quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben er ook weer eindelijk
* BONG4002 gaat nu de streams even aanzwengelen
Die komen volgende week niet meer naar de studio.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het moet wel heel triest zijn om als ouders te zien wat een wicht je bloedeigen dochter is.
Best sneu.
Welkomquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgende stukje van Nico Dijkskoorn vind ik goed omschreven
Tanja heeft deze week voor de vijfde keer haar koffertjes staan pakken en is toch maar weer gebleven. Opvallend is dat alle mensen die BB een beetje volgen steeds proberen te begrijpen waarom zij zo doet. Die reden is simpel. Ze is een psychopaat. Het is over de rand van de reguliere gekte heen. Het maakt je bijna bang, de gevoelloosheid. Die zwangerschap en dat kind, het dient allemaal maar een doel: het universum moet om haar navel heen draaien. Je kind inzetten als wisselgeld voor een beetje aandacht en geluk, het wordt steeds stuitender om naar te kijken. Het gaat bij haar veel verder dan de wat nukkige hoogzwangere vrouw. Tanja is een zieke vrouw met een kind. Ik zou het, tegen haar wil in, zo snel mogelijk van de moeder scheiden. Tanja verwijt de andere bewoners permanent dat zij geen idee hebben wat het is om een kind te krijgen. In werkelijkheid is de situatie omgekeerd. Tanja heeft zelf geen idee en de andere bewoners kijken verbijsterd naar die narcistische aandachtszuiger. Maar ze zijn te laf om er echt iets van te zeggen.
Alles voor het geld.
poster: nico dijkshoorn op Sep 30, 05 | 10:24 am | profiel
welkom terugquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
Hey hoi, en..doen ze ut..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
En dat is nou net het zeer zwakke aan deze groep. Niemand die het aandurft, uit angst dat ze daarmee BB tegen de kop stoten. Ze moesten een weten dat de persoon die haar wel hard gaat aanvallen en/of nomineren, meteen de held van Nederland zal worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:50 schreef Knurkie het volgende:
[..]
daar snap ik dus niets van je bent een groep en je past je maar aan of je vertrekt
en dan niet dat je je zelf moet vergeten maar mee doen met dr groeps dingen lijkt me wel het minste
maar ja zij krijgt toch alles wat ze wil..
Ik denk zelf zomaar onderhoud aan de apparatuur, weekopdracht komt meestal pas de volgende weekquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er wordt gesleuteld in het huis, maar wat ze aan het doen zijn![]()
![]()
![]()
Voor het spelletje in de huid van..... denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er wordt gesleuteld in het huis, maar wat ze aan het doen zijn![]()
![]()
![]()
ja en dat is ZO jammer niemand die nu zegt kom op Tanja ff een uurtje leren(je kan er op wachten dat ze haar een vraag stellen )quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is nou net het zeer zwakke aan deze groep. Niemand die het aandurft, uit angst dat ze daarmee BB tegen de kop stoten. Ze moesten een weten dat de persoon die haar wel hard gaat aanvallen en/of nomineren, meteen de held van Nederland zal worden.
Maar nee... deze bewoners kiezen overduidelijk iedere keer weer de weg van de minste weerstand.
Er zijn er gelukkig nog meer die denken dat ze ziek isquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgende stukje van Nico Dijkskoorn vind ik goed omschreven
[......................................
poster: nico dijkshoorn op Sep 30, 05 | 10:24 am | profiel
[/i]
Mij ook, maar ik denk dat hij blijft.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:56 schreef fantastrick het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Roel gaat als hij het hoort van zijn ouders...
Die hebben een auto ongeluk gehad gisteravond toen ze naar de live uitzending gingenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:59 schreef Waxxer het volgende:
Wat is er dan met de ouders van Roel?
Dat denken ze ja, wat me verbaast is het feit dat ze niet doorhebben dat het de weg van de meeste weerstand is, zij hebben er uiteindelijk last van met zn allen...stelletje schijters..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is nou net het zeer zwakke aan deze groep. Niemand die het aandurft, uit angst dat ze daarmee BB tegen de kop stoten. Ze moesten een weten dat de persoon die haar wel hard gaat aanvallen en/of nomineren, meteen de held van Nederland zal worden.
Maar nee... deze bewoners kiezen overduidelijk iedere keer weer de weg van de minste weerstand.
Hangt ervan een beetje vanaf wat ze vertellen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik denk dat hij blijft.
Áls ja, misschien dat BB niets verteld tenzij zijn ouders in kritieke toestand zouden zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:56 schreef fantastrick het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Roel gaat als hij het hoort van zijn ouders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |