quote:Op donderdag 29 september 2005 23:08 schreef SunChaser het volgende:
Voor wie denkt dat ik t verzin. Op irc.shadowfire.org #onz staat mijn adres en telefoonnummer met de tekst: wie belt tussen 2 en 4
om precies te zijn! hoe weet jij dat trouwens?quote:'Welkom in #clown-esque taferelen | Bel SunChaser! Tel: **** ****** Bereikbaar van 2.00 tot 4.00 's nachts. Veel plezier. | http://www.spikedhumor.co(...)html?autoplay=true'
Ik geloof je niet doe eens een screenshot?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:08 schreef SunChaser het volgende:
Voor wie denkt dat ik t verzin. Op irc.shadowfire.org #onz staat mijn adres en telefoonnummer met de tekst: wie belt tussen 2 en 4
Ik geloof het graag Sunchaser, maar je maakt er weer een groot drama van. Ga naar de pliesie als het je zo hoog zitquote:Op donderdag 29 september 2005 23:08 schreef SunChaser het volgende:
Ja, je bent stoer PaarsePaashaas/ Ruis /Whatever.quote:<PP> wie heeft de kanaal titel naar SC gelekt?
Nou moet je optieften met dat gezeur. Anders bel ík je vannacht op!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, je bent stoer PaarsePaashaas/ Ruis /Whatever.![]()
Wie is nou die pp homo die mij banned?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nou moet je optieften met dat gezeur. Anders bel ík je vannacht op!
voel je je op je pik getrapt?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nou moet je optieften met dat gezeur. Anders bel ík je vannacht op!
Tip van de dag:quote:Op donderdag 29 september 2005 23:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
voel je je op je pik getrapt?
plaatsvervangende pijnsensatie ofzo?
dat vroeg ik niet poppenkopjequote:Op donderdag 29 september 2005 23:31 schreef Roellio het volgende:
[..]
Tip van de dag:
Liposuctie is het onderhuids wegzuigen (suctie) van ab-normale vetophoping (lipo). Abnormale vetophopingen kunnen ontstaan op plaatsen als de hals, buik, heupen, billen, boven-benen, knieën en onderbenen. Ze worden veroorzaakt door een verhoogd aantal vetcellen op deze plaatsen.
dat neemt niet weg dat het een goede tip is!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat vroeg ik niet poppenkopje
hij houdt alleen van mannenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:37 schreef N.icka het volgende:
Of is het niet leuk door een meisje bedreigt te worden ?
Hij kan toch wel meerdere lijnen bedienen? Bellen met zn allen tegelijkquote:Op donderdag 29 september 2005 23:39 schreef laffer het volgende:
[..]
hij houdt alleen van mannen![]()
en rot op, een beetje stoken in een relatie hè![]()
Dat is exmod Ruis alias PaarsePaashaas.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wie is nou die pp homo die mij banned?![]()
ja, dat is dan wel een klootzak, maar niet de klootzak die jou gebeld heeft, en kap eens met dat gehamer op die naam!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is exmod Ruis alias PaarsePaashaas.
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:49 schreef SunChaserLikMnBallen het volgende:
[..]
ja, dat is dan wel een klootzak, maar niet de klootzak die jou gebeld heeft, en kap eens met dat gehamer op die naam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |