Precies, schandelijk eigenlijk dat ze nog durft te klagen. Er zijn ook mensen die moeilijk rondkomen zonder dat zij zich tegoed hebben gedaan aan allerlei leningen en andere wehkamp onzin.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:05 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Per kwartaal. Per maand valt het wel mee.
De aflossing bij bank&wehkamp vind ik opmerkelijker. Natuurlijk kan het gebeuren dat je schulden krijgt, maar dan moet je ook niet gaan zeuren als je krap zit omdat je ze af moet lossen. Mevrouw wil extra geld; eigenlijk vraagt ze gewoon of iemand anders haar schulden af zou willen lossen.
Natuurlijk heb ik makkelijk praten van achter de computer, maar wie z'n billen brand moet op de blaren zitten. En dat is maar tijdelijk, dus ze heeft iets om naar uit te kijken.
Hou er rekening mee dat 't per kwartaal is en niet per maand.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
Heerlijk ook die torenhoge rekening. Ik dacht dat ik veel belde met m'n mobieltje, maar dat haal ik niet eens.
Oh, dan heb ik niets gezegd. EUR 80 is niet dan namelijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:00 schreef IntroV het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat 't per kwartaal is en niet per maand.
Maakt overigens voor de grote lijn niet uit. De schrijver/schrijfster van de brief is een aansteller, die niet in staat is zichzelf aan te pakken.
Bwuuh, niet opgeven!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:03 schreef McCarthy het volgende:
Dit is wat zijn achterban er van vindt:
http://www.janmarijnissen.nl/weblog/2005/09/29/anoniem/#comments
hopeloos gewoon
Weet je wat ik niet snap....dat ze een brief naar Marijnissen stuurt, terwijl de SP helemaal niet in de coalitie zit...ik bedoel, je kan dan beter een brief schrijven naar de minister van sociale zaken of meneer Balkie...maar de SP kan gewoon niks met dit soort onzinbrieven.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
Sorry hoor, ik ben echt een linkse rakker, maar dit is echt om te huilen. Wat een onzinbrief zeg. Iedereen in Nederland krijgt genoeg geld. Dat je dat geld nou besteed aan luxe artikelen is de reden dat je in de penarie komt. Eigen schuld, dikke bult.
En tja, die huurprijs. Hier in Utrecht kan je via Woningnet voor nog geen EUR 250 een 35m2 appartement huren. En dan zit je nog vlakbij het centrum ook.
Heerlijk ook die torenhoge rekening. Ik dacht dat ik veel belde met m'n mobieltje, maar dat haal ik niet eens. Edit: whoops, da's per kwartaal. Niet echt raar dus.
zum kotsenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:03 schreef McCarthy het volgende:
hopeloos gewoon
Check de reacties... de oogkleppen van die mensen, ongelofelijk. Ik had de SP overigens niet zo laag zitten als het GroenLinks, maar dit doet de waardering toch wel dalen naar het niveau van de boom-facisten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:02 schreef MouseOver het volgende:
Nou vraag ik me toch wel eens af wat een Marijnissen hier nu echt van denkt. Ik kan me haast niet voorstellen dat hij iets dergelijks echt onrechtvaardig vindt. Hoogstens zielig. En fout van kredietverstrekkers.
Ik vind die reacties voor een sp site anders behoorlijk genuanceerd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:03 schreef McCarthy het volgende:
hopeloos gewoon
Inderdaad onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Check de reacties... de oogkleppen van die mensen, ongelofelijk. Ik had de SP overigens niet zo laag zitten als het GroenLinks, maar dit doet de waardering toch wel dalen naar het niveau van de boom-facisten.
nou staat hij er alquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad onvoorstelbaar.
@McCarthy: zou je dat nou wel doen? Straks komt al dat neo-communistische tuig hier blaten.
that's called fun.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:15 schreef heiden6 het volgende:
Straks komt al dat neo-communistische tuig hier blaten.
hoi klow! alles bien?quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
Daar gaat vanaf:
204, 21 (aflossing bank) : moet je maar beter met geld om gaan. Die debetrente die je ontvangt is je eigen schuld.
159,- (aflossing Wehkamp) : koop dan niets als je het geld er niet voor hebt. Ook hier komen weer onnodige aflossingskosten bij kijken.
(...)
47, 59 (UPC) : Tja, wel natuurlijk volledig kabelpakket he. Wat is er mis met een radio, of ned. 1/2/3? Dan kijk je maar geen Big Brother.
166,14 (gas en licht)
(...) Eten, drinken, rokenen TV gids teletekst niet voldoende?of boek en wasserette, kleren enz.
(...) Soms rook ik niet: geen geld. Einde van de wereld!
(....) Dit is de reden dat ik niet meer ga stemmen. Moet je vooral doen. En dan zeuren dat je niet gehoord wordt. (...)
De meeste mensen roken ongeveer een pakje per dag, maar misschien rookt ze af en toe shag.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
![]()
Wat geeft zo iemand uit aan roken. Ik denk zo'n beetje de helft van het vrij besteedbare budgeten we zijn zo ziek....en maar doorpaffen
![]()
Maar jij trapt er gelukkig niet in.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:02 schreef zoalshetis het volgende:
wel grappig dat de laagste soort in nederland steun zoekt bij de ideologie van jan. de man die denkt dat nederland met wat domme toespraken te lijmen is. femke doet hetzelfde. en helaas trappen er veel mensen in.
Nee, de financiele meerwaarde die een student ondervindt van zijn studie is een veelvoud van het geld dat hij/zij moet lenen. Ik vind een academici taks verdedigbaar.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als studenten hun studie bij elkaar moeten lenen, onderschrijf je dan ook dat er voor de wat hogere inkomens lagere belastingen komen?
Ik bedoel maar!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:32 schreef Pracissor het volgende:
[..]
De meeste mensen roken ongeveer een pakje per dag, maar misschien rookt ze af en toe shag.
Dus laten we zeggen 3 euro per dag, 3x30 = 90,- euro per maand aan roken.
plz.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |