Maar wel met FOK!quote:Op donderdag 29 september 2005 18:46 schreef Breuls het volgende:
Het heeft geen reet met FB te maken door wie je gebeld word Sun.
De beste knul durfde zn naam niet te zeggen, dus geen idee wie t was, maar t was een fokkertjequote:Op donderdag 29 september 2005 18:44 schreef ThE_ED het volgende:
Zou dat onze peniskokerman zijn?
Euuuh even denken hoor. Om aan te tonen dat er mensen zijn die internet en het echte leven niet kunnen scheiden?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:53 schreef Kos het volgende:
Waarom post je dit?
Omdat de fokker denk ik zijn MSN of e-mailadres niet heeft doorgegeven.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:53 schreef Kos het volgende:
Waarom post je dit?
Nee dan had de pizzaboer wel aangebeld.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:54 schreef Mattt het volgende:
Qwea.
Het kwam er op neer dat ie wel eens langs wilde komen zodat ik de groeten kon gaan doen aan Theo van Gogh.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:52 schreef Kebab het volgende:
Ik wacht op een transcript.
Misschien had ie wel gewoon zin in jequote:Op donderdag 29 september 2005 18:47 schreef SunChaser het volgende:
Aan die stoere jongen die me vannacht om 3 uur bedreigde op mn huistelefoon. Durfde je niet gewoon je naam te zeggen? Durfde je alleen te bellen met je nummer geblokkeerd?
Tip voor de volgende keer: Je moet niet zeggen: SunChaser zal ik even langskomen. Je komt of je komt niet.
En er vanuitgaan dat ik de groeten kan gaan doen aan Theo van Gogh lijkt mij enigszins voorbarig.
Sukkeltje.
Hoef je van mij niet aan te tonen hoor. Dat wist ik al...quote:Op donderdag 29 september 2005 18:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Euuuh even denken hoor. Om aan te tonen dat er mensen zijn die internet en het echte leven niet kunnen scheiden?
*proest*quote:Op donderdag 29 september 2005 18:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee dan had de pizzaboer wel aangebeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |