Wat voor dingen? in smsjes?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:07 schreef melismay het volgende:
Een beetjeIk kan gewoon niet snappen dat mensen zulke dingen tegen me zeggen...
Sterkte!quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:35 schreef Peregrijn het volgende:
Voel me nog steeds raar. Kan het nog steeds geen plek geven. Ben nu vanaf woensdag bij mijn ouders om ze wat afleiding te geven en voor ze te zorgen. Voel me alleen lullig om ze straks weer alleen te laten en ik woon ook niet even dichtbij. Het is nu afwachten tot en met donderdag en dan horen we meer over mogelijke remmers en wat de levensverwachting ongeveer nog is.
Verder dinsdag op mijn werk kijken of ik onbetaald verlof kan krijgen of nog dagen voor dit jaar kan kopen. Als er iets meer duidelijkheid is gaan we zo snel mogelijk met z'n allen op vakantie. Tussendoor ook gaan samenwonen. Dat waren we toch al van plan, maar ik heb nu helemaal wel gemerkt dat ik niet meer zonder mijn vriendin kan.
Het is gewoon kut en zo verdomde oneerlijk. Is mijn vader net in de VUT en kunnen mijn ouders leuke dingen doen, krijgen ze dit weer. Ik had het idee dat ze nu wel genoeg voor hun kiezen hadden gehad na de ellende van de afgelopen acht jaar.
Doe dat dan!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:45 schreef nixxx het volgende:
Ik wil plotseling iemand heel stevig beetpakken en knuffelen en kussen...![]()
Hand.... uit....slip....quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:28 schreef Twisted_fok het volgende:
kut
Ow dat was toch die van die andere foto?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:17 schreef DaMook het volgende:
Goed maar moet nog steeds aan mijn "ex" denkenEn ook aan het meidje dat ik nu wil, maar die zit nu van school uit 1 week in spanje met bijna 200 jongens
Jup diequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ow dat was toch die van die andere foto?
ontopic:
goed, maar op zich best moe.
Ik schrok ook van de lengtequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Een stuk rustiger na een lang telefoongesprek met een schat van een vriendin.
Dat is toch een nummer van A-ha?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:28 schreef Blinky het volgende:
Ik heb alleen steeds dat nummer van Stratavarius in mijn hoofd: ' I am hunting high and low...' dat is behoorlijk irritant...
Had dan even geroepen.. ik sliep ook niet..bléh..quote:
Proficiatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:44 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben echt kei-jarig
![]()
en da's echt tof! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |