Ja, ik kan me er wel wat bij voostellen. Maar dat dat zover gaat dat je van je vrienden zou willen dat ze je onzin verkopen vind ik wel erg ver gaan.quote:Op zondag 18 september 2005 01:48 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Niet iedereen is even zeker op alle vlakken van zijn of haar leven. Bij de dingen waarvan je weet dat je sterk erin bent heb je geen feedback nodig; je weet van jezelf dondersgoed dat je jezelf er niet druk om hoeft te maken. Andersom weet je ook je eigen zwakke punten aan te wijzen, en zou je graag willen dat men er een complimentje over zou maken, om je te vertellen dat je de goede kant op gaat.
Wanneer die complimenten niet vanzelf komen, krijgen mensen de drang om erom te gaan bedelen.
De een heeft dit probleem op het gebied van de liefde, anderen hebben het weer op gebied van opleidingsniveau, voetbalkunsten of het soort auto waarin ze rijden.
Uiteraard. Maar als ik doorheb dat de motivatie anders is dan 'ie hoort te zijn (dus een vraag waarop men geen antwoord wil), laat ik wel merken dat ik voor dat soort onzin niet te porren ben. Dat weten mensen die me een beetje kennen ook wel.quote:Het probleem is niet zozeer dat ze de vraag stellen en volgens een eerlijk persoon's principes daarom ook alleen een eerlijk antwoord verdienen, maar meer de achterliggende reden van de vraag.
Lijkt me een duidelijke zaak.quote:Tuurlijk, het blijft vaak een gok om de motivatie te ontrafelen, maar als je doorhebt waarom iemand een vraag stelt, zorgt het wel ervoor dat je gepast maar toch accuraat kunt reageren: d.w.z.: die persoon de waarheid laten merken zonder die persoon en plein public de grond in te boren.
Jij bent zo'n type dat al zijn fouten probeert te verbloemen met 'je begrijpt me nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:30 schreef blink143 het volgende:
[..]
welnee, ze begreep de boodschap verkeerd. Dit maak jij namelijk ervan, kneus![]()
kijk eens , jij propt jezelf wederom in een hokje. Want juist jij vertoonde dit gedrag steeds, achteraf doe je je alsof je neus bloedt. Ho maar, weer zo hypocriet als de neten.quote:Op zondag 18 september 2005 02:01 schreef Balzakastanova het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type dat al zijn fouten probeert te verbloemen met 'je begrijpt me niet'?
Ik vermoed ook dat psychologen prijzig zijn. Ging je daarom als arme sloeber aanpappen met een psychologe? Slim van je, echter zo te zien is die therapie nog niet afgemaaktquote:Kom knul, misschien werkt het bij je psycholoog, maar die krijgt er voor betaald.
in elk geval is Xennia eerlijker dan jij. Laten wij wel wezen, ik heb een WO opleiding mogen afmaken. Wat heb jij eigenlijk weten te behalen? Hé? hoe zit dat?quote:Wij niet, dus wij zijn gewoon eerlijk tegen je (om ontopic te blijven); oftewel, je bent dom als stront..
Ik mag niet klagen. Toch blijft het jammer dat de heer in kwestie zijn afgang niet erkentquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:01 schreef heiden6 het volgende:
@Xennia: je trekt ook altijd leuke types in discussie hè?![]()
Een opleiding zegt weinig over de algemene intelligentie van iemand. Zijn er naast je opleiding nog feiten die voor je intelligentie spreken?quote:
Jazeker, hij kan goed empathiterenquote:Op zondag 18 september 2005 17:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een opleiding zegt weinig over de algemene intelligentie van iemand. Zijn er naast je opleiding nog feiten die voor je intelligentie spreken?
Zozo, ook al waanideeen? Gaat het wel goed met je, knul?quote:Op zondag 18 september 2005 12:35 schreef blink144 het volgende:
kijk eens , jij propt jezelf wederom in een hokje. Want juist jij vertoonde dit gedrag steeds, achteraf doe je je alsof je neus bloedt. Ho maar, weer zo hypocriet als de neten.![]()
Ik pap niet aan, ik neukquote:Ik vermoed ook dat psychologen prijzig zijn. Ging je daarom als arme sloeber aanpappen met een psychologe? Slim van je, echter zo te zien is die therapie nog niet afgemaakt
Ai, je bent de beargumentatie vergetenquote:in elk geval is Xennia eerlijker dan jij.
Omdat jij een WO opleiding af hebt gemaakt ben ik een stuk uitschot voor de samenlevingquote:Laten wij wel wezen, ik heb een WO opleiding mogen afmaken. Wat heb jij eigenlijk weten te behalen? Hé? hoe zit dat?
En ik ben volgens jou dom? FF geresumeerd, je bent simpelweg een stuk uitschot voor onze samenleving![]()
tot nu toe is het een van de betrouwbaarste richtsnoeren van intelligentie die we hebben, en zelfs dát zegt nog niet alles. Of weet jij een goeie?quote:Op zondag 18 september 2005 17:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een opleiding zegt weinig over de algemene intelligentie van iemand. Zijn er naast je opleiding nog feiten die voor je intelligentie spreken?
ok, wanneer ik jouw posts inga, heb je een probleem. stel ff, als je ook ingaat, dan betekent dit min of meer dat je jezelf open moet stellen. Daarmee zouden de "anderen" je wel eens kunnen raken, iets wat je niet wilt. Dus je discussiert niet zonder enig beledigng of iemand zwart proberen te maken. zodat "ze" alvast weten als ze iemand willen afzeiken, ze jou niet moeten hebben.quote:Op zondag 18 september 2005 19:51 schreef Balzakastanova het volgende:
[..]
Zozo, ook al waanideeen? Gaat het wel goed met je, knul?.
[..]
Ik pap niet aan, ik neuk.
Probeer het ook eens, eventueel tegen betaling, misschien dat je frustraties dan enigszins getemperd worden...
[..]
Ai, je bent de beargumentatie vergeten.
[..]
Omdat jij een WO opleiding af hebt gemaakt ben ik een stuk uitschot voor de samenleving.
Wederom een briljante beargumentatie.
Laat me raden, je bent een afgestudeerd kantklosser.
Wacht ff hoor, jij noemt mij 'het uitschot van de samenleving' waarop ik slechts vraag om een beargumentatie..quote:Op maandag 19 september 2005 18:02 schreef blink145 het volgende:
ok, wanneer ik jouw posts inga, heb je een probleem. stel ff, als je ook ingaat, dan betekent dit min of meer dat je jezelf open moet stellen. Daarmee zouden de "anderen" je wel eens kunnen raken, iets wat je niet wilt. Dus je discussiert niet zonder enig beledigng of iemand zwart proberen te maken. zodat "ze" alvast weten als ze iemand willen afzeiken, ze jou niet moeten hebben.
dit zorgt ook ervoor dat jij niet fatsoenlijk kunt discussieren. en ja natuurlijk ga je het ontkennen, anders kan jouw angst dat anderen jouw niet voor "vol" aanzien wel eens werkelijkheid worden.
enfin, je mag een schuine pik hebben (iets wat veel vrouwen liefhebben, zo,n eentje heb ik zelf ook) en vele manipulatietechniekken hebben, voor de rest ben je eigenlijk een zielig mannetje
![]()
mocht je nog niet opgemerkt hebben, ik ging niet op in jouw pogingen om mij in zeik te zetten en nu ga ik ook niet op in jouw posts. Zorg nou maar eerst voor dat je keer fatsoenlijk discussieert zonder insinuaties of geniepige manipulatie.quote:Op maandag 19 september 2005 18:28 schreef Balzakastanova het volgende:
[..]
Wacht ff hoor, jij noemt mij 'het uitschot van de samenleving' waarop ik slechts vraag om een beargumentatie..
En dan kom je met een nietszeggend betoog dat ik jou probeer te beledigen.
Snap je het zelf nog wel?.
Alhoewel het fysiek best mogelijk zou zijn om je 'in zeik te zetten' vroeg ik toch echt slechts om een beargumentatie..quote:Op maandag 19 september 2005 18:34 schreef blink145 het volgende:
[..]
mocht je nog niet opgemerkt hebben, ik ging niet op in jouw pogingen om mij in zeik te zetten en nu ga ik ook niet op in jouw posts. Zorg nou maar eerst voor dat je keer fatsoenlijk discussieert zonder insinuaties of geniepige manipulatie.
NIET jouw vraag om beargumentatie, maar het leeuwendeel van je posts beschouw ik wel als een insinuerende poging (dit omdat dispoging die jij zonet noemde, niet eens als woord bestaat)quote:Op maandag 19 september 2005 18:39 schreef Balzakastanova het volgende:
[..]
Alhoewel het fysiek best mogelijk zou zijn om je 'in zeik te zetten' vroeg ik toch echt slechts om een beargumentatie..
En tja, als je de vraag om een beargumentatie al als een insinuerende dispoging ziet, zegt dat eigenlijk al voldoende over je eigen stellingen...
quote:Op maandag 19 september 2005 18:59 schreef blink145 het volgende:
(dit omdat dispoging die jij zonet noemde, niet eens als woord bestaat)
quote:Op maandag 19 september 2005 18:02 schreef blink145 het volgende:
wanneer ik jouw posts inga
als je ook ingaat
discussiert
beledigng
ervoor
manipulatietechniekken
Dat lijken met toch ook niet echt bestaande woorden, maar hoorde je mij daarover piepen?quote:Op maandag 19 september 2005 18:34 schreef blink145 het volgende:
om mij in zeik te zetten
terwijl je zelf verzonnen woorden gebruikt, wees dan niet hypocriet.quote:Op maandag 19 september 2005 19:32 schreef Balzakastanova het volgende:
[..] maar hoorde je mij daarover piepen?
[quote][quote]Op zaterdag 17 september 2005 08:30 schreef Balzakastanova het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je verzonnen woorden gebruikte.
Laat mij lekker spelfouten maken, itt. jou tik ik gewoon zonder omkijken naar. en ff een tip: het gaat niet om wie de minste spelfouten kan maken, maar om de boodschap. Zodra het even te inhoudelijk wordt, dan neem je meestal je toevlucht tot dit soort dingenquote:Maar hé, kijk! Het zijn wel feiten!
Jij blij, ik blij.
Oh, je bedoelt die paranoide 'ik roep van alles zonder ook maar enige beredenering, maar als je me vraagt om het te beargumenteren is dat beledigend' boodschap?quote:Op maandag 19 september 2005 19:42 schreef blink145 het volgende:
Laat mij lekker spelfouten maken, itt. jou tik ik gewoon zonder omkijken naar. en ff een tip: het gaat niet om wie de minste spelfouten kan maken, maar om de boodschap.
Was dat beledigend? dat heb ik nooit beweerd, dat maak jij er namelijk weer van.quote:Op maandag 19 september 2005 19:46 schreef Balzakastanova het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt die paranoide 'ik roep van alles zonder ook maar enige beredenering, maar als je me vraagt om het te beargumenteren is dat beledigend' boodschap?
Nou, maak me gek, kom maar op met die argumentenquote:Op maandag 19 september 2005 19:51 schreef blink145 het volgende:
[..]
Was dat beledigend? dat heb ik nooit beweerd, dat maak jij namelijk er weer van.![]()
op welke argumenten doel dan jij op? ik kan zoveel dingen hier gaan staven. En nog, je kunt jezelf prima uitlullen op het schrift, verder heb ik ergens het idee dat het ALLEEN op het schrift geldt, oftewel beetje stereotype nerd dat op internet stoer braltquote:Op maandag 19 september 2005 19:53 schreef Balzakastanova het volgende:
[..]
Nou, maak me gek, kom maar op met die argumenten.
M'n adres post ik vrijwel elke week wel een keer als zo'n aapje weer eens langs beweert te komenquote:Op maandag 19 september 2005 20:33 schreef blink145 het volgende:
op welke argumenten doel dan jij op? ik kan zoveel dingen hier gaan staven. En nog, je kunt jezelf prima uitlullen op het schrift, verder heb ik ergens het idee dat het ALLEEN op het schrift geldt, oftewel beetje stereotype nerd dat op internet stoer bralt
of dat ook in real life is? ik stel dan ook voor dat ik langs kom, zodat we direct merken of jouw bewering 'het fysiek best mogelijk zou zijn om je in zeik te zetten' ook daadwerkelijk zo is
dus, pleur hier je adres maar neer. en nee, geen zorgen ,je ontvangt geen klappen, ik kom alleen ff langs (woon zelf ook in twente), dan zou ik best in je bek gaan pissen (als je met dit niet eens bent, dan kun je je adres posten, zo niet, dan zegt dat genoeg)
kom je met een afleidend antwoord aanzitten zonder je adres, dus je bent dan ECHT een schijterd
OF je vermant jezelf, en pleurt hieronder je woonadres neer, zodat we zelf eindelijk kunnen zien dat je achter je eigen woorden kunt staan en in real life jezelf ook makkelijk eruit kunt lullen ZONDER ENIG manipulatie op schrift
Kan ik ook gewoon langskomen voor dat bakkie leut en verder niks?quote:Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef Balzakastanova het volgende:
[..]
M'n adres post ik vrijwel elke week wel een keer als zo'n aapje weer eens langs beweert te komen.
Martin Blokhuis
De Iemker 8
7596LE Rossum
Nou knul, doe nu maar gewoon hetzelfde als je voorgangers; een paar keer opbellen en giechelend weer ophangen en/of gratis slipjes op m'n adres laten bezorgen.
Alleen als er geneukt wordt... (<== eerlijk en dus weer ontopicquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan ik ook gewoon langskomen voor dat bakkie leut en verder niks?![]()
dispoging ---> poging om iemand te dissenquote:Op maandag 19 september 2005 19:42 schreef blink145 het volgende:
[..]
terwijl je zelf verzonnen woorden gebruikt, wees dan niet hypocriet.
[..]
Buiten het feit dat je veel spelfouten en kromme zinnen maakt, ontgaat mij ook jouw boodschap.quote:Laat mij lekker spelfouten maken, itt. jou tik ik gewoon zonder omkijken naar. en ff een tip: het gaat niet om wie de minste spelfouten kan maken, maar om de boodschap.
Ah, onze ramptoeristquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:50 schreef heiden6 het volgende:
Is het weer zover?
Pistolen Paultje is inmiddels dood, dus we hadden een nieuwe dreigpisvlek nodigquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:50 schreef heiden6 het volgende:
Is het weer zover?
Hoe laat ben jij thuis op welke dagen?quote:Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef Balzakastanova het volgende:
[..]
M'n adres post ik vrijwel elke week wel een keer als zo'n aapje weer eens langs beweert te komen.
Martin Blokhuis
De Iemker 8
7596LE Rossum
Nou knul, doe nu maar gewoon hetzelfde als je voorgangers; een paar keer opbellen en giechelend weer ophangen en/of gratis slipjes op m'n adres laten bezorgen.
feit blijft wel dat het woord dispoging niet eens bestaatquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
dispoging ---> poging om iemand te dissen
ik ging in op z,n manipulatie die alle kanten opging. Nou is er geen rode draad meer in dit topic.quote:Buiten het feit dat je veel spelfouten en kromme zinnen maakt, ontgaat mij ook jouw boodschap
je vertelde het zelf via msn, dodo. NOg ff iets, paar paginas terug zegt hij iets over z,n manipulatieve vaardigheden:quote:En nog iets: hoe weet jij dat kasta een schuine pik heeft![]()
zojuist checkte ik z,n fotoboek. Daarin beweert hij dat vrouwen door hem niet gerespecteerd worden wegens hun manipulatieve vaardighedenquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:40 schreef FawakkaNova het volgende:
[..]
Ik compenseer mijn gebrek aan empathie bijvoorbeeld heel simpel met behulp van m'n intelligentie (je kan een opleiding niet eens afmaken) en manipulatieve vermogens.
inderdaad, een hypocriet mannetje.quote:heb een hekel aan alles wat [..] hypocriet overkomt
Roosters wisselen iedere week...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef blink145 het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij thuis op welke dagen?
verderop lult hij nog dit bijquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef blink145 het volgende:
zojuist checkte ik z,n fotoboek. Daarin beweert hij dat vrouwen door hem niet gerespecteerd worden wegens hun manipulatieve vaardigheden![]()
![]()
Omdat ik een hekel aan hypocriete mensen heb, ben ik hypocrietquote:inderdaad, een hypocriet mannetje.
Ik heb niet beweerd dat ik terug zou krabbelen, dat maak JIJ namelijk van, zielig mannetje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:12 schreef Balzakastanova het volgende:
[..]
Roosters wisselen iedere week...
Maarreuh, nu al terugkrabbelen?
Ik had toch op zijn minst verwacht dat je tot een "Ik wilde echt wel, maar had geen geld voor benzine" excuus zou komen.
nogmaals, dit probeer jij om te draaien door simpelweg wat stukjes tekst van mij weg te laten. Ja jouw manipulatieve gedrag wordt steeds voorspelbaarderquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:16 schreef Balzakastanova het volgende:
[..]
verderop lult hij nog dit bij
[..]
Omdat ik een hekel aan hypocriete mensen heb, ben ik hypocriet.
Ja mensen, wederom zo'n briljante beargumentatie van blink145; mede mogelijk gemaakt door het RIAGG©®
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |