Dat ligt er maar net aan hoe je er tegenaan kijkt...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:36 schreef Uiteraard het volgende:
(and ignorance is bliss)
Eerder een graadmeter voor hoe doortastend de ander is...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:45 schreef Nickthedick het volgende:
Een goeie graadmeter om te bepalen wanneer je te ver gaat met een leugen: Als je andere leugens moet verzinnen om de eerste in stand te houden.
Das een goeie, ja. De bekende spiraal naar beneden. Uiteindelijk levert het nog veel meer problemen op dan de eerste leugen toegeven, denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:45 schreef Nickthedick het volgende:
Een goeie graadmeter om te bepalen wanneer je te ver gaat met een leugen: Als je andere leugens moet verzinnen om de eerste in stand te houden.
Dan weet die ander al dat het een leugen is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:49 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Eerder een graadmeter voor hoe doortastend de ander is...
Of diegene merkt dat het verhaal niet compleet aansluit bij zijn belevingswereld en hetgeen wat die persoon zou doen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan weet die ander al dat het een leugen is.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:55 schreef FawakkaNova het volgende:
Aanschouw mij! De eerlijkste man van het forum De man die zijn eigen blind spots niet kent.
Maar wat schiet je daar mee op? Dan moet je je nog meer leugens herinneren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:56 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Of diegene merkt dat het verhaal niet compleet aansluit bij zijn belevingswereld en hetgeen wat die persoon zou doen.
Bovendien: wantrouwig zijn ten opzichte van een situatie is niet hetzelfde als weten dat je bedonderd wordt. M.a.w.: er is nog steeds hoop, als je je zaken maar goed voor elkaar hebt.
JIJ maakt ons kapot jij...jij...quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:
bellieve
jah godverdomme zeg.......quote:
Vrouwquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:55 schreef FawakkaNova het volgende:
Aanschouw mij! De eerlijkste man van het forum.
Jij kunt helemaal niet tegen eerlijkheidquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah godverdomme zeg.......midden in de nacht en dan zeuren over engels??????????/
Typ dan gewoon vrouws. Dan weet je zeker dat je geen kritiek krijgt (ook geen reacties trouwensquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah godverdomme zeg.......midden in de nacht en dan zeuren over engels??????????/
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:03 schreef FawakkaNova het volgende:
[..]
Nu ben ik inderdaad ook wel benieuwd.
Ach welnee, maar soms is eerlijkheid gewoon klote. Over het algemeen ben ik heel eerlijk en direct, wel subtiel overigens, maar soms is eerlijkheid gewoon niet de beste keus heb ik ondertussen wel ondervonden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
JIJ maakt ons kapot jij...jij...![]()
niet meerquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij kunt helemaal niet tegen eerlijkheid![]()
ben je homo dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Typ dan gewoon vrouws. Dan weet je zeker dat je geen kritiek krijgt (ook geen reacties trouwens).
Mindtricks, daar ben ik goed in. And I'm proud of it.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:09 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik ook.
Niemand is compleet eerlijk, of objectief eerlijker dan alle anderen. Mensen die dat denken te zijn, zien gewoon hun eigen mindtricks niet.
* Schouders ophaalt en nog een biertje inschenkt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ben je homo dan?
oef deed ik nu iemand na? arghhhhhh sorryyyyyy
Ooooh, manipulatief ben ik ook wel, dát ontken ik niet...quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:09 schreef HenryHill het volgende:
Ik ook.
Niemand is compleet eerlijk, of objectief eerlijker dan alle anderen. Mensen die dat denken te zijn, zien gewoon hun eigen mindtricks niet.
Maar is dat liegenquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:10 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Mindtricks, daar ben ik goed in. And I'm proud of it.![]()
ow ja das niet erg meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
* Schouders ophaalt en nog een biertje inschenkt.
Nee hoor, da's creatief nadenken.quote:
Vraag ik me ook af, wat is liegen, waar leg je de grens, goede kamervraag overigens.quote:
Kan iemand mij uitleggen wat dinges hier bedoelt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ow ja das niet erg meer tegenwoordig![]()
jawel maar daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat dinges hier bedoelt?![]()
Nee, ik had ook het schouder-ophaal-effectquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zo goed ben je anders niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:15 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, wat is liegen, waar leg je de grens, goede kamervraag overigens.
Mensen zijn zo gemakkelijk te manipuleren en voor de gek te houden, heeeerlijk.![]()
Dat wijf heeft zich waarschijnlijk een psychische aandoening aan laten praten en profileert zich dus ook maar als psychiatrisch patient...quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Manipulatief hoef je niet per se tegenover anderen te zijn hoor...quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:13 schreef FawakkaNova het volgende:
[..]
Ooooh, manipulatief ben ik ook wel, dát ontken ik niet...
Ik ben echter eerlijk over mijn manipulatieve gedrag.
En daarnaast lieg ik nooit en ben ik 100% betrouwbaar, dus tja, dan kun je dergelijke dingen wel roepen...
Precies, dus niet relevant in dit topic, dacht ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee hoor, da's creatief nadenken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |