Daarom hadden ze er gewoon ook een andere vrouw in moeten zetten, die al wel moeder was. Had ze tenminste het argument "jullie weten niet hoe het is om zwanger te zijn" niet kunnen gebruiken." Die had misschien tot zo iemand wel kunnen doordringen. Heel misschien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik al twee dagen denk: Tanja heeft een spiegel nodig en iemand die haar wat inzicht kan geven. Ik weet ook niet hoe, maar daar is ze hard aan toe. Het lijkt me op zich geen slechte meid en ze zal absoluut ook van haar dochter houden, maar ze heeft zo'n gigantisch gebrek aan inzicht, mensenkennis en doorzettingsvermogen....
Dat laatste geeft ze ook toe, maar ze wil het toch nog kwijt, terecht.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid zegt nu dat ze vindt dat de vragen over of Menno wel eens een stijve had terwijl hij tegen haar aan lag veel te ver gingen. Ze heeft natuurklijk groot gelijk, maar had dat even wat eerder moeten bedenken.
idd vies en engquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat laatste geeft ze ook toe, maar ze wil het toch nog kwijt, terecht.
Wat een tenenkrommend gesprek was dat.![]()
Vies mannetje, die Rob.
En zo kom je wederom bij psychiatrische hulp...net zolang tot ze doorheeft dat het niet werkt zoals zij denkt...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar ze is kampioen recht praten wat krom is dus denk niet dat zij dat ooit zal inzien de andere die hebben hulp nodig
Eens kijken of ze mocht ze er nog in zitten na de bevalling anders is maar ik vrees dat dit haar normale karakter is,ze is volgens mij strontverwend en erg snel op haar tenen getrapt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:20 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ben nu zelf voor de 2e keer zwanger en ik ben echt niet zo als zij...![]()
Inderdaad. Het was te gek voor woorden... en zo lacherig als er nu op gereageerd werd ook trouwens. Roel vat dit toch allemaal net even wat te makkelijk op. Niet iedereen kan zo relativeren als hij zegt te kunnen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat laatste geeft ze ook toe, maar ze wil het toch nog kwijt, terecht.
Wat een tenenkrommend gesprek was dat.![]()
Vies mannetje, die Rob.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:29 schreef Djoj het volgende:
[..]
En zo kom je wederom bij psychiatrise hulp...net zolang tot ze doorheeft dat het niet werkt zoals zij denkt...
Het is alleen maar te hopen voor haar dochtertje dat ze dit ooit zal inzien...
Als ik die ouder zo zag en probeer in te schatten dan is ze volgens mij helemaal niet zo verwend.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:30 schreef teckeltje het volgende:
Eens kijken of ze mocht ze er nog in zitten na de bevalling anders is maar ik vrees dat dit haar normale karakter is,ze is volgens mij strontverwend en erg snel op haar tenen getrapt.
Als het niet gaat zoals zij wil gaat ze mokken.
Die vragen... "Heb je wel eens gevraagd: wil je niet lekker met me neukuh? Heeft hij wel eens gevraagd: wil je niet lekker met me neukuh, Ing?"quote:
Oeps, als ze dat bekend maken gaat Tanja helemaal flippen denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op Fok gelezen dat vrouwen die roken een grotere kans hebben dat hun dochter lesbisch is of wordt. Dussssssss.... dan weten we nu wie het is in het huis
dat denk ik ook en dat zeiden haar ouders ook dat Tanja echt zich zelf is op het chagerijnige na dat kwam door hormonenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik die ouder zo zag en probeer in te schatten dan is ze volgens mij helemaal niet zo verwend.
Ze is gewoon zo
Das haar handelsmerk: chago voor dr uit kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:31 schreef Foreverblue het volgende:
Nu ligt Tanja in bed tussen 2 lezende vrouwen... en ze kijkt alleen saggo voor haar uit![]()
Ingrid brengt het ook onhandig nu, al was ze op de goede weg over die stijve van Menno.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was te gek voor woorden... en zo lacherig als er nu op gereageerd werd ook trouwens. Roel vat dit toch allemaal net even wat te makkelijk op. Niet iedereen kan zo relativeren als hij zegt te kunnen.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Oeps, als ze dat bekend maken gaat Tanja helemaal flippen denk ik![]()
ja en dat uit de mond van een 44 jarige alleenstaande man brrr ik wil niet weten wat voor fantasiën hij heeftquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die vragen... "Heb je wel eens gevraagd: wil je niet lekker met me neukuh? Heeft hij wel eens gevraagd: wil je niet lekker met me neukuh, Ing?"
Kotsmisselijk werd ik.![]()
Rob kon niet begrijpen dat Menno uit respect niets probeert behalve zoenen.
Ik vind Rob ook een vies, eng mannetje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:34 schreef Knurkie het volgende:
ja en dat uit de mond van een 44 jarige alleenstaande man brrr ik wil niet weten wat voor fantasiën hij heeft
Alles kwam gisteren super ranzig zijn strot uit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die vragen... "Heb je wel eens gevraagd: wil je niet lekker met me neukuh? Heeft hij wel eens gevraagd: wil je niet lekker met me neukuh, Ing?"
Tuurlijk ben ik het tot een bep. hoogte ook mee eens. Maar ik heb toch liever dat ouders eerlijk zijn.quote:
Zat ik gister aan te denken, als Tanja later allemaal terug ziet hoe ze zich gedragen heeft denk ik dat ze het allemaal normaal vindt, dat ze niets verkeerd heeft gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik al twee dagen denk: Tanja heeft een spiegel nodig en iemand die haar wat inzicht kan geven. Ik weet ook niet hoe, maar daar is ze hard aan toe. Het lijkt me op zich geen slechte meid en ze zal absoluut ook van haar dochter houden, maar ze heeft zo'n gigantisch gebrek aan inzicht, mensenkennis en doorzettingsvermogen....en daarbij is ze ook nog eens enorm onvolwassen. Lieske is gewoon 10x volwassener dan Tanja, minstens.
Ik heb geen hekel aan Tanja, ik heb soms ook wel medelijden met hoe ze is en doet. Zo jammer om dat nu aan heel Nederland te tonen (en passant ook nog een hele bevolkingsgroep kwaad op je maken).
Ik zou het wel gek vinden als ik dat na weken met z'n alleen in zo'n huis zou horen. Niet omdat het interessant of eng is, maar meer omdat dat dus betekent dat iemand zich daar dus niet zodanig thuisvoelt dat hij/zij het gewoon durft te vertellen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik hun was zou ik denken: who cares wie de homo is!!! Ik ga niet eens moeite doen om erachter te komen. Waarom zou ik? Ik geloof niet dat er iets spectaculairs tegenover stond, toch?
neuh, ik zou direct denken dat BB de homo in kwestie heeft gevraagd dat geheim te houdenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:39 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zou het wel gek vinden als ik dat na weken met z'n alleen in zo'n huis zou horen. Niet omdat het interessant of eng is, maar meer omdat dat dus betekent dat iemand zich daar dus niet zodanig thuisvoelt dat hij/zij het gewoon durft te vertellen.
Mmm heb je ook weer een punt. Denk dat ik dat pas later zou bedenken. (alhoewel, iedereen daar is paranoia, dus misschien komt dat idd wel als eerste in je op)quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
neuh, ik zou direct denken dat BB de homo in kwestie heeft gevraagd dat geheim te houden
Ja het druipt er al heel lang vanafquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles kwam gisteren super ranzig zijn strot uit.
Eigenlijk niet alleen gisteren, bedenk ik me nu.
quote:quote:
Op 30-09-2005 @ 12:10 schreef BasroR het volgende:
Het is waar; ze zijn in een kettingbotsing terecht gekomen. Met Charley gaat het redelijk okee, Margot moet daarentegen nog een operatie ondergaan vandaag; haar scheen en kuitbeen zijn gebroken.
Wout (de broer) was al eerder in de studio en wist in de uitzending nog van niks
Lekker dan...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:45 schreef fantastrick het volgende:
Even terugkomend op het ongeval van de ouders van Roel
Update
[..]
Misschien gaan ze haar allemaal wel nominerenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het echt al opgegeven daar. Niemand die er nog over valt dat Tanja gewoon niets leert.
Ijdele hoop die we al weken koesteren...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef Ess het volgende:
[..]
Misschien gaan ze haar allemaal wel nomineren![]()
Volgende stukje van Nico Dijkskoorn vind ik goed omschrevenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zat ik gister aan te denken, als Tanja later allemaal terug ziet hoe ze zich gedragen heeft denk ik dat ze het allemaal normaal vindt, dat ze niets verkeerd heeft gedaan.
Ben heel erg bang dat Tanja altijd zo is en zich ook later niet eens kan schamen voor haar gedrag.
Volgens mij heeft ze 1 of andere ziekte in haar kop![]()
![]()
Zo iemand kan toch niet echt bestaan
![]()
Het is bijna een kunst hè, zo lang als zij doodstil kan liggen/zitten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef NG het volgende:
Kan iemand Tanja even aanstoten om te kijken of ze nog leeft?
daar snap ik dus niets van je bent een groep en je past je maar aan of je vertrektquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het echt al opgegeven daar. Niemand die er nog over valt dat Tanja gewoon niets leert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |