijkheid is de situatie omgekeerd. Tanja heeft zelf geen idee en de andere bewoners kijken verbijsterd naar die narcistische aandachtszuiger. Maar ze zijn te laf om er echt iets van te zeggen.
Alles voor het geld.
poster: nico dijkshoorn op Sep 30, 05 | 10:24 am | profiel
welkom terugquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
Hey hoi, en..doen ze ut..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
En dat is nou net het zeer zwakke aan deze groep. Niemand die het aandurft, uit angst dat ze daarmee BB tegen de kop stoten. Ze moesten een weten dat de persoon die haar wel hard gaat aanvallen en/of nomineren, meteen de held van Nederland zal worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:50 schreef Knurkie het volgende:
[..]
daar snap ik dus niets van je bent een groep en je past je maar aan of je vertrekt
en dan niet dat je je zelf moet vergeten maar mee doen met dr groeps dingen lijkt me wel het minste
maar ja zij krijgt toch alles wat ze wil..
Ik denk zelf zomaar onderhoud aan de apparatuur, weekopdracht komt meestal pas de volgende weekquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er wordt gesleuteld in het huis, maar wat ze aan het doen zijn![]()
![]()
![]()
Voor het spelletje in de huid van..... denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er wordt gesleuteld in het huis, maar wat ze aan het doen zijn![]()
![]()
![]()
ja en dat is ZO jammer niemand die nu zegt kom op Tanja ff een uurtje leren(je kan er op wachten dat ze haar een vraag stellen )quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is nou net het zeer zwakke aan deze groep. Niemand die het aandurft, uit angst dat ze daarmee BB tegen de kop stoten. Ze moesten een weten dat de persoon die haar wel hard gaat aanvallen en/of nomineren, meteen de held van Nederland zal worden.
Maar nee... deze bewoners kiezen overduidelijk iedere keer weer de weg van de minste weerstand.
Er zijn er gelukkig nog meer die denken dat ze ziek isquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgende stukje van Nico Dijkskoorn vind ik goed omschreven
[......................................
poster: nico dijkshoorn op Sep 30, 05 | 10:24 am | profiel
[/i]
Mij ook, maar ik denk dat hij blijft.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:56 schreef fantastrick het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Roel gaat als hij het hoort van zijn ouders...
Die hebben een auto ongeluk gehad gisteravond toen ze naar de live uitzending gingenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:59 schreef Waxxer het volgende:
Wat is er dan met de ouders van Roel?
Dat denken ze ja, wat me verbaast is het feit dat ze niet doorhebben dat het de weg van de meeste weerstand is, zij hebben er uiteindelijk last van met zn allen...stelletje schijters..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is nou net het zeer zwakke aan deze groep. Niemand die het aandurft, uit angst dat ze daarmee BB tegen de kop stoten. Ze moesten een weten dat de persoon die haar wel hard gaat aanvallen en/of nomineren, meteen de held van Nederland zal worden.
Maar nee... deze bewoners kiezen overduidelijk iedere keer weer de weg van de minste weerstand.
Hangt ervan een beetje vanaf wat ze vertellen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik denk dat hij blijft.
Áls ja, misschien dat BB niets verteld tenzij zijn ouders in kritieke toestand zouden zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:56 schreef fantastrick het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Roel gaat als hij het hoort van zijn ouders...
Vieze vraag ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vies mannetje, die Rob.
Ophokplicht is weer voorbij iedereen loopt weer in het huis rond.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:55 schreef Ess het volgende:
[..]
Voor het spelletje in de huid van..... denk ik
Ik las het net idd, omdat ik dacht dat er opmerkingen zouden komen als "lé-zen, lul!"quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die hebben een auto ongeluk gehad gisteravond toen ze naar de live uitzending gingen
Wanneer zal het echt gaan gebeuren?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja en zag je ook hoeveel???quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:02 schreef Foreverblue het volgende:
Mevrouw gaat maar weer koffie zetten... VOOR HAARZELF
Is denk ik al lang gebeurd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:05 schreef schatje het volgende:
Wanneer krijgt Roel die 10.000 euro om te verbergen?
ze was duidelijk koffie aan het zettenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
Heeft Tanja ook koffie danIk dacht alleen extra eten en wat sapjes
nee hoor eten, sapjes, chips, chocolade, koffie, sigaretten, (ze zou het pakje leeg roken en weer stoppen maar zit nu van Dido te draaien)quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
Tanja heeft chips, snoep, slagroom etc etc etc. Zo erg dat ze ook op rantsoen is!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
jaloers dat hij met dido omgaatquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:05 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat ie betrapt wordt. Ik gun het hem niet meer.
Twee keer "nee".quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Vieze vraag ja.
Wat was het antwoord van Ingrid dan? (ben toch wel benieuwd)
Te belachelijk voor woorden eigenlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tanja heeft chips, snoep, slagroom etc etc etc. Zo erg dat ze ook op rantsoen is!
Ik blijf het wel een naaistreek vinden. Dat BB steeds de regels verandert is prima, maar afspraak is afspraak. Als ik met iemand een deal heb over ¤ 10.000 en die gaat achteraf de voorwaarden veranderen ga ik toch even bij diegene langs.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:05 schreef schatje het volgende:
14: Big Brother kan de regels te allen tijde naar believen veranderen. De producers kunnen de regels niet breken. Zij máken de regels.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik blijf het wel een naaistreek vinden. Dat BB steeds de regels verandert is prima, maar afspraak is afspraak. Als ik met iemand een deal heb over ¤ 10.000 en die gaat achteraf de voorwaarden veranderen ga ik toch even bij diegene langs.![]()
Nee, hoor in chips, snoep, slagroom etc etc etc zitten erg veel vitamines.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Te belachelijk voor woorden eigenlijkmaarja dat hoort bij deze BB kennelijk
dat zou geweldig zijn dan kan ze meteen wegquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:12 schreef Waxxer het volgende:
Misschien komt er wel opeens een kussen onder het truitje van Tanja vandaan...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:08 schreef Djoj het volgende:
Leuk hoor, 'jezelf zijn', maar wat mij betreft mag Linda iets meer aantrekken...![]()
vader is gekneusd en moeder moet een operatie heeft een dubbele botbreuk in dr beenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:13 schreef Sanne het volgende:
Hoe erg was dat ongeluk van Roel's ouders? Weet iemand dat?
Ik geloof een paar botbreukjes hier en daar, gelukkig niet echt heel ernstigquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:13 schreef Sanne het volgende:
Hoe erg was dat ongeluk van Roel's ouders? Weet iemand dat?
En roel weet er ook niks vanquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:14 schreef Knurkie het volgende:
[..]
vader is gekneusd en moeder moet een operatie heeft een dubbele botbreuk in dr been
Wout de broer van Roel wist het nog niet op het moment van de live show
Ze doet misschien wel iets ergs, nog.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:13 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat zou geweldig zijn dan kan ze meteen weg
Ik denk ook niet dát ie het te weten komt eerlijkgezegdquote:
Dus z'n vader is een kneus en zijn moeder is gebroken? Dan valt het idd gelukkig mee.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:14 schreef Knurkie het volgende:
[..]
vader is gekneusd en moeder moet een operatie heeft een dubbele botbreuk in dr been
Wout de broer van Roel wist het nog niet op het moment van de live show
ik denk dat Tanja het anders ziet hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:14 schreef Ess het volgende:
Toch vreemd eigenlijk, Tanja vershittert de weekopdracht, de anderen krijgen een week rantsoen erbij en met haar gebeurt nik. Snap ik het nou niet of klopt dit niet. Laat dan op zijn minst de overbodige zooi achterwege geef haar brood, beleg, groenten, aardappels en om de dag een stukkie vlees meer heeft ook een zwangere vrouw niet nodig.
Ze zijn gewoon bang dat dat kind opstapt en ze hun zwangere vrouw kwijt zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:14 schreef Ess het volgende:
Toch vreemd eigenlijk, Tanja vershittert de weekopdracht, de anderen krijgen een week rantsoen erbij en met haar gebeurt nik. Snap ik het nou niet of klopt dit niet. Laat dan op zijn minst de overbodige zooi achterwege geef haar brood, beleg, groenten, aardappels en om de dag een stukkie vlees meer heeft ook een zwangere vrouw niet nodig.
breinaalden zijn niet leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Of ze gaat nú nog met breinaalden aan de gang, en publique, omdat ze dus wéét nu dat ze er alleen maar zit om de bevallingssensatie. En dat wil ze de kop indrukken.
Ik verbaas me nergens meer over..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:16 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik denk dat Tanja het anders ziet hoor
ze moet appart van de meiden slapen in de kamer voor dr dochter! dat is al straf
ze moet eten, eten terwijl de andere niets hebben dat is ook erg
ze kan bestellen wat ze wil dat is natuurlijk kwetsend voor de andere
ze heeft een voorkeursbehandeling en dat is heus niet leuk
ik zie en hoor liever zijn ouders dan die van Tanjaquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus z'n vader is een kneus en zijn moeder is gebroken? Dan valt het idd gelukkig mee..
"Dat BB steeds de regels verandert is prima" zei ik toch? Stond er speciaal bji om domme antwoorden te voorkomen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:12 schreef Foreverblue het volgende:
14: Big Brother kan de regels te allen tijde naar believen veranderen. De producers kunnen de regels niet breken. Zij máken de regels.
Dan wordt ze dus ook door BB bewust buiten de groep gehouden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:16 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon bang dat dat kind opstapt en ze hun zwangere vrouw kwijt zijn.
Prima idee. Weet ik alvast zeker dat ik niet ga kijken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:18 schreef Ess het volgende:
[..]
Dan wordt ze dus ook door BB bewust buiten de groep gehouden.
Idee voor volgend jaar 12 zwangere vrouwen in 1 huis...
Bij talpa gaat alleen maar om geldquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dát ie het te weten komt eerlijkgezegd
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
breinaalden zijn niet leuk.![]()
ik vind dit echt te ver gaan.
Precies. Ik vind het een waardeloze streek. Roel zou het niet moeten pikken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
"Dat BB steeds de regels verandert is prima" zei ik toch? Stond er speciaal bji om domme antwoorden te voorkomen.![]()
Er is imo een verschil tussen regels en afspraken. Achteraf extra voorwaarden stellen aan een afspraak doe je niet, klaar.
ik hoop dat zn geld 1 dag voor het einde gevonden wordt wat een sneu figuurquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:19 schreef scanman01 het volgende:
Roel roel roel roel...
Joost wist dat een liedje uit het zwanenmeer kwam. Dat moet hij dus wel homo zijn volgens Roel
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:19 schreef scanman01 het volgende:
Roel roel roel roel...
Joost wist dat een liedje uit het zwanenmeer kwam. Dat moet hij dus wel homo zijn volgens Roel
Sjezus, jij háát Dido echt hè.. griezelig haast.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:05 schreef schatje het volgende:
Is wel grappig op zich ja... ware het niet dat Roel het NIET als een grapje bedoeldequote:
Daar geef ik je helemaal gelijk in... alleen was dit geen afspraak in mijn ogen. Gewoon een opdracht met regels en uiteindelijk een beloning als het gelukt is. Er stond nergens in de opdracht dat hij het geld kreeg na afloop van bb.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
"Dat BB steeds de regels verandert is prima" zei ik toch? Stond er speciaal bji om domme antwoorden te voorkomen.![]()
Er is imo een verschil tussen regels en afspraken. Achteraf extra voorwaarden stellen aan een afspraak doe je niet, klaar.
Leuk hè, een zwangere in BBquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:14 schreef Ess het volgende:
Denk het niet, aangezien zij in de regels hebben staan dat ze ten alle tijde de regels mogen veranderen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:23 schreef Waxxer het volgende:
Het mag wettelijk niet eens, Roel kan het gewoon opeisen als hij het verliest..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk hè, een zwangere in BB![]()
Als ik BB was had Tanja het gezondste van het gezondste gekregen. Sojamelk, maiskiemen, alfalfaspul, misosoep etc etc
kan, maar krijgen is anders. BB wint het tochquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:23 schreef Waxxer het volgende:
Het mag wettelijk niet eens, Roel kan het gewoon opeisen als hij het verliest..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Als ik BB was had Tanja het gezondste van het gezondste gekregen. Sojamelk, maiskiemen, alfalfaspul, misosoep etc etc
Hoe kom je daar nu bij? Het gaat om Roel's hypocriete houding. Dat is me in het verkeerde keelgat geschoten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjezus, jij háát Dido echt hè.. griezelig haast.
Er is idd natuurlijk geen homo. Maar het levert wel leuke gesprekken op en het karakter en de opvattingen van een aantal personen wordt daardoor toch een stukje duidelijker.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:24 schreef arneaux het volgende:
Dr is gewoon helemaal niemand homo natuurlijk. Drek gaat iedereen stemmen, iedereen op Joost, BB meldt dat iedereen op Joost heeft gestemd en dat moet dan verwaring zaaien ofzo. Wat een onzin.
Maar als je door een instantie wordt toegezegd dat je een bepaald bedrag wint, kun je het niet opeens gaan weigeren. Het is hem concreet toegezegd zónder voorwaarden, ik vraag me af of dat wel is toegestaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien zij in de regels hebben staan dat ze ten alle tijde de regels mogen veranderen.
Hey, zij zeikt steeds over gezond (en heeft er de ballen verstand van), zal ze gezond krijgen ook.quote:
Ik vind ook dat Roel het niet had moeten nemenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het een waardeloze streek. Roel zou het niet moeten pikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |