quote:
as in beavis&buTThead: jaquote:Op donderdag 29 september 2005 23:21 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]Jazekersja
Lang geleden dat wij samen rielekst waren, niet?
*geeft knuffel.. je hebt vast de goede keuze gemaakt...quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:02 schreef Blinky het volgende:
Beetje raar. Laatste dag op mijn werk.
Gisteren werd ik na mijn werk er een beetje emo door. De collega's zijn namelijk super. Het werk zelf is saai en de verdiensten zijn een lachertje. Ik weet wel dat ik verder moet en dat ik braindead zou worden als ik hier langer zou blijven. Echter kan ik prima overweg met de leiding, mijn collega's en als ik voor wat meer salaris en wat andere taken (leidinggevend) bijvoorbeeld hier had kunnen blijven werken, zou ik hier heel goed kunnen blijven.
Maar ja, dat is helaas niet zo...![]()
Nu gaat het nog erger rommelen terwijl ik het moet vergetenquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:41 schreef DaMook het volgende:
In de war, gaat vanalles door mijn kop heen.
ja maar hoe voelt dat dan?quote:
Ik dacht al van : " He he, ze heeft eindelijk haar "o" gemaakt"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Kriegel over het eindeloze gezeik over de kapotte o op mijn laptop. Zit nu bij mijn ouders, die hebben gelukkig wel de o! En mijn laptop ga ik binnenkort opsturen. Zo! dat is eruit!
Ik had ik nog veel 'belangrijker' 'ik voel me...nieuws' maar dat moet dan maar wachten tot morgen... ben moe en ga zo slapen....
Was je aan het uittesten op hoeveel manieren je Brak kon schrijven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:09 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Braque
Lang niet gesprokenquote:
K heb op mn kamertje ook een week geen laptop kunnen gebruiken omdat ie stuk was..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Kriegel over het eindeloze gezeik over de kapotte o op mijn laptop. Zit nu bij mijn ouders, die hebben gelukkig wel de o! En mijn laptop ga ik binnenkort opsturen. Zo! dat is eruit!
Ik had ik nog veel 'belangrijker' 'ik voel me...nieuws' maar dat moet dan maar wachten tot morgen... ben moe en ga zo slapen....
Nee ik wou dat ik het kon afzeggen, maar zo op het laatste moment vind ik niet echt passend...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoezo moet je weg? Kun je die afspraak niet afzeggen? Anders hoop ik dat je nog zin krijgt straks als je eenmaal daar bent.
Ik heb me de bril opgezet. Ik loop al vanaf half zeven vanmorgen met contactlenzen in en daar krijg ik koppijn van. Dus nu lekker ontspannend kijkenHeerlijk!!!!
Nee dat past niet. Maar goed, het zou wel passen in je eigen leven omdat je eigenlijk moet doen wat voor jou het beste is. Maar vaak is het dan zo dat je veel plezier hebt wanneer je met tegenzin gaat. Dan pakt het beter uit dan je verwachtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee ik wou dat ik het kon afzeggen, maar zo op het laatste moment vind ik niet echt passend...
En idd misschien komt de zin nog wel..
quote:
Gaat het een beetje?quote:
Jawel hoor, beetje drukke weken gehad hier . . .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef _Cara_ het volgende:
Gaat het een beetje?
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:49 schreef _Arual_ het volgende:
Een enorme huilbui gehad vanochtend. Alle leuke dingen stapelen maar. Afstuderen, huis kopen, eerste baantje, trouwen - iedere keer mis ik mijn moeder.
Plus, ik ben al een maand aan het lijnen. Twee mensen merken op dat ik echt af begin te vallen. Stap ik op de weegschaal. Was ik dus twee kilo AANGEKOMEN. Dat was de druppel.
Knuffelquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:49 schreef _Arual_ het volgende:
Een enorme huilbui gehad vanochtend. Alle leuke dingen stapelen maar. Afstuderen, huis kopen, eerste baantje, trouwen - iedere keer mis ik mijn moeder.
Plus, ik ben al een maand aan het lijnen. Twee mensen merken op dat ik echt af begin te vallen. Stap ik op de weegschaal. Was ik dus twee kilo AANGEKOMEN. Dat was de druppel.
Wat voor dingen? in smsjes?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:07 schreef melismay het volgende:
Een beetjeIk kan gewoon niet snappen dat mensen zulke dingen tegen me zeggen...
Sterkte!quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:35 schreef Peregrijn het volgende:
Voel me nog steeds raar. Kan het nog steeds geen plek geven. Ben nu vanaf woensdag bij mijn ouders om ze wat afleiding te geven en voor ze te zorgen. Voel me alleen lullig om ze straks weer alleen te laten en ik woon ook niet even dichtbij. Het is nu afwachten tot en met donderdag en dan horen we meer over mogelijke remmers en wat de levensverwachting ongeveer nog is.
Verder dinsdag op mijn werk kijken of ik onbetaald verlof kan krijgen of nog dagen voor dit jaar kan kopen. Als er iets meer duidelijkheid is gaan we zo snel mogelijk met z'n allen op vakantie. Tussendoor ook gaan samenwonen. Dat waren we toch al van plan, maar ik heb nu helemaal wel gemerkt dat ik niet meer zonder mijn vriendin kan.
Het is gewoon kut en zo verdomde oneerlijk. Is mijn vader net in de VUT en kunnen mijn ouders leuke dingen doen, krijgen ze dit weer. Ik had het idee dat ze nu wel genoeg voor hun kiezen hadden gehad na de ellende van de afgelopen acht jaar.
Doe dat dan!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:45 schreef nixxx het volgende:
Ik wil plotseling iemand heel stevig beetpakken en knuffelen en kussen...![]()
Hand.... uit....slip....quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:28 schreef Twisted_fok het volgende:
kut
Ow dat was toch die van die andere foto?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:17 schreef DaMook het volgende:
Goed maar moet nog steeds aan mijn "ex" denkenEn ook aan het meidje dat ik nu wil, maar die zit nu van school uit 1 week in spanje met bijna 200 jongens
Jup diequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ow dat was toch die van die andere foto?
ontopic:
goed, maar op zich best moe.
Ik schrok ook van de lengtequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Een stuk rustiger na een lang telefoongesprek met een schat van een vriendin.
Dat is toch een nummer van A-ha?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef Blinky het volgende:
Ik heb alleen steeds dat nummer van Stratavarius in mijn hoofd: ' I am hunting high and low...' dat is behoorlijk irritant...
Had dan even geroepen.. ik sliep ook niet..bléh..quote:
Proficiatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:44 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben echt kei-jarig
![]()
en da's echt tof! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |