Ik dacht al van : " He he, ze heeft eindelijk haar "o" gemaakt"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Kriegel over het eindeloze gezeik over de kapotte o op mijn laptop. Zit nu bij mijn ouders, die hebben gelukkig wel de o! En mijn laptop ga ik binnenkort opsturen. Zo! dat is eruit!
Ik had ik nog veel 'belangrijker' 'ik voel me...nieuws' maar dat moet dan maar wachten tot morgen... ben moe en ga zo slapen....
Was je aan het uittesten op hoeveel manieren je Brak kon schrijven?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:09 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Braque
Lang niet gesprokenquote:
K heb op mn kamertje ook een week geen laptop kunnen gebruiken omdat ie stuk was..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Kriegel over het eindeloze gezeik over de kapotte o op mijn laptop. Zit nu bij mijn ouders, die hebben gelukkig wel de o! En mijn laptop ga ik binnenkort opsturen. Zo! dat is eruit!
Ik had ik nog veel 'belangrijker' 'ik voel me...nieuws' maar dat moet dan maar wachten tot morgen... ben moe en ga zo slapen....
Nee ik wou dat ik het kon afzeggen, maar zo op het laatste moment vind ik niet echt passend...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoezo moet je weg? Kun je die afspraak niet afzeggen? Anders hoop ik dat je nog zin krijgt straks als je eenmaal daar bent.
Ik heb me de bril opgezet. Ik loop al vanaf half zeven vanmorgen met contactlenzen in en daar krijg ik koppijn van. Dus nu lekker ontspannend kijkenHeerlijk!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |