jezus.. schop dat kind het huis uit. is helemaal niet goed voor het groepsgevoel en al helemaal niet voor ons streamers dat er straks misschien geen feestje komt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Groep: "Tanja, waarom leer jij niet?"
Tanja: "al dat gepieker is niet goed voor de baby"
Groep: "Maar we kunnen er een feestje mee verdienen"
Tanja: "Is ook niet goed voor de baby"
Groep: "Maar wel goed voor ons"
Tanja: "Er is ook wel eens iets goed voor mij"
grapje toch he? (geluid uit staan)quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Nee, de trots zal naar het nulpunt zijn gedaald.. het sexboederij verhaal was de druppel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:00 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja dat wel maar trots kunnen ze niet zijn toch? en het boegeroep zal ook niet meegeholpen hebben denk ik
Oh kom, dit gesprek verzin je net....toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Ja, dat zei ze echt....quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor de zekerheid moet ik het toch vragen.. is dat echt een quote?![]()
beetje sneu vind ik het wel..voor hun al hebben ze haar zelf zo opgevoed natuurlijk maar toch de waarheid komt best hard aanquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, de trots zal naar het nulpunt zijn gedaald.. het sexboederij verhaal was de druppel.
Die komen niet nóg een keer opdraven. Ja, met de bevalling.![]()
Hahaha...erugggg hoor, Tanja zorgt dat een hele groep mensen paranoie wordt..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor de zekerheid moet ik het toch vragen.. is dat echt een quote?![]()
Moeder snikken, ze kwamen met tissues en glaasje water maar ze zijn weggelopen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, wacht dat heb ik niet kunnen zien! Wat is er gebeurd?(leedvermaaksmiley)
Dat is dan toch wel weer een beetje sneuquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Moeder snikken, ze kwamen met tissues en glaasje water maar ze zijn weggelopen.
Het moet wel heel triest zijn om als ouders te zien wat een wicht je bloedeigen dochter is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:09 schreef CartWOman het volgende:
Moeder snikken, ze kwamen met tissues en glaasje water maar ze zijn weggelopen.
Nee, het is eigenlijk gewoon triest...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef Speedski het volgende:
Goedemorgen mensen
Ow, ik zie dat jullie al weer rustig de draad hebben opgepakt met het bashen van Tanja
Is dat nou niet leuk wakker worden of niet
Het meest trieste is misschien wel dat ik er Tanja voor aan zie om dat soort dingen te zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:09 schreef Djoj het volgende:
Hahaha...erugggg hoor, Tanja zorgt dat een hele groep mensen paranoie wordt..![]()
![]()
Maar geef toe, ze had het gezegd kunnen hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh kom, dit gesprek verzin je net....toch?
Ze zeiden in de TV uitzending dat ze precies was zoals Tanja normaal is...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het moet wel heel triest zijn om als ouders te zien wat een wicht je bloedeigen dochter is.
Best sneu.
Ze maakt het ons ook zó makkelijk. Ik bedoel, dat ze niet mee wil doen met fysieke opdrachten snap ik nog. Dit gaat alleen om leren en nog verdomd ze het om iets te doen. Tja....quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef Speedski het volgende:
Goedemorgen mensen
Ow, ik zie dat jullie al weer rustig de draad hebben opgepakt met het bashen van Tanja
Is dat nou niet leuk wakker worden of niet
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Als ik Tanja was zou ik inmiddels wel in het BB huis willen blijven....dat is betrekkelijk veilig. Buiten zijn veel meer mensen die haar echt niet mogen of zelfs een hekel aan haar hebben gekregen.
Heb je die live uitzending niet gezien gisteren? Haar ouders zitten alles goed te praten, want niemand weet hoe het is om zwanger te zijn en niemand probeert haar te begrijpen; tis allemaal te hormonen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het moet wel heel triest zijn om als ouders te zien wat een wicht je bloedeigen dochter is.
Best sneu.
O ja, for sure..maar aangezien ik de streams de hele tijd op en heb staan, kon ik weten dat zij dit niet gezegd had en dat Scan een 'grapje' maakte...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het meest trieste is misschien wel dat ik er Tanja voor aan zie om dat soort dingen te zeggen
Het blijft hun dochter natuurlijk. En BB haalt natuurlijk net alle slechte stukjes eruitquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:15 schreef Speedski het volgende:
[..]
Heb je die live uitzending niet gezien gisteren? Haar ouders zitten alles goed te praten, want niemand weet hoe het is om zwanger te zijn en niemand probeert haar te begrijpen; tis allemaal te hormonen.
Dat hebben ze haar gevraagd een aantal dagen geleden. Tanja zei dat ze best nieuwsgierig was naar de vrouwenliefde, maar het nog nooit had gedaan. Ze moest er nog niet aan denken om bepaalde dingen bij een vrouw te doen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef versabommie het volgende:
zou tanja de pot zijn?
Ik heb ooit eens op Fok gelezen dat vrouwen die roken een grotere kans hebben dat hun dochter lesbisch is of wordt. Dussssssss.... dan weten we nu wie het is in het huisquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef versabommie het volgende:
zou tanja de pot zijn?
Psies, toen ik dit hoorde dacht ik wat een bullshit zeg, zelf ben ik 2 zwanger geweest , in mijn omgeving een boel zwangere meegemaakt en never nooit ben ik zo'n mens als Tanja tegengekomen...alsof zwanger zijn een ziekte is..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:15 schreef Speedski het volgende:
[..]
Heb je die live uitzending niet gezien gisteren? Haar ouders zitten alles goed te praten, want niemand weet hoe het is om zwanger te zijn en niemand probeert haar te begrijpen; tis allemaal te hormonen.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op Fok gelezen dat vrouwen die roken een grotere kans hebben dat hun dochter lesbisch is of wordt. Dussssssss.... dan weten we nu wie het is in het huis
Ik heb ook genoeg zwangere vriendinnen gehad hoor en geen één zo als Tanja. Gelukkig nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef Djoj het volgende:
Psies, toen ik dit hoorde dacht ik wat een bullshit zeg, zelf ben ik 2 zwanger geweest , in mijn omgeving een boel zwangere meegemaakt en never nooit ben ik zo'n mens als Tanja tegengekomen...alsof zwanger zijn een ziekte is..
Ik ben ervan overtuigd dat er gewoon meer aan de hand is, het zwanger zijn ge/misbruikte zij op een schandalige wijze...jammer hoor, zo'n mooie tijd..![]()
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het terecht hoor dat je je dochter blijft verdedigen!Dat hoort ook zo, daar heb je ouders voor. Als iedereen de pest aan je heeft moet je eigenlijk gewoon nog bij je ouders terecht kunnen.
ben nu zelf voor de 2e keer zwanger en ik ben echt niet zo als zij...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef Djoj het volgende:
[..]
Psies, toen ik dit hoorde dacht ik wat een bullshit zeg, zelf ben ik 2 zwanger geweest , in mijn omgeving een boel zwangere meegemaakt en never nooit ben ik zo'n mens als Tanja tegengekomen...alsof zwanger zijn een ziekte is..
Ik ben ervan overtuigd dat er gewoon meer aan de hand is, het zwanger zijn ge/misbruikte zij op een schandalige wijze...jammer hoor, zo'n mooie tijd..![]()
Dat laatste weet ik zeker, en dat spookt vast door haar hoofd nu. Zaadje is geplant.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef Knurkie het volgende:
[..]
idd dat denken wij ..zij denkt echter dat ze volledig in dr recht staat en zelfs recht heeft op meer
ze komt er pas achter hoe ze over komt als ze er uit is (of ze heeft misschien het boe geroep gehoord gisteren)
Tanja heeft echt dringend psychische hulp nodig. Pas als ze dat zelf ook in gaat zien is er nog wat hoop voor haar. Als ze gewoon op deze voet verder gaat, zal het nooit wat worden denk ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook genoeg zwangere vriendinnen gehad hoor en geen één zo als Tanja. Gelukkig niet
maar ze is kampioen recht praten wat krom is dus denk niet dat zij dat ooit zal inzien de andere die hebben hulp nodigquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja heeft echt dringend psychische hulp nodig. Pas als ze dat zelf ook in gaat zien is er nog wat hoop voor haar. Als ze gewoon op deze voet verder gaat, zal het nooit way worden denk ik.
Ik heb het geluid uit,quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:09 schreef Djoj het volgende:
Hahaha...erugggg hoor, Tanja zorgt dat een hele groep mensen paranoie wordt..![]()
![]()
Dit is niet uitgezonden. Ma Tanja kreeg het te kwaad toen ze die scene zag met de 'op mijn rug'- quote van Tanja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat heb ik niet meegekregen. Vertel!
edit: ik zie nu dat er meerdere mensen nieuwsgierig zijn
Precies wat ik al twee dagen denk: Tanja heeft een spiegel nodig en iemand die haar wat inzicht kan geven. Ik weet ook niet hoe, maar daar is ze hard aan toe. Het lijkt me op zich geen slechte meid en ze zal absoluut ook van haar dochter houden, maar ze heeft zo'n gigantisch gebrek aan inzicht, mensenkennis en doorzettingsvermogen....en daarbij is ze ook nog eens enorm onvolwassen. Lieske is gewoon 10x volwassener dan Tanja, minstens.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
Tanja heeft echt dringend psychische hulp nodig. Pas als ze dat zelf ook in gaat zien is er nog wat hoop voor haar. Als ze gewoon op deze voet verder gaat, zal het nooit way worden denk ik.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid zegt nu dat ze vindt dat de vragen over of Menno wel eens een stijve had terwijl hij tegen haar aan lag veel te ver gingen. Ze heeft natuurklijk groot gelijk, maar had dat even wat eerder moeten bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |