Inderdaad onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Check de reacties... de oogkleppen van die mensen, ongelofelijk. Ik had de SP overigens niet zo laag zitten als het GroenLinks, maar dit doet de waardering toch wel dalen naar het niveau van de boom-facisten.
nou staat hij er alquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad onvoorstelbaar.
@McCarthy: zou je dat nou wel doen? Straks komt al dat neo-communistische tuig hier blaten.
that's called fun.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:15 schreef heiden6 het volgende:
Straks komt al dat neo-communistische tuig hier blaten.
hoi klow! alles bien?quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
Daar gaat vanaf:
204, 21 (aflossing bank) : moet je maar beter met geld om gaan. Die debetrente die je ontvangt is je eigen schuld.
159,- (aflossing Wehkamp) : koop dan niets als je het geld er niet voor hebt. Ook hier komen weer onnodige aflossingskosten bij kijken.
(...)
47, 59 (UPC) : Tja, wel natuurlijk volledig kabelpakket he. Wat is er mis met een radio, of ned. 1/2/3? Dan kijk je maar geen Big Brother.
166,14 (gas en licht)
(...) Eten, drinken, rokenen TV gids teletekst niet voldoende?of boek en wasserette, kleren enz.
(...) Soms rook ik niet: geen geld. Einde van de wereld!
(....) Dit is de reden dat ik niet meer ga stemmen. Moet je vooral doen. En dan zeuren dat je niet gehoord wordt. (...)
De meeste mensen roken ongeveer een pakje per dag, maar misschien rookt ze af en toe shag.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
![]()
Wat geeft zo iemand uit aan roken. Ik denk zo'n beetje de helft van het vrij besteedbare budgeten we zijn zo ziek....en maar doorpaffen
![]()
Maar jij trapt er gelukkig niet in.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:02 schreef zoalshetis het volgende:
wel grappig dat de laagste soort in nederland steun zoekt bij de ideologie van jan. de man die denkt dat nederland met wat domme toespraken te lijmen is. femke doet hetzelfde. en helaas trappen er veel mensen in.
Nee, de financiele meerwaarde die een student ondervindt van zijn studie is een veelvoud van het geld dat hij/zij moet lenen. Ik vind een academici taks verdedigbaar.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als studenten hun studie bij elkaar moeten lenen, onderschrijf je dan ook dat er voor de wat hogere inkomens lagere belastingen komen?
Ik bedoel maar!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:32 schreef Pracissor het volgende:
[..]
De meeste mensen roken ongeveer een pakje per dag, maar misschien rookt ze af en toe shag.
Dus laten we zeggen 3 euro per dag, 3x30 = 90,- euro per maand aan roken.
plz.![]()
De meeste studenten stellen slechts de omvang van de eigen toekomstige portemonnee veilig.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
Waarom? Studenten zijn de toekomst van het land,
Over deze vrouw ben ik het eens, al is het maar al te makkelijk om te klagen over het feit dat ze klaagt. Ik zie hier op Fok! dagelijks zogenaamde libertariers die klagen over allerlei parasieten. Op één of andere manier hoor ik ze nooit over verzekeringsmij, werkgevers en ondernemers. Die hebben natuurlijk door bloed, zweet en tranen hun positie verworven.quote:zo'n vrouw parasiteert slechts; de studenten van nu zijn degenen die later zulke types zullen onderhouden. Ik ben uiteraard van mening dat deze mensen wel geholpen moeten worden (we zijn tenslotte een beschaafd land), maar je moet niet doen alsof 900 netto per maand in je eentje weinig is, je kunt daar prima van leven.
Verder denk ik niet dat studenten zullen klagen die verzekerd zijn voor ziektekosten voor een bedrag van 51 per maand, dat is echt niet veel.
Moet jij niet onder het bureau zitten van 'Clinton'?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
Maar jij trapt er gelukkig niet in.![]()
Jij denkt in hogere en lagere soorten.![]()
En kan die McCarthy niet es dood of zo, met z'n semi-libertarische gezeur?
Maar hij/zij doet er dan ook wat voor. Gezien de enorme belastingdruk nu al in Nederland vind ik een aparte belasting voor academici verwerpelijk, en daarnaast ook nog heel dom gezien een te hoge belastingdruk heel schadelijk is voor de economie (en dus indirect ook voor de uitkeringstrekkers).quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:33 schreef Tup het volgende:
[..]
Nee, de financiele meerwaarde die een student ondervindt van zijn studie is een veelvoud van het geld dat hij/zij moet lenen. Ik vind een academici taks verdedigbaar.
Ga anders even meehuilen bij de 'buren', vent.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Moet jij niet onder het bureau zitten van 'Clinton'?
Wat interesseert mij dat nou? Voor hun peuken hoef ik niet te werken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:36 schreef Tup het volgende:
[..]
De meeste studenten stellen slechts de omvang van de eigen toekomstige portemonnee veilig.
[..]
Over deze vrouw ben ik het eens, al is het maar al te makkelijk om te klagen over het feit dat ze klaagt. Ik zie hier op Fok! dagelijks zogenaamde libertariers die klagen over allerlei parasieten. Op één of andere manier hoor ik ze nooit over verzekeringsmij, werkgevers en ondernemers. Die hebben natuurlijk door bloed, zweet en tranen hun positie verworven.![]()
Dit laatste wordt steeds aangevoerd door voorstanders van lage(re) belastingen voor de rijken: een sterke economie zou nl. uiteindelijk ten goede komen van de minder bedeelden. Zolang deze "meerwaarde" in de zakken van hogeropgeleiden en aandeelhouders van bedrijven verdwijnt, geloof ik daar nog steeds geen zak van.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
Maar hij/zij doet er dan ook wat voor. Gezien de enorme belastingdruk nu al in Nederland vind ik een aparte belasting voor academici verwerpelijk, en daarnaast ook nog heel dom gezien een te hoge belastingdruk heel schadelijk is voor de economie (en dus indirect ook voor de uitkeringstrekkers).
So what? Het is in Nederland nog altijd zo dat het nastreven van eigenbelang positieve gevolgen heeft voor de gehele bevolking.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:36 schreef Tup het volgende:
[..]
De meeste studenten stellen slechts de omvang van de eigen toekomstige portemonnee veilig.
Door die groepen wordt ook vaak aangekloot, dat is waar; echter presteert iemand met een uitkering helemaal niets, en deze persoon moet dan ook niet verwachten dat luxe vakantiereizen tot de mogelijkheden behoren.quote:[..]
Over deze vrouw ben ik het eens, al is het maar al te makkelijk om te klagen over het feit dat ze klaagt. Ik zie hier op Fok! dagelijks zogenaamde libertariers die klagen over allerlei parasieten. Op één of andere manier hoor ik ze nooit over verzekeringsmij, werkgevers en ondernemers. Die hebben natuurlijk door bloed, zweet en tranen hun positie verworven.![]()
Jij bent de huilie.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:40 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ga anders even meehuilen bij de 'buren', vent.
wel voor de "zaterdag-avond" peuk voor Johan Stoetenhoudt-van-Eerlijcken, corpsballetje in Leiden. Maar "die werkt er hard voor". Afzien hoor, zo'n rechten studie met 6 uur college per week.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:42 schreef heiden6 het volgende:
Wat interesseert mij dat nou? Voor hun peuken hoef ik niet te werken.
Die balletjes zijn zelf vermogens kwijt aan het lid zijn van het corps, and that serves them well.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef Tup het volgende:
[..]
wel voor de "zaterdag-avond" peuk voor Johan Stoetenhoudt-van-Eerlijcken, corpsballetje in Leiden. Maar "die werkt er hard voor". Afzien hoor, zo'n rechten studie met 6 uur college per week.![]()
Als de belastingdruk te hoog is is er geen motivatie hard te werken; dat de Nederlandse (vrouwen)arbeidsparticipatie zo laag is heeft o.a. hier mee te maken. Verder is economie geen zero sum game; dat geld dat in de zakken van hogeropgeleiden komt kan verder ook aan allerlei zaken uitgegeven worden, waardoor de werkgelegenheid kan groeien, leuk voor de werklozen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:42 schreef Tup het volgende:
[..]
Dit laatste wordt steeds aangevoerd door voorstanders van lage(re) belastingen voor de rijken: een sterke economie zou nl. uiteindelijk ten goede komen van de minder bedeelden. Zolang deze "meerwaarde" in de zakken van hogeropgeleiden en aandeelhouders van bedrijven verdwijnt, geloof ik daar nog steeds geen zak van.
Heerlijk hequote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef keesjeislief het volgende:
Nee, zo'n topic openen en dan met z'n allen ff lekker generaliseren en iemand ff fijn afbranden die in een lastige situatie zit, ongeacht of het voor een gedeelte zijn eigen schuld is.
ik zie dat je weer uit je afkoel periode bent, nadat je een mod bedreigd hebt...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
Maar jij trapt er gelukkig niet in.![]()
Jij denkt in hogere en lagere soorten.![]()
En kan die McCarthy niet es dood of zo, met z'n semi-libertarische gezeur?
Lastige situatiequote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef keesjeislief het volgende:
Gelukkig is het merendeel van de reacties op de site van de SP een stuk genuanceerder en volwassener dan het kansloze egoistische geblaat hierzo. En dan wat zeggen over het vermeende populisme van de SP. Nee, zo'n topic openen en dan met z'n allen ff lekker generaliseren en iemand ff fijn afbranden die in een lastige situatie zit, ongeacht of het voor een gedeelte zijn eigen schuld is. Losers.
.
Wat heb jij toch met bedreigingen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie dat je weer uit je afkoel periode bent, nadat je een mod bedreigd hebt...
Daar wil ik ook helemaal niet over oordelen, maar waaruit concludeer je dat ik wel voorstander ben van studiefinanciering door de staat?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef Tup het volgende:
[..]
wel voor de "zaterdag-avond" peuk voor Johan Stoetenhoudt-van-Eerlijcken, corpsballetje in Leiden. Maar "die werkt er hard voor". Afzien hoor, zo'n rechten studie met 6 uur college per week.![]()
Ik wil helemaal niet meebetalen aan de drankorgie's van studenten. Parasieten zijn het!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:47 schreef Pracissor het volgende:
Die balletjes zijn zelf vermogens kwijt aan het lid zijn van het corps, and that serves them well.
ik niks. ik constateer alleen maar wat er in fok med staat. en waar bemoei je je mee?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met bedreigingen?
ik zie al 3x jou naam voorbijkomen in topics met/over bedreigingen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik niks. ik constateer alleen maar wat er in fok med staat. en waar bemoei je je mee?
Ah, daar hebben we zero sum weer. Daar hebben we nog wat topics over open staan. Het resultaat is altijd een reactie in de trant van "je bent wel erg dom als je gelooft dat de maatschappij zero sum is". Dit krachtige argument, eh adeze aanname, is blijkbaar de basis en rechtvaardiging van alle egoistische gedragingen van Nederland.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als de belastingdruk te hoog is is er geen motivatie hard te werken; dat de Nederlandse (vrouwen)arbeidsparticipatie zo laag is heeft o.a. hier mee te maken. Verder is economie geen zero sum game; dat geld dat in de zakken van hogeropgeleiden komt kan verder ook aan allerlei zaken uitgegeven worden, waardoor de werkgelegenheid kan groeien, leuk voor de werklozen.
Mwoehaha. Jij snapt het niet helemaal hè? Ryan3 als mod was een geintje. Misschien was de rest ook een geintje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie dat je weer uit je afkoel periode bent, nadat je een mod bedreigd hebt...
Ah, nou, doe je geniale weerlegging en laat me inzien dat we eigenlijk nooit welvarender zijn geworden sinds... wanneer?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:52 schreef Tup het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we zero sum weer. Daar hebben we nog wat topics over open staan. Het resultaat is altijd een reactie in de trant van "je bent wel erg dom als je gelooft dat de maatschappij zero sum is". Dit krachtige argument, eh adeze aanname, is blijkbaar de basis en rechtvaardiging van alle egoistische gedragingen van Nederland.
ik reageer zovaak op alles dat het soms kan voorkomen dat het vaak lijkt voor een leek.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:52 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ik zie al 3x jou naam voorbijkomen in topics met/over bedreigingen.
Mag ik even?toon je wat interesse is het nog niet goed
![]()
Aan die stoere jongen die me vannacht bedreigde...
Ik constateer dat crypto-liberteriers snel klaar staan om te oordelen over "parasieten" waar zij krom voor moeten liggen. Als het gaat om meerbedeelden, hoor ik ze nooit. Daar gaat het me om, hypocrisie heet dat.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:49 schreef heiden6 het volgende:
Daar wil ik ook helemaal niet over oordelen, maar waaruit concludeer je dat ik wel voorstander ben van studiefinanciering door de staat?
jouw constateringen zijn misschien niet helemaal loepzuiver en erg objectief en abjectief?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:53 schreef OllieA het volgende:
[..]
Mwoehaha. Jij snapt het niet helemaal hè? Ryan3 als mod was een geintje. Misschien was de rest ook een geintje?
Ik constateer
- dat jij hogere en lagere soorten onderscheidt in Nederland
- dat jij maar een brief hoeft te lezen om te constateren dat iemand tot de laagste soort behoort.
Laat je voorbarige aannames dan voortaan maar voor je, is dat goed?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:54 schreef Tup het volgende:
[..]
Ik constateer dat crypto-liberteriers snel klaar staan om te oordelen over "parasieten" waar zij krom voor moeten liggen. Als het gaat om meerbedeelden, hoor ik ze nooit. Daar gaat het me om, hypocrisie heet dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |