Maar wel met FOK!quote:Op donderdag 29 september 2005 18:46 schreef Breuls het volgende:
Het heeft geen reet met FB te maken door wie je gebeld word Sun.
De beste knul durfde zn naam niet te zeggen, dus geen idee wie t was, maar t was een fokkertjequote:Op donderdag 29 september 2005 18:44 schreef ThE_ED het volgende:
Zou dat onze peniskokerman zijn?
Euuuh even denken hoor. Om aan te tonen dat er mensen zijn die internet en het echte leven niet kunnen scheiden?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:53 schreef Kos het volgende:
Waarom post je dit?
Omdat de fokker denk ik zijn MSN of e-mailadres niet heeft doorgegeven.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:53 schreef Kos het volgende:
Waarom post je dit?
Nee dan had de pizzaboer wel aangebeld.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:54 schreef Mattt het volgende:
Qwea.
Het kwam er op neer dat ie wel eens langs wilde komen zodat ik de groeten kon gaan doen aan Theo van Gogh.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:52 schreef Kebab het volgende:
Ik wacht op een transcript.
Misschien had ie wel gewoon zin in jequote:Op donderdag 29 september 2005 18:47 schreef SunChaser het volgende:
Aan die stoere jongen die me vannacht om 3 uur bedreigde op mn huistelefoon. Durfde je niet gewoon je naam te zeggen? Durfde je alleen te bellen met je nummer geblokkeerd?
Tip voor de volgende keer: Je moet niet zeggen: SunChaser zal ik even langskomen. Je komt of je komt niet.
En er vanuitgaan dat ik de groeten kan gaan doen aan Theo van Gogh lijkt mij enigszins voorbarig.
Sukkeltje.
Hoef je van mij niet aan te tonen hoor. Dat wist ik al...quote:Op donderdag 29 september 2005 18:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Euuuh even denken hoor. Om aan te tonen dat er mensen zijn die internet en het echte leven niet kunnen scheiden?
*proest*quote:Op donderdag 29 september 2005 18:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee dan had de pizzaboer wel aangebeld.
Je snapt niet helemaal hoe t leven in elkaar zit denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef T1andonly het volgende:
Je lokt het af en toe wel een beetje uit, je wil toch ook aandacht?
Ik? Ten eerste weet ik niet wie t was en ten tweede heb ik niemand wat misdaan. De afgelopen dagen wordt er wel rondgestrooid met mn gegevens en hier en daar aangegeven dat mensen langs willen komen. Maar er is een verschil tussen internet en het echte leven.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat had je hem misdaan dan?
Ik snap het wel en ik snap ook dat je dit topic eigen helemaal niet had hoeven openen het is al erg genoeg dat ziets gebeurt. Ik denk dat je beter op een andere manier ermee om kan gaan, je kan het kenbaarmaken aan bijvoorbeeld een admin en je kan bij herhaling ook eens gaan kijken wat je eraan zou kunnen doen.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je snapt niet helemaal hoe t leven in elkaar zit denk ik.
Maar er was dus alleen een laffe bedreiging zonder te zeggen wat je dan in zijn ogen 'fout' had gedaan. Wat een lul zonder ballen.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:09 schreef SunChaser het volgende:
Ik? Ten eerste weet ik niet wie t was en ten tweede heb ik niemand wat misdaan. De afgelopen dagen wordt er wel rondgestrooid met mn gegevens en hier en daar aangegeven dat mensen langs willen komen. Maar er is een verschil tussen internet en het echte leven.
Leg uit?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen internet en het echte leven.
Goed punt.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef 907 het volgende:
wie neemt er dan ook de telefoon op op dat tijdstip?
goeie ondertitel ook!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Goed punt. [afbeelding]
Wat zit je nou te zeiken knurft, je hebt mij toch.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef Herald het volgende:
En JA ik voel me achtergesteld. Dus bespaar me de huilieopmerkingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |