Nee dat past niet. Maar goed, het zou wel passen in je eigen leven omdat je eigenlijk moet doen wat voor jou het beste is. Maar vaak is het dan zo dat je veel plezier hebt wanneer je met tegenzin gaat. Dan pakt het beter uit dan je verwachtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee ik wou dat ik het kon afzeggen, maar zo op het laatste moment vind ik niet echt passend...
En idd misschien komt de zin nog wel..
quote:
Gaat het een beetje?quote:
Jawel hoor, beetje drukke weken gehad hier . . .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef _Cara_ het volgende:
Gaat het een beetje?
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:49 schreef _Arual_ het volgende:
Een enorme huilbui gehad vanochtend. Alle leuke dingen stapelen maar. Afstuderen, huis kopen, eerste baantje, trouwen - iedere keer mis ik mijn moeder.
Plus, ik ben al een maand aan het lijnen. Twee mensen merken op dat ik echt af begin te vallen. Stap ik op de weegschaal. Was ik dus twee kilo AANGEKOMEN. Dat was de druppel.
Knuffelquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:49 schreef _Arual_ het volgende:
Een enorme huilbui gehad vanochtend. Alle leuke dingen stapelen maar. Afstuderen, huis kopen, eerste baantje, trouwen - iedere keer mis ik mijn moeder.
Plus, ik ben al een maand aan het lijnen. Twee mensen merken op dat ik echt af begin te vallen. Stap ik op de weegschaal. Was ik dus twee kilo AANGEKOMEN. Dat was de druppel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |