Inderdaadquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:04 schreef Bep het volgende:
Waarom kraait die haan als het toch geen ruk uitmaakt of ze opstaan of niet?
Ze gaan wat in het huis doen... dus moeten ze voor een uur zo naar de slaapkamer. Ze mogen daar wel leren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:13 schreef stil het volgende:
Waar hebben de bewoners nog 10 minuten voor?
Hoorde een BBstem dat omroepen.
bedankt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze gaan wat in het huis doen... dus moeten ze voor een uur zo naar de slaapkamer. Ze mogen daar wel leren.
ze heeft er vast geen zin inquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:22 schreef stil het volgende:
Tanja leert niet mee, heeft vast geen trek in een feestje, en zij geen feest de anderen ook niet!
Miss Pikkie heeft nergens zin inquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:29 schreef Darklight het volgende:
Heeft de HOER weer eens geen zin om mee te doen?
Denk het niet dat houdt hummie tegen met een BB kut smoesquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tanja gaat genomineerd worden
Hadden ze al 2 rondes eerder moeten doen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Miss Pikkie heeft nergens zin in
Dat wel, maar dan kan ze ineens immuniteit verdienen door een weekopdracht te verzieken. Net als die envelop van Lieske, maar dan beterquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:11 schreef Pinball het volgende:
Peter2000, misschien kan jij nog even een psychologisch profiel van Tanja opstellen nav de manier waarop ze haar brood belegt? Net als gisteren?
[afbeelding]
Da had ik nou ook, ik zag die flappoten van roel en dacht:"Hey...volgens mij is die tanja een crackhoer!"quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik zit zo eens te kijken naar die boterham... volgens mij is het een crackhoer.
ach dat durven ze nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:38 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh.
Is er ook iets gezegd over het niet leren van Tanja?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:35 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
2000ste
![]()
![]()
![]()
![]()
Linda zit er zo erg geil uit maar de mannen blijven op afstand.
Op die dikke zoen met roel na
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:36 schreef Gert het volgende:
![]()
Ik zit zo eens te kijken naar die boterham... volgens mij is het een crackhoer.
Ik snap er ook niets meer van. Tanja houdt niet van feestjes, dus gaat niet leren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:38 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh.
't Is op de grens hè.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Mag crackhoer nu wél of niet? Gisteren kreeg CW een aanval werd er ineens op gemod.
Lastig schelden zo![]()
Van het BB fokblog ... iemand meer info?quote:De ouders van Roel hebben een ongeluk gehad onderweg naar Big Brother gisteravond. Ze stonden in een file en er is iemand met 80 km per uur bovenop hen geknald. Zijn ouders liggen in het ziekenhuis. Zijn moeder heeft een dubbele beenbreuk, en zijn vader diverse kneuzingen. Ook de andere passagiers liggen in het ziekenhuis.
Dat geloof ik dus echt niet he, dan moet er een opstand komen...kannie anders, ander verklaar ik de bewoners nog gekker dan Tanja herself...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets meer van. Tanja houdt niet van feestjes, dus gaat niet leren.
Met een beetje pech moet Tanja straks een vraag beantwoorden.... dag feestje... Tanja blij.
Crackhoer mag. Gezien de laatste ontwikkelingen heb ik de grens ietwat verlegd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Mag crackhoer nu wél of niet? Gisteren kreeg CW een aanval werd er ineens op gemod.
Lastig schelden zo![]()
Daar begin ik sowieso al aan te denken zo langzamerhand.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:42 schreef Djoj het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus echt niet he, dan moet er een opstand komen...kannie anders, ander verklaar ik de bewoners nog gekker dan Tanja herself...![]()
Dat heeft geen, zin ze wil toch niet alles meerdere keren uitleggen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:38 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Crackhoer mag. Gezien de laatste ontwikkelingen heb ik de grens ietwat verlegd.
Het zal dan wel niet ál te ernstig zijn, want anders zit die broer van Roel toch niet doodleuk in de studio?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:42 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Van het BB fokblog ... iemand meer info?
Zoals daar ook gesteld, kan zijn dat die broer nog niets wist van het ongeval...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal dan wel niet ál te ernstig zijn, want anders zit die broer van Roel toch niet doodleuk in de studio?
Je zou het bijna gaan hopen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets meer van. Tanja houdt niet van feestjes, dus gaat niet leren.
Met een beetje pech moet Tanja straks een vraag beantwoorden.... dag feestje... Tanja blij.
even up.. ondergesneeuwd als laatste posting op vorige paginaquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:42 schreef fantastrick het volgende:
quote:De ouders van Roel hebben een ongeluk gehad onderweg naar Big Brother gisteravond. Ze stonden in een file en er is iemand met 80 km per uur bovenop hen geknald. Zijn ouders liggen in het ziekenhuis. Zijn moeder heeft een dubbele beenbreuk, en zijn vader diverse kneuzingen. Ook de andere passagiers liggen in het ziekenhuis.
Van het BB fokblog ... iemand meer info?
Juist! Ze durft het gewoon niet aan!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Komt nog bij dat als Tanja wél gaat leren .... en dan later toch nog alle vragen fout heeft, ze enorm door de mand valt. Dat kan ook een reden zijn natuurlijk.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Crackhoer mag. Gezien de laatste ontwikkelingen heb ik de grens ietwat verlegd.
Dat zou inderdaad wel lullig zijn. Alcohol is het belangrijkstequote:Op vrijdag 30 september 2005 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist! Ze durft het gewoon niet aan!
En ze krijgen een ingredient per goed beantwoorde vraag, als ik het goed begrepen heb. Dus Tanja kan volgens mij niet het hele feest verzieken, hooguit een onderdeeltje. Hopen dan maar dat zij niet de vraag krijgt waarmee alcohol verdiend kan worden.
Jemig...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:46 schreef fantastrick het volgende:
[..]
even up.. ondergesneeuwd als laatste posting op vorige pagina
En BB ook, vorige keer leverde dat geweldige beelden op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan hopen.
Maar de rest los zien gaan tijdens een feestje is me net iets meer waard.
ik hoop dat het niet al TE ernstig is (meerdere botbreuken klinkt niet als een feestje ) want dan kon Roel wel eens vertrekken neem aan dat ze dat soort dingen wel te horen krijgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal dan wel niet ál te ernstig zijn, want anders zit die broer van Roel toch niet doodleuk in de studio?
Waarschijnlijk ligt die keuze ook bij de ouders. Dat ze gezegd hebben dat ze het niet willen dat het verteld wordt. Of het is niet waar. Dat kan ook nog he.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jemig...![]()
Knap lullig voor ze.
Maar hoort BB dit niet aan Roel te melden, dan?
Dat Tanja's moeder huilend wegliep tijdens de internet-uitzending was wél weer leuk.
Waarom liep die huilend weg? Omdat het publiek boeeee geluiden maakten toen Tanja in beeld kwam?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jemig...![]()
Knap lullig voor ze.
Dat Tanja's moeder huilend wegliep tijdens de internet-uitzending was wél weer leuk.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jemig...![]()
Knap lullig voor ze.
Is dat zo? Dat heb ik niet meegekregen. Vertel!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef CartWOman het volgende:
Wat een heerlijke fantasie heb jij altijd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
En BB ook, vorige keer leverde dat geweldige beelden op.
Waarschijnlijk verknalt Tanja het, en dan mag Roel met een stiekeme opdracht de zaak redden. Moet ie de kipfiletjes van Nathalie verstoppen of zo, zodat ze tietloos moet feesten.
huh? Dat heb ik gemist, waarom liep ze jankend weg? Heeft ze ook genoeg van haar dochter?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jemig...![]()
Knap lullig voor ze.
Maar dat weet BB ook wel. Dus de vraag waarmee alcohol verdiend kan worden zal wel iets zijn in de trant van "noem één hit van U2".quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel lullig zijn. Alcohol is het belangrijkste
Yep, staat op Mediawatchers. Twee van hun users waren daar aanwezig.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:50 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hier liep het elke keer vast heb ik dat weer gemist ...was dat ivm het boederij verhaal?
Zo lang het niet levensbedreigend is zullen ze niet snel zoiets melden denk ik. Er zal vast vantevoren ook wel over gesproken zijn met alle bewoners.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:49 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik hoop dat het niet al TE ernstig is (meerdere botbreuken klinkt niet als een feestje ) want dan kon Roel wel eens vertrekken neem aan dat ze dat soort dingen wel te horen krijgen
Of voor Tanja: Hoe heet Frans Bauer van voren?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat weet BB ook wel. Dus de vraag waarmee alcohol verdiend kan worden zal wel iets zijn in de trant van "noem één hit van U2".
linkie * kijkt lief*quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, staat op Mediawatchers. Twee van hun users waren daar aanwezig.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat weet BB ook wel. Dus de vraag waarmee alcohol verdiend kan worden zal wel iets zijn in de trant van "noem één hit van U2".
Tja, het leven valt niet mee, als moeder van een crackhoer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, staat op Mediawatchers. Twee van hun users waren daar aanwezig.
ja en ook of zn ouders het zelf willen denk ik...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo lang het niet levensbedreigend is zullen ze niet snel zoiets melden denk ik. Er zal vast vantevoren ook wel over gesproken zijn met alle bewoners.
Hier heb ik het vandaan: Tanja, deel 3quote:
Kermis Bauer?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of voor Tanja: Hoe heet Frans Bauer van voren?
Inderdaad. Daarbij lijkt het me alleen maar lastiger voor Roel als hem dit gemeld wordt. Hij gaat dan vast zich extra zorgen maken enzo. Als het er naar uitziet dat zijn ouders weer volledig herstellen, dan zou het wat mij betreft niet gemeld hoeven te worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo lang het niet levensbedreigend is zullen ze niet snel zoiets melden denk ik. Er zal vast vantevoren ook wel over gesproken zijn met alle bewoners.
Waarschijnlijk zegt ze zelfs "unchange", want zo zingt Rob het.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Als ze die maar niet aan Tanja stellen dan, want die zegt keihard: "Unchain my heart"
t is ook niet niks natuurlijk je dochter horen zeggen dat ze wel ambitie heeft om de hoer te spelen, of dat ze dat al is/wasquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hier heb ik het vandaan: Tanja, deel 3
Ik neem aan dat ze dat al lang wist. Het gaat er nu om dat het 'out in the open' is denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:56 schreef Knurkie het volgende:
[..]
t is ook niet niks natuurlijk je dochter horen zeggen dat ze wel ambitie heeft om de hoer te spelen, of dat ze dat al is/was
Hadden ze kunnen weten; toch respect dat ze überhaupt naar de studio zijn gekomen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:56 schreef Knurkie het volgende:
[..]
t is ook niet niks natuurlijk je dochter horen zeggen dat ze wel ambitie heeft om de hoer te spelen, of dat ze dat al is/was
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat al lang wist. Het gaat er nu om dat het 'out in the open' is denk ik
Van de week hadden ze het over iemand die steeds 'Tour Operator' zong ipv 'Smooth Operator'.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt ze zelfs "unchange", want zo zingt Rob het.
ja dat wel maar trots kunnen ze niet zijn toch? en het boegeroep zal ook niet meegeholpen hebben denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hadden ze kunnen weten; toch respect dat ze überhaupt naar de studio zijn gekomen.
Ik denk dat ze meer probeerden te redden wat er te redden valt. Het feit dat die moeder Tanja er perse in wilde doet mij vermoeden dat moeders in het dorp iedereen op de hoogte heeft gesteld dat dochterlief een televisiester zou worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hadden ze kunnen weten; toch respect dat ze überhaupt naar de studio zijn gekomen.
Hey, wacht dat heb ik niet kunnen zien! Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef CartWOman het volgende:
Wow, dat zou een hele goeie zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:25 schreef Fiorenza het volgende:
Heeft Tanja de geheime opdracht om alle weekopdrachten te laten mislukken ofzo
Voor de zekerheid moet ik het toch vragen.. is dat echt een quote?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Groep: "Tanja, waarom leer jij niet?"
Tanja: "al dat gepieker is niet goed voor de baby"
Groep: "Maar we kunnen er een feestje mee verdienen"
Tanja: "Is ook niet goed voor de baby"
Groep: "Maar wel goed voor ons"
Tanja: "Er is ook wel eens iets goed voor mij"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |