quote:Op donderdag 29 september 2005 23:08 schreef SunChaser het volgende:
Voor wie denkt dat ik t verzin. Op irc.shadowfire.org #onz staat mijn adres en telefoonnummer met de tekst: wie belt tussen 2 en 4
om precies te zijn! hoe weet jij dat trouwens?quote:'Welkom in #clown-esque taferelen | Bel SunChaser! Tel: **** ****** Bereikbaar van 2.00 tot 4.00 's nachts. Veel plezier. | http://www.spikedhumor.co(...)html?autoplay=true'
Ik geloof je niet doe eens een screenshot?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:08 schreef SunChaser het volgende:
Voor wie denkt dat ik t verzin. Op irc.shadowfire.org #onz staat mijn adres en telefoonnummer met de tekst: wie belt tussen 2 en 4
Ik geloof het graag Sunchaser, maar je maakt er weer een groot drama van. Ga naar de pliesie als het je zo hoog zitquote:Op donderdag 29 september 2005 23:08 schreef SunChaser het volgende:
Ja, je bent stoer PaarsePaashaas/ Ruis /Whatever.quote:<PP> wie heeft de kanaal titel naar SC gelekt?
Nou moet je optieften met dat gezeur. Anders bel ík je vannacht op!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, je bent stoer PaarsePaashaas/ Ruis /Whatever.![]()
Wie is nou die pp homo die mij banned?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nou moet je optieften met dat gezeur. Anders bel ík je vannacht op!
voel je je op je pik getrapt?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nou moet je optieften met dat gezeur. Anders bel ík je vannacht op!
Tip van de dag:quote:Op donderdag 29 september 2005 23:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
voel je je op je pik getrapt?
plaatsvervangende pijnsensatie ofzo?
dat vroeg ik niet poppenkopjequote:Op donderdag 29 september 2005 23:31 schreef Roellio het volgende:
[..]
Tip van de dag:
Liposuctie is het onderhuids wegzuigen (suctie) van ab-normale vetophoping (lipo). Abnormale vetophopingen kunnen ontstaan op plaatsen als de hals, buik, heupen, billen, boven-benen, knieën en onderbenen. Ze worden veroorzaakt door een verhoogd aantal vetcellen op deze plaatsen.
dat neemt niet weg dat het een goede tip is!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat vroeg ik niet poppenkopje
hij houdt alleen van mannenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:37 schreef N.icka het volgende:
Of is het niet leuk door een meisje bedreigt te worden ?
Hij kan toch wel meerdere lijnen bedienen? Bellen met zn allen tegelijkquote:Op donderdag 29 september 2005 23:39 schreef laffer het volgende:
[..]
hij houdt alleen van mannen![]()
en rot op, een beetje stoken in een relatie hè![]()
Dat is exmod Ruis alias PaarsePaashaas.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wie is nou die pp homo die mij banned?![]()
ja, dat is dan wel een klootzak, maar niet de klootzak die jou gebeld heeft, en kap eens met dat gehamer op die naam!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is exmod Ruis alias PaarsePaashaas.
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:49 schreef SunChaserLikMnBallen het volgende:
[..]
ja, dat is dan wel een klootzak, maar niet de klootzak die jou gebeld heeft, en kap eens met dat gehamer op die naam!
Doet me denken aan m'n "Theo complot theorie" topicquote:Op donderdag 29 september 2005 18:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat ie wel eens langs wilde komen zodat ik de groeten kon gaan doen aan Theo van Gogh.
Met andere woorden, hij heeft dit met me voor, aldus zijn stoere woorden.
[afbeelding]
Que? Vertelt er eens wat meer over...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:11 schreef KastaNopa het volgende:
En die zoalshetis pisvlek is ook weer begonnen hoorde ik laatst, waarschijnlijk gaat hij Pistolen Paultje opgraven ofzo.
Samenvatting:quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:16 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Que? Vertelt er eens wat meer over...
laat m naar je toekomen om zijn woede fysiek te uiten, skop m lens, en kloarquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:23 schreef KastaNopa het volgende:
[..]
Samenvatting:
'Rellen' in een dierentopic > bedreigd worden > zoalshetis kent Pistolen Paultje > Pistolen Paultje zou me doodmaken > Kasta noemt zijn adres > zoalshetis noemt geen datum, het zal op een onverwacht moment gebeuren > Pistolen Paultje sterft > zoalshetis biedt zijn excuses aan voor de bedreiging > paar maanden gaan voorbij > zoalshetis heeft geen nieuw receptje van de huisarts gekregen > zoalshetis bedreigt kasta weer > zoalshetis noemt wederom geen datum > kasta zal verlamd geschopt worden zodra hij kinderen heeft..
Zodra die knul zíjn adres eens post laat ik hem verplicht opnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |