Ow ik raak je?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:18 schreef FawakkaNova het volgende:
[..]
Dat wijf heeft zich waarschijnlijk een psychische aandoening aan laten praten en profileert zich dus ook maar als psychiatrisch patient...
Serieus, ik heb nog nooit een begrijpelijke zin van haar gelezen.
En let ook eens op haar overmatig gebruik van vraag- danwel uitroeptekens.
Dwangbuisje eromheen, gewichtjes er aan en in de zee donderen, niemand zal haar missen...
Ik heb je chick anders wel goed voor de gek gehouden, ze bleef maar roepen: "Oh Nick wat is die Dick opeens groot"quote:
Zo moeilijk is het niet om eerlijk tegen jezelf te zijn hoor; makkelijker zelfs dan jezelf voor de gek houden...quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:19 schreef HenryHill het volgende:
Manipulatief hoef je niet per se tegenover anderen te zijn hoor...
Als je echter al je manipulatieve acties tegenover jezelf doorziet, dan ben je pas de man.
En heb je gegarandeerd een kutleven, maar dat terzijde
Je kunt maar beter niet ten alle tijden eerlijk zijn, niet in de laatste plaats naar jezelf toe...
wat is je iq?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:18 schreef FawakkaNova het volgende:
[..]
Dat wijf heeft zich waarschijnlijk een psychische aandoening aan laten praten en profileert zich dus ook maar als psychiatrisch patient...
Serieus, ik heb nog nooit een begrijpelijke zin van haar gelezen.
En let ook eens op haar overmatig gebruik van vraag- danwel uitroeptekens.
Dwangbuisje eromheen, gewichtjes er aan en in de zee donderen, niemand zal haar missen...
gos ik jou ook wel..quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:22 schreef FawakkaNova het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens willen raken...
...met een blok beton op je voorhoofd...
ja dat is al duidelijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:23 schreef FawakkaNova het volgende:
[..]
Wat ik mis aan EQ is opgeteld bij m'n IQ, you do the math...
Je begreep de zin niet hé?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja dat is al duidelijk
nada dus
quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:19 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik heb je chick anders wel goed voor de gek gehouden, ze bleef maar roepen: "Oh Nick wat is die Dick opeens groot"
quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:26 schreef FawakkaNova het volgende:
[..]
Je begreep de zin niet hé?.
Had je dan verwacht dat ze het wel zou begrijpen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:26 schreef FawakkaNova het volgende:
[..]
Je begreep de zin niet hé?.
heey open minded he..quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:27 schreef LaZZ het volgende:
Ik vind zhe-devilll eigenlijk wel een apart persoon (positief). Jammer dat ze er van die TRU-ideeën op nahoudt.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:28 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat ze het wel zou begrijpen?![]()
Leef jij ook nog? Ik dacht al dat je mij aan het vermijden was zoals zovelen.quote:
Neuuh, maar het kleine beetje respect dat er nog was heeft ze nu dus ook verloren door, ondanks dat, tóch te reageren...quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:28 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat ze het wel zou begrijpen?![]()
Je hebt me door.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:29 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Leef jij ook nog? Ik dacht al dat je mij aan het vermijden was zoals zovelen.![]()
Vergis je niet: jezelf voor de gek houden is heel makkelijk. Je zou verbaasd staan als je wist welke objectieve dingen die je denkt over jezelf te weten, totaal niet stroken met de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:20 schreef FawakkaNova het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet om eerlijk tegen jezelf te zijn hoorl makkelijker zelfs dan jezelf voor de gek houden...
Niet dat het altijd een keuze is, maar toch...
Ik had je lager ingeschat vriend. Ik had verwacht dat je het gaatje dat ik had opengelaten niet zou bemerken. Maargoed, je bent weer in waardering gestegen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb je HAAR voor de gek gehouden? Dat geloof ik best. Zonder haar voor de gek te houden kun je toch nooit aan mijn maatje tippen LaZZyboy.
![]()
Het is niet leuk om geestelijk gehandicapten te slim af te zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:30 schreef FawakkaNova het volgende:
[..]
Neuuh, maar het kleine beetje respect dat er nog was heeft ze nu dus ook verloren door, ondanks dat, tóch te reageren...
Vorige keer bood je aan mijn Bi@tch te worden, wat ga je nu doen? Een kerk oprichten in mijn naam?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:33 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik had je lager ingeschat vriend. Ik had verwacht dat je het gaatje dat ik had opengelaten niet zou bemerken. Maargoed, je bent weer in waardering gestegen.![]()
Waar haal je al deze 'wijsheden' vandaan? Soms is het namelijk totaal onzinnig wat je hier neerplempt, soms heeft het ook wel wat.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:31 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Vergis je niet: jezelf voor de gek houden is heel makkelijk. Je zou verbaasd staan als je wist welke objectieve dingen die je denkt over jezelf te weten, totaal niet stroken met de werkelijkheid.
Aan de andere kant, de kracht die schuilt in jezelf bedriegen is dat je ook vol overtuiging anderen kunt overtuigen; als je niet in je eigen positieve eigenschappen gelooft, hoe denk je dat dan ooit aan anderen te kunnen overbrengen?
Tot op zekere hoogte denk ik dat 'jezelf kunnen bedonderen' een van de meest waardevolle eigenschappen is die je als mens kunt hebben...
Heb je het dan niet meer over: 'in een rol kruipen'?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:31 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Vergis je niet: jezelf voor de gek houden is heel makkelijk. Je zou verbaasd staan als je wist welke objectieve dingen die je denkt over jezelf te weten, totaal niet stroken met de werkelijkheid.
Aan de andere kant, de kracht die schuilt in jezelf bedriegen is dat je ook vol overtuiging anderen kunt overtuigen; als je niet in je eigen positieve eigenschappen gelooft, hoe denk je dat dan ooit aan anderen te kunnen overbrengen?
Tot op zekere hoogte denk ik dat 'jezelf kunnen bedonderen' een van de meest waardevolle eigenschappen is die je als mens kunt hebben...
Borderliners zijn best apart jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:27 schreef LaZZ het volgende:
Ik vind zhe-devilll eigenlijk wel een apart persoon (positief).
Totdat je er achter komt dat je jezelf al die jaren voor de gek gehouden hebt en de afgelopen jaren in principe dus slechts een door jezelf in stand gehouden illusie waren...quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:31 schreef HenryHill het volgende:
Die 'wijsheden' haal ik vanuit de manier zoals ik de dingen zie, en dan probeer te vatten in een paar zinnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:36 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Waar haal je al deze 'wijsheden' vandaan? Soms is het namelijk totaal onzinnig wat je hier neerplempt, soms heeft het ook wel wat.
Dan moet je een keer een voluit sociopaat ontmoeten; je had je scriptie over mij kunnen doen.quote:
Ah, eindelijk!quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:40 schreef FawakkaNova het volgende:
mijn gebrek aan empathie
Het werd me de afgelopen week al weer 2 keer verweten, dus er zal vast wel een kern van waarheid inzittenquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:43 schreef Xennia het volgende:
Ah, eindelijk!
En je vindt het geweldig als ze dat over jou zeggen, of niet?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:44 schreef FawakkaNova het volgende:
[..]
Het werd me de afgelopen week al weer 2 keer verweten, dus er al best een kern van waarheid inzitten.
In dat geval hebben je intelligentie en je manipulatieve vaardigheden je herhaaldelijk in de steek gelaten bij de compensatie ervanquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:44 schreef FawakkaNova het volgende:
[..]
Het werd me de afgelopen week al weer 2 keer verweten, dus er zal vast wel een kern van waarheid inzitten.
Ik zie in jou absoluut geen fuifduif2quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:41 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Die 'wijsheden' haal ik vanuit de manier zoals ik de dingen zie, en dan probeer te vatten in een paar zinnen.
Als je het onzinnig vindt, dan betekent het dat ik het ofwel niet duidelijk heb kunnen overbrengen, ofwel dat je in jouw belevingswereld niet iets kan vinden waar mijn ideeen op aansluiten.
Als je het idee hebt dat het wel wat heeft, dan kan je het op een of andere manier wel passen binnen jouw belevingswereld.
Aangezien ik niet FuifDuif #2 hoef te worden, denk ik trouwens dat ik het hier maar bij laat
Ander keertje weer verder
1-0quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
In dat geval hebben je intelligentie en je manipulatieve vaardigheden je herhaaldelijk in de steek gelaten bij de compensatie ervan
quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:47 schreef Nickthedick het volgende:
En je vindt het geweldig als ze dat over jou zeggen, of niet?![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:40 schreef FawakkaNova het volgende:
En zo moeilijk is dat niet als je jezelf gewoon, objectief gezien, met andere vergelijkt en daarnaast eerlijke mensen om je heen verzamelt..
Fuifduif en Zhe-Devill zijn volgens mij 2 persoonlijkheden van Yvonne.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zie in jou absoluut geen fuifduif2![]()
Belangrijk leermoment. Ik hoop dat je je nu nog manipulatiever en intelligenter op kan stellen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:53 schreef FawakkaNova het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
"I just love it when a plan comes together!"
In dit geval niet, er wordt immers alleen mis-/gebruik van gemaakt als ik het nodig heb, dan wel iets van de betreffende personen nodig heb...quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:48 schreef Xennia het volgende:
In dat geval hebben je intelligentie en je manipulatieve vaardigheden je herhaaldelijk in de steek gelaten bij de compensatie ervan
Borderliner? Waar haal jij deze onzin vandaan? Je liegt dat je barst!quote:
Jeeh kom ik ff op fok om te lezen, is mijn hele dag weer verpest door jou opmerkingquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:30 schreef FawakkaNova het volgende:
[..]
Neuuh, maar het kleine beetje respect dat er nog was heeft ze nu dus ook verloren door, ondanks dat, tóch te reageren...
Misschien o.a hierom?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Borderliner? Waar haal jij deze onzin vandaan? Je liegt dat je barst!
Laten we het er maar op houden dat je in ieder geval geen toonbeeld van stabiliteit bentquote:Jeeh kom ik ff op fok om te lezen, is mijn hele dag weer verpest door jou opmerking![]()
Nu ben ik chaggerijnig...![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha..grappige opmerking vooral als je mensen niet kent..quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien o.a hierom?
[..]
Laten we het er maar op houden dat je in ieder geval geen toonbeeld van stabiliteit bent
Kleine leugentjes om bestwil zijn inderdaad niet erg, maar als het zulkequote:Op maandag 12 september 2005 23:46 schreef DuchessX het volgende:
Je kan eerlijk zijn tot op het botte af en daar kan je mensen juist mee kwetsen. Niks mis met een leugentje voor bestwil denk ik, als het om simpele zaken als een kapsel of nieuwe schoenen gaat etc. Echter als het met vertrouwen te maken heeft vind ik eerlijkheid wel erg belangrijk...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |