abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30530538
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:18 schreef FawakkaNova het volgende:

[..]

Dat wijf heeft zich waarschijnlijk een psychische aandoening aan laten praten en profileert zich dus ook maar als psychiatrisch patient...

Serieus, ik heb nog nooit een begrijpelijke zin van haar gelezen.
En let ook eens op haar overmatig gebruik van vraag- danwel uitroeptekens .

Dwangbuisje eromheen, gewichtjes er aan en in de zee donderen, niemand zal haar missen...
Ow ik raak je?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:19:58 #52
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_30530546
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:16 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Zo goed ben je anders niet.
Ik heb je chick anders wel goed voor de gek gehouden, ze bleef maar roepen: "Oh Nick wat is die Dick opeens groot"
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_30530558
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:19 schreef HenryHill het volgende:
Manipulatief hoef je niet per se tegenover anderen te zijn hoor...
Als je echter al je manipulatieve acties tegenover jezelf doorziet, dan ben je pas de man.
En heb je gegarandeerd een kutleven, maar dat terzijde

Je kunt maar beter niet ten alle tijden eerlijk zijn, niet in de laatste plaats naar jezelf toe...
Zo moeilijk is het niet om eerlijk tegen jezelf te zijn hoor; makkelijker zelfs dan jezelf voor de gek houden...
Niet dat het altijd een keuze is, maar toch...
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:21:55 #54
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_30530583
Eerlijk tegen mezelf zijn is voor mij niet het grootste probleem. Ik weet precies wat ik doe, wat ik fout doe, wat ik goed doe, en wat ik mezelf beloof en niet nakom.
pi_30530587
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:19 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ow ik raak je?
Ik zou jou wel eens willen raken...

...met een blok beton op je voorhoofd...
pi_30530595
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:18 schreef FawakkaNova het volgende:

[..]

Dat wijf heeft zich waarschijnlijk een psychische aandoening aan laten praten en profileert zich dus ook maar als psychiatrisch patient...

Serieus, ik heb nog nooit een begrijpelijke zin van haar gelezen.
En let ook eens op haar overmatig gebruik van vraag- danwel uitroeptekens .

Dwangbuisje eromheen, gewichtjes er aan en in de zee donderen, niemand zal haar missen...
wat is je iq?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30530614
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wat is je iq?
Wat ik mis aan EQ is opgeteld bij m'n IQ, you do the math...
pi_30530641
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:22 schreef FawakkaNova het volgende:

[..]

Ik zou jou wel eens willen raken...

...met een blok beton op je voorhoofd...
gos ik jou ook wel..
zullen we dan maar? onaardig figuur!
pi_30530651
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:23 schreef FawakkaNova het volgende:

[..]

Wat ik mis aan EQ is opgeteld bij m'n IQ, you do the math...
ja dat is al duidelijk
nada dus
pi_30530662
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja dat is al duidelijk
nada dus
Je begreep de zin niet hé? .
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:26:26 #61
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_30530664
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:19 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Ik heb je chick anders wel goed voor de gek gehouden, ze bleef maar roepen: "Oh Nick wat is die Dick opeens groot"
Heb je HAAR voor de gek gehouden? Dat geloof ik best. Zonder haar voor de gek te houden kun je toch nooit aan mijn maatje tippen LaZZyboy.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_30530673
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:26 schreef FawakkaNova het volgende:

[..]

Eucken?
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:27:07 #63
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_30530676
Ik vind zhe-devilll eigenlijk wel een apart persoon (positief). Jammer dat ze er van die TRU-ideeën op nahoudt.
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:28:06 #64
106776 Nickthedick
pi_30530694
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:26 schreef FawakkaNova het volgende:

[..]

Had je dan verwacht dat ze het wel zou begrijpen?
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_30530699
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:27 schreef LaZZ het volgende:
Ik vind zhe-devilll eigenlijk wel een apart persoon (positief). Jammer dat ze er van die TRU-ideeën op nahoudt.
heey open minded he..
pi_30530708
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:28 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Hem nieT
pi_30530709
Leugentjes om eigen bestwil.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:29:51 #68
106776 Nickthedick
pi_30530728
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:28 schreef ma_jojo het volgende:
Leugentjes om eigen bestwil.
Leef jij ook nog? Ik dacht al dat je mij aan het vermijden was zoals zovelen.
pi_30530746
BeDTijD
pi_30530748
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:28 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Neuuh, maar het kleine beetje respect dat er nog was heeft ze nu dus ook verloren door, ondanks dat, tóch te reageren...
pi_30530752
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:29 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Leef jij ook nog? Ik dacht al dat je mij aan het vermijden was zoals zovelen.
Je hebt me door.

Ik leef nog hoor!
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:31:15 #72
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30530757
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:20 schreef FawakkaNova het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het niet om eerlijk tegen jezelf te zijn hoorl makkelijker zelfs dan jezelf voor de gek houden...
Niet dat het altijd een keuze is, maar toch...
Vergis je niet: jezelf voor de gek houden is heel makkelijk. Je zou verbaasd staan als je wist welke objectieve dingen die je denkt over jezelf te weten, totaal niet stroken met de werkelijkheid.

Aan de andere kant, de kracht die schuilt in jezelf bedriegen is dat je ook vol overtuiging anderen kunt overtuigen; als je niet in je eigen positieve eigenschappen gelooft, hoe denk je dat dan ooit aan anderen te kunnen overbrengen?

Tot op zekere hoogte denk ik dat 'jezelf kunnen bedonderen' een van de meest waardevolle eigenschappen is die je als mens kunt hebben...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:33:33 #73
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_30530795
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:26 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Heb je HAAR voor de gek gehouden? Dat geloof ik best. Zonder haar voor de gek te houden kun je toch nooit aan mijn maatje tippen LaZZyboy.
Ik had je lager ingeschat vriend. Ik had verwacht dat je het gaatje dat ik had opengelaten niet zou bemerken. Maargoed, je bent weer in waardering gestegen.
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:33:51 #74
106776 Nickthedick
pi_30530801
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:30 schreef FawakkaNova het volgende:

[..]

Neuuh, maar het kleine beetje respect dat er nog was heeft ze nu dus ook verloren door, ondanks dat, tóch te reageren...
Het is niet leuk om geestelijk gehandicapten te slim af te zijn. Ik weet wat je bedoelt.
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:35:42 #75
106776 Nickthedick
pi_30530830
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:33 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Ik had je lager ingeschat vriend. Ik had verwacht dat je het gaatje dat ik had opengelaten niet zou bemerken. Maargoed, je bent weer in waardering gestegen.
Vorige keer bood je aan mijn Bi@tch te worden, wat ga je nu doen? Een kerk oprichten in mijn naam?
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:36:00 #76
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_30530836
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:31 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Vergis je niet: jezelf voor de gek houden is heel makkelijk. Je zou verbaasd staan als je wist welke objectieve dingen die je denkt over jezelf te weten, totaal niet stroken met de werkelijkheid.

Aan de andere kant, de kracht die schuilt in jezelf bedriegen is dat je ook vol overtuiging anderen kunt overtuigen; als je niet in je eigen positieve eigenschappen gelooft, hoe denk je dat dan ooit aan anderen te kunnen overbrengen?

Tot op zekere hoogte denk ik dat 'jezelf kunnen bedonderen' een van de meest waardevolle eigenschappen is die je als mens kunt hebben...
Waar haal je al deze 'wijsheden' vandaan? Soms is het namelijk totaal onzinnig wat je hier neerplempt, soms heeft het ook wel wat.
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:37:38 #77
106776 Nickthedick
pi_30530860
quote:

[..]

Heb je het dan niet meer over: 'in een rol kruipen'?
pi_30530893
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:27 schreef LaZZ het volgende:
Ik vind zhe-devilll eigenlijk wel een apart persoon (positief).
Borderliners zijn best apart ja
pi_30530903
quote:
Totdat je er achter komt dat je jezelf al die jaren voor de gek gehouden hebt en de afgelopen jaren in principe dus slechts een door jezelf in stand gehouden illusie waren...

Dan kun je beter gewoon weten wat je tekortkomingen zijn zodat je ze tijdig kunt compenseren met de wel aanwezige kwaliteiten..
En zo moeilijk is dat niet als je jezelf gewoon, objectief gezien, met andere vergelijkt en daarnaast eerlijke mensen om je heen verzamelt..

Ik compenseer mijn gebrek aan empathie bijvoorbeeld heel simpel met behulp van m'n intelligentie en manipulatieve vermogens .

En inderdaad, daar wordt je niet gelukkig van, maar ook niet ongelukkiger... .
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:41:17 #80
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30530910
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:36 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Waar haal je al deze 'wijsheden' vandaan? Soms is het namelijk totaal onzinnig wat je hier neerplempt, soms heeft het ook wel wat.
Die 'wijsheden' haal ik vanuit de manier zoals ik de dingen zie, en dan probeer te vatten in een paar zinnen.

Als je het onzinnig vindt, dan betekent het dat ik het ofwel niet duidelijk heb kunnen overbrengen, ofwel dat je in jouw belevingswereld niet iets kan vinden waar mijn ideeen op aansluiten.
Als je het idee hebt dat het wel wat heeft, dan kan je het op een of andere manier wel passen binnen jouw belevingswereld.

Aangezien ik niet FuifDuif #2 hoef te worden, denk ik trouwens dat ik het hier maar bij laat
Ander keertje weer verder
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:42:52 #81
106776 Nickthedick
pi_30530930
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dan moet je een keer een voluit sociopaat ontmoeten; je had je scriptie over mij kunnen doen.
pi_30530937
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:40 schreef FawakkaNova het volgende:
mijn gebrek aan empathie
Ah, eindelijk!
pi_30530949
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:43 schreef Xennia het volgende:
Ah, eindelijk!
Het werd me de afgelopen week al weer 2 keer verweten, dus er zal vast wel een kern van waarheid inzitten .
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:47:18 #84
106776 Nickthedick
pi_30530978
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:44 schreef FawakkaNova het volgende:

[..]

Het werd me de afgelopen week al weer 2 keer verweten, dus er al best een kern van waarheid inzitten .
En je vindt het geweldig als ze dat over jou zeggen, of niet?
pi_30530998
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:44 schreef FawakkaNova het volgende:

[..]

Het werd me de afgelopen week al weer 2 keer verweten, dus er zal vast wel een kern van waarheid inzitten .
In dat geval hebben je intelligentie en je manipulatieve vaardigheden je herhaaldelijk in de steek gelaten bij de compensatie ervan
pi_30531013
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:41 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Die 'wijsheden' haal ik vanuit de manier zoals ik de dingen zie, en dan probeer te vatten in een paar zinnen.

Als je het onzinnig vindt, dan betekent het dat ik het ofwel niet duidelijk heb kunnen overbrengen, ofwel dat je in jouw belevingswereld niet iets kan vinden waar mijn ideeen op aansluiten.
Als je het idee hebt dat het wel wat heeft, dan kan je het op een of andere manier wel passen binnen jouw belevingswereld.

Aangezien ik niet FuifDuif #2 hoef te worden, denk ik trouwens dat ik het hier maar bij laat
Ander keertje weer verder
Ik zie in jou absoluut geen fuifduif2
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:51:15 #87
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_30531025
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

In dat geval hebben je intelligentie en je manipulatieve vaardigheden je herhaaldelijk in de steek gelaten bij de compensatie ervan
1-0
...dass wir fliegen.
pi_30531057
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:47 schreef Nickthedick het volgende:
En je vindt het geweldig als ze dat over jou zeggen, of niet?
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:40 schreef FawakkaNova het volgende:
En zo moeilijk is dat niet als je jezelf gewoon, objectief gezien, met andere vergelijkt en daarnaast eerlijke mensen om je heen verzamelt..

"I just love it when a plan comes together!"
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:54:31 #89
106776 Nickthedick
pi_30531063
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:50 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zie in jou absoluut geen fuifduif2
Fuifduif en Zhe-Devill zijn volgens mij 2 persoonlijkheden van Yvonne.
  dinsdag 13 september 2005 @ 01:58:25 #90
106776 Nickthedick
pi_30531110
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:53 schreef FawakkaNova het volgende:

[..]

[..]

[afbeelding]

"I just love it when a plan comes together!"
Belangrijk leermoment. Ik hoop dat je je nu nog manipulatiever en intelligenter op kan stellen.
pi_30532078
Het is een discussie waar nooit een bevredigend eindantwoord uit kan komen. Het is niet altijd goed om eerlijk te zijn, en werkelijk alles te vertellen wat je weet, denkt en voelt. Misschien dat "oprecht" zijn, zowel naar je omgeving als naar jezelf nog het beste is. Niet dat je echt iets aan dat antwoord hebt, want de vraag komt dan op wat oprecht precies is.

Ik denk ook dat het een kwestie van inschatten is, het hangt er van af wie, waar, en wat. In sommige gevallen bij sommige mensen is eerlijkheid en openheid de manier om te gaan, bij sommige andere mensen of in andere situaties is het beter om niet volledig open te zijn.
pi_30532318
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:48 schreef Xennia het volgende:
In dit geval niet, er wordt immers alleen mis-/gebruik van gemaakt als ik het nodig heb, dan wel iets van de betreffende personen nodig heb...

Hetgeen bij deze 2 personen dus niet het geval was .
pi_30538631
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Borderliner? Waar haal jij deze onzin vandaan? Je liegt dat je barst!
Kijk dat bedoelde ik nou, mensen zijn niet eerlijk online, ze doen net of ze je kennen maar dat doen ze niet!
Jij hebt zelf borderline..de zg pseudopsycholoog
pi_30538728
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 01:30 schreef FawakkaNova het volgende:

[..]

Jeeh kom ik ff op fok om te lezen, is mijn hele dag weer verpest door jou opmerking
Nu ben ik chaggerijnig...

Eh enne did i ask for respect?
Ik ga maar even mezelf blij maken..
pi_30538901
Ik ben niet eerlijk. Ik ben aardig.
pi_30542752
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:05 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Borderliner? Waar haal jij deze onzin vandaan? Je liegt dat je barst!
Misschien o.a hierom?
quote:
Jeeh kom ik ff op fok om te lezen, is mijn hele dag weer verpest door jou opmerking
Nu ben ik chaggerijnig...
Laten we het er maar op houden dat je in ieder geval geen toonbeeld van stabiliteit bent
pi_30544376
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien o.a hierom?
[..]

Laten we het er maar op houden dat je in ieder geval geen toonbeeld van stabiliteit bent
Hahahaha..grappige opmerking vooral als je mensen niet kent..
anyhow als je denkt dat je mensen al kunt ontleden aan de hand van enkele opmerkingen in een forum, vind ik wel heel knap van je!
Maar een ding moet ik wel even zeggen tegen je, jij neemt blijkbaar alles te serieus op, ik niet.
En nu ben ik nog chaggerijniger dan ik al was, dus ik ga weer even wat anders doen..**sarcasme** (hint)
pi_30546099
Eerlijk zijn betekent voor mij niet hetzelfde als altijd alles aan iedereen vertellen. Het ligt ook dieper dan wel of niet af en toe diplomatiek antwoorden om iemand te sparen als het gaat om bijvoorbeeld kleding of kapsels. Oprecht zijn is misschien meer wat ik bedoel met eerlijk zijn, ik heb overigens ook geen reden om te liegen. Als dat nodig is in een relatie omdat je er beide een andere norm op nahoudt, moet je denk ik eens na gaan denken of je op die manier samen wilt zijn en degene met wie je een relatie hebt ook de keuze laten.. dat doe je niet als je dingen verzwijgt omdat je anders misschien je partner verliest. Ik heb overigens wel de policy altijd eerlijk te zijn, maar dan ook als iemand iets wil weten wat diegene naar mijn idee niets aangaat.
Om nu meteen even weg te nemen dat ik mezelf voordoe als heilig boontje, de motivatie om altijd eerlijk te zijn is niet altijd zo nobel. Ik wil namelijk graag gewoon mezelf kunnen zijn, mooi weer spelen en mijn mond houden voor de lieve vrede zijn dan ook dingen waar ik niet echt heel goed in ben
  dinsdag 13 september 2005 @ 18:14:22 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30547100
Ik ben altijd eerlijk. Ik zeg alles wat me dwars zit. Ik ben alleen niet eerlijk als ik in de gaten heb dat die eerlijkheid tot ernstige conflicten leidt die te ver gaan, zelfs dan ben ik ongeremd in eerlijkheid maar dat heeft met frustraties te maken, ik laat mijn frustraties dus ook zien, omdat ik alles wil laten zien dat in me zit, niet om op die aandacht te geilen maar omdat ik er sterker van wordt, en natuurlijker en puurder. Eerlijkheid is puur. Eerlijkheid is goed. Eerlijkheid is geweldig. Een eerlijke wereld Was dat maar werkelijkheid.

Af en toe bij 2 flessen wijn hou ik me wel in, maar die eerlijkheid gaat velen te ver. Dan ben ik kwaadaardig, dan ben ik bezeten door de duivel. En dat mag je best weten, omdat ik eerlijk ben Nee het is niet waar, bij 2 flessen wijn komt een andere eerlijkheid te boven.

Het is prettig als je eerlijk kunt zijn zonder consequenties van negatieve aard.

Negatieve eerlijkheid uit frustratie gedaan leed bij mij tot conflicten vaker. Ik kan nu eerlijk en mezelf zijn zonder dat het uit de hand loopt.

Ik kan ook niet meer zijn dan eerlijk. Ik ben eerlijk en wil eerlijk zijn.

Liegen heb ik trouwens een gigantische hekel aan Leugens verspreiden. Roddelen valt ook onder niet eerlijk zijn. Achter de rug praten over mensen terwijl de desbetreffende persoon niet aanwezig is, dat is ellebogen werk. Ik daarop.

Vaak genoeg gezien dat mensen praten over anderen. Praat dan in het gezicht kutje of lulletje. Heb het lef dan. Doe het dan. Nee dat durven ze niet, stelletje helden dat ze zijn. Lekker makkelijk praten over anderen op een negatieve manier. Of het leven van anderen helemaal bespreken.

Laat me niet lachen

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-09-2005 18:20:25 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_30638665
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:46 schreef DuchessX het volgende:
Je kan eerlijk zijn tot op het botte af en daar kan je mensen juist mee kwetsen. Niks mis met een leugentje voor bestwil denk ik, als het om simpele zaken als een kapsel of nieuwe schoenen gaat etc. Echter als het met vertrouwen te maken heeft vind ik eerlijkheid wel erg belangrijk...
Kleine leugentjes om bestwil zijn inderdaad niet erg, maar als het zulke
erge leugens zijn dat als die ander erachter komt dat zijn/haar vertrouwen echt geschaad is
dan ben je echt tever gegaan denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')