abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30746439
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 00:50 schreef heiden6 het volgende:
Is het weer zover?
Ah, onze ramptoerist
pi_30746477
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 00:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ah, onze ramptoerist
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30746916
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 00:50 schreef heiden6 het volgende:
Is het weer zover?
Pistolen Paultje is inmiddels dood, dus we hadden een nieuwe dreigpisvlek nodig .
  dinsdag 20 september 2005 @ 01:13:27 #154
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_30746928
hollander172, post ff 'n foto. Volgens mij ben je best lekker.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_30759755
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef Balzakastanova het volgende:

[..]

M'n adres post ik vrijwel elke week wel een keer als zo'n aapje weer eens langs beweert te komen .

Martin Blokhuis
De Iemker 8
7596LE Rossum

Nou knul, doe nu maar gewoon hetzelfde als je voorgangers; een paar keer opbellen en giechelend weer ophangen en/of gratis slipjes op m'n adres laten bezorgen .
Hoe laat ben jij thuis op welke dagen?
pi_30759761
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 00:49 schreef Xennia het volgende:
[..]

dispoging ---> poging om iemand te dissen
feit blijft wel dat het woord dispoging niet eens bestaat
quote:
Buiten het feit dat je veel spelfouten en kromme zinnen maakt, ontgaat mij ook jouw boodschap
ik ging in op z,n manipulatie die alle kanten opging. Nou is er geen rode draad meer in dit topic.
quote:
En nog iets: hoe weet jij dat kasta een schuine pik heeft
je vertelde het zelf via msn, dodo. NOg ff iets, paar paginas terug zegt hij iets over z,n manipulatieve vaardigheden:
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:40 schreef FawakkaNova het volgende:
[..]

Ik compenseer mijn gebrek aan empathie bijvoorbeeld heel simpel met behulp van m'n intelligentie (je kan een opleiding niet eens afmaken) en manipulatieve vermogens .
zojuist checkte ik z,n fotoboek. Daarin beweert hij dat vrouwen door hem niet gerespecteerd worden wegens hun manipulatieve vaardigheden

verderop lult hij nog dit bij
quote:
heb een hekel aan alles wat [..] hypocriet overkomt
inderdaad, een hypocriet mannetje.

[ Bericht 1% gewijzigd door blink145 op 20-09-2005 15:55:32 (edit, ff fotoboek tekst bijgezet) ]
pi_30764333
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef blink145 het volgende:

[..]

Hoe laat ben jij thuis op welke dagen?
Roosters wisselen iedere week...

Maarreuh, nu al terugkrabbelen?
Ik had toch op zijn minst verwacht dat je tot een "Ik wilde echt wel, maar had geen geld voor benzine" excuus zou komen .
pi_30764430
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef blink145 het volgende:
zojuist checkte ik z,n fotoboek. Daarin beweert hij dat vrouwen door hem niet gerespecteerd worden wegens hun manipulatieve vaardigheden
quote:
inderdaad, een hypocriet mannetje.
Omdat ik een hekel aan hypocriete mensen heb, ben ik hypocriet .

Ja mensen, wederom zo'n briljante beargumentatie van blink145; mede mogelijk gemaakt door het RIAGG©®
pi_30767168
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 18:12 schreef Balzakastanova het volgende:

[..]

Roosters wisselen iedere week...

Maarreuh, nu al terugkrabbelen?
Ik had toch op zijn minst verwacht dat je tot een "Ik wilde echt wel, maar had geen geld voor benzine" excuus zou komen .
Ik heb niet beweerd dat ik terug zou krabbelen, dat maak JIJ namelijk van, zielig mannetje.

Wat zijn je tijden op as. maandag?
pi_30767196
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 18:16 schreef Balzakastanova het volgende:

[..]

[..]

Omdat ik een hekel aan hypocriete mensen heb, ben ik hypocriet .

Ja mensen, wederom zo'n briljante beargumentatie van blink145; mede mogelijk gemaakt door het RIAGG©®
nogmaals, dit probeer jij om te draaien door simpelweg wat stukjes tekst van mij weg te laten. Ja jouw manipulatieve gedrag wordt steeds voorspelbaarder

na jouw mislukte poging (geen dispoging, hé ) om dat anders uit te beelden, ff weer rechtzetten. Je beweert namelijk dat je manipulatieve vaardigheden jouw andere vaardigheden zouden compenseren (?), In jouw fotoboek vermeld je dat je een hekel zou hebben aan diegenen die manipulatieve vaardigheden hebben. dat dus valt in mijn ogen dus onder het kopje "hypocriet gedrag".

hoewel, het is toch al meerdere malen duidelijk geworden in dit topic dat je hypocriet gedrag vertoont. Dus ik pak ff jouw passage, met daarbijhorende labeltje: hypocriet mannetje.
pi_30774857
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:44 schreef blink145 het volgende:

[..]

Ik heb niet beweerd dat ik terug zou krabbelen, dat maak JIJ namelijk van, zielig mannetje.

Wat zijn je tijden op as. maandag?
Voor 9:00 en na 18:00 ben ik thuis .
pi_30775462
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:44 schreef blink145 het volgende:
nogmaals, dit probeer jij om te draaien door simpelweg wat stukjes tekst van mij weg te laten. Ja jouw manipulatieve gedrag wordt steeds voorspelbaarder
De reden dat ik die opmerkingen wegliet was omdat ze niet aan mij gericht waren, zo vreemd lijkt me dat niet...
Tenzij je bedoelde dat ik met jou op msn heb gebabbeld over de penis van Xen .
quote:
na jouw mislukte poging (geen dispoging, hé ) om dat anders uit te beelden, ff weer rechtzetten. Je beweert namelijk dat je manipulatieve vaardigheden jouw andere vaardigheden zouden compenseren (?), In jouw fotoboek vermeld je dat je een hekel zou hebben aan diegenen die manipulatieve vaardigheden hebben.
Zo zeg, zelfs nadat ik het al heb uitgelegd begrijp je het nog niet .

Okay, maar even de complete quote uit m'n fotoboek dan:
- Ik ben geen homo, dat gezeik tegen vrouwen komt voornamelijk omdat ik 99% ervan niet respecteer vanwege hun minimale beoordelings- en inlevingsvermogen, intelligentie, geestelijke weerbaarheid, manipulatieve vaardigheden, realisme, openheid en directheid.
De vrouw die mij afdoende tegenstand kan bieden zal dan ook op handen gedragen worden.

Nogmaals, het gaat dus over de minimale manipulatieve vaardigheden van vrouwen waar ik me aan erger.
Hmmmz, zelfs dat begrijp je waarschijnlijk niet...
Naja, Jip en Janneke uitleg dan maar:

Je ziet het woordje minimale?
Ah tof, dan komen we ergens.
Nou, dat staat dus voor al die andere woordjes.
Snap je het nog?
Nee? Kut...
Naja, stel ik noem allemaal groene dingetjes .
Dan kan ik wel iedere keer groen zeggen (ik zal er maar ff een voorbeeldje tussendoor gooien)
"Ik heb een hekel aan de kleur groen! Groene bladeren, groene appels, groene stoplichten, groene potloden, groene auto's, groene fietsen."
Wat vind je er zelf van? Schiet niet echt op hé?
Dan kun je beter zeggen "Ik heb een hekel aan de kleur groen! Groene bladeren, appels, stoplichten, potloden, auto's, fietsen. etc."
Klinkt logisch toch?
Alhoewel ik vermoed dat je, gezien je vorige replies, bij het lezen van de 3e zin de eerste 2 zinnen al weer vergeten bent, maar toch.. Nu snappen de VMBO-ertjes tenminste ook waarom iedereen je uitgelacht.

Of was je ook in de veronderstelling dat ik me ergerde aan juist het bezit van realisme bij vrouwen? .
quote:
dat dus valt in mijn ogen dus onder het kopje "hypocriet gedrag".

hoewel, het is toch al meerdere malen duidelijk geworden in dit topic dat je hypocriet gedrag vertoont. Dus ik pak ff jouw passage, met daarbijhorende labeltje: hypocriet mannetje.
Dat is duidelijk geworden uit al jouw replies zonder beargumentatie en nietszeggende betoogjes?
Het is nu immers toch wel duidelijk dat je uitsluitend poep praat .
pi_30776603
quote:
je vertelde het zelf via msn, dodo.
Que
  woensdag 21 september 2005 @ 00:05:56 #164
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_30777735
Wat een toestand hier in het eerlijkheid-topic. Maar goed, zolang jullie allemaal een beetje eerlijk blijven, is alles natuurlijk in orde.

Al vermoed ik zo langzamerhand, dat het niet aan de eerlijkheid ligt, dat hier verschillende meningen gepropageerd worden, maar dat het meer een kwestie is van feiten-selectie en juiste woordkeuze.

Desalniettemin vraag ik mij af, wat de relevantie is van dit hele verhaal binnen dit topic. En the main question in deze is: BLINK145: Wat probeer je nu eigenlijk te bereiken? En waarom is dat zo ontzettend belangrijk voor je?

Ontopic:
quote:
Op zondag 18 september 2005 01:48 schreef HenryHill het volgende:

Het probleem is niet zozeer dat ze de vraag stellen en volgens een eerlijk persoon's principes daarom ook alleen een eerlijk antwoord verdienen, maar meer de achterliggende reden van de vraag.
Tuurlijk, het blijft vaak een gok om de motivatie te ontrafelen, maar als je doorhebt waarom iemand een vraag stelt, zorgt het wel ervoor dat je gepast maar toch accuraat kunt reageren: d.w.z.: die persoon de waarheid laten merken zonder die persoon en plein public de grond in te boren.
Maar dan zou je dus in feite het antwoord op de vraag afdwingen... In dat geval is het antwoord toch niet meer van waarde? Dan zou het dus uiteindelijk niet het gewenste effect hebben, want je bent niet gerustgesteld, nadat je het gewenste antwoord op je vraag hebt gekregen, omdat het in feite geen 'oprecht antwoord' is. Waarom houden mensen dit gedrag (bevestiging vragen van de omgeving) dan vaak toch vol?
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')