Weet ik niet? Verlicht mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:40 schreef DaveM het volgende:
[..]
ja joh, allang geklikt.
vond het nog grappig ook.
maar waarom denk je dat ik je hier aanmeldde?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goed, hoor, als je er op staat. Ja papa, ik zal het doen.
Je hoeft er niet te posten.quote:Ik vind het nog steeds een onzinnig topic, hoor.
Omdat hier alleen politieke onderwerpen besproken worden. Zie ook de Normen & Waarden van het Politieke Forumquote:Waarom mocht ik mijn eigen topic niet houden? Had die lieve Priapus helemaal speciaal voor mij in elkaar gesmurft!
door je prikkelende uitspraken dacht ik even dat je genaaid wilde worden.quote:
Bij herhaling zal ik handelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:14 schreef -Angel- het volgende:
ExtraWaskracht in plaats van het topic openen te gooien, mail floripas een keer zodat ze weet waar de SC is. Want volgens mijn weet hij/zij dat niet echt. Je weet wel dat zogenaamd niet weten, zie -> "Ja, dit serieuze topic SCHREEUWT erom dat je bij de les blijft.".
Maar wel een aardig topic.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:18 schreef McCarthy het volgende:
Post hier vage of kleine partijen
opsomtopic!!!!
"bush praat met god"quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
TT aangepast van Bush: naar Bush: 'God vertelde mij Irak binnen te vallen'
Die kun je in je zak steken, Floripas.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wellicht overbodig gezien de reactie van sizzler.
[..]
Bij herhaling zal ik handelen.
Floripas: bij deze nogmaals het verzoek de slowchat ook daadwerkelijk tot de slowchat te beperken. Ik heb vanavond al in een topic een bericht van je moeten verwijderen en een ander topic gesloten omdat jij en anderen daar aan het ouwehoeren waren over Joost-mag-weten-wat.
Als je vindt dat een topic ergens anders naartoe moet of gesloten moet worden, dan kan je dat hier melden. Het is not done om een extra SC te beginnen.
Even vragen of ze die willen mergen.quote:
Inderdaad, opsomtopic. Hij blijft echter open en in POL.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:18 schreef McCarthy het volgende:
Post hier vage of kleine partijen
opsomtopic!!!!
Er werd niet voor niets gereageerd door sizzler en sidekick, teneinde enige inhoud cq. sturing te geven. In die zin heb je wel gelijk dat onder andere RQ het enigszins verziekt heeft (zie ook de post waarmee ik het topic sloot). An sich is het argument dat iets een opsom-topic is echter voldoende reden het te sluiten. Dat neemt niet weg dat we, de mods, kunnen besluiten iets te gedogen. Daarvan is sprake bij het topic over de kleine partijen en daarover heb ik in mijn vorige post wat willen zeggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:11 schreef McCarthy het volgende:
mijn topic had wel degelijk relevantie met de politiek (er zat impliciet een armoedebestrijdings onderwerp in) en er ontstond wel degeljk een leuke discussie totdat RQ het vakkundig ging saboteren (zeker bij SCH in de leer geweest).
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:06 schreef sizzler het volgende:
Dagonet heeft gelijk dat EWK gelijk heeft.
Je vergat wat.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:24 schreef McCarthy het volgende:
trollende users, mods en FAs
ja ze bestaan
Ja?? Ik ben er al.. wat wil je aan me vragen, knul ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:27 schreef McCarthy het volgende:
het is nou echt wachten op yvonne hoor, dan zijn we compleet.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:01 schreef McCarthy het volgende:
(vingerknip) yvonne .... andere mod aub
Zeg het eens tegen Tante Heineken kind, plagen ze je?quote:
Nu pas?quote:
Om jou?quote:
Doe eensquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:35 schreef McCarthy het volgende:
als ik het hier niet meer leuk vind ga ik schelden hoor
quote:
quote:
gaat er eentje serieus op inquote:McCarthy, je kan het er niet mee eens zijn. Jammer, maar verder natuurlijk prima. Ik heb echter geprobeerd eea duidelijk te verwoorden richting jou, opdat je een idee krijgt van de gevolgde lijn. Hopelijk kan je dat in ieder geval waarderen. Verder is het voor mij verder een redelijk afgesloten discussie al zal ik altijd proberen duidelijkheid te geven over de beslissingen die ik/we ne(e)m(en).
En anders komen we wel even helpen hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Uhhhh, bedankt allemaal
Verder is het voor mij verder een redelijk afgesloten discussie al zal ik altijd proberen duidelijkheid te geven over de beslissingen die ik/we ne(e)m(en).
Het is net een cult clubjequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:37 schreef McCarthy het volgende:ja dit hoort er ook bij: crew valt melkaar NOOIT af.
mooi he, lid zijn van de crew
Je bent lastig te peilen, dus kies ik het veilige pad.quote:
Ik werd geroepenquote:
Volgens sommige is het een samenzwering.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:37 schreef McCarthy het volgende:
[..]ja dit hoort er ook bij: crew valt melkaar NOOIT af.
mooi he, lid zijn van de crew
zo zou ik het niet willen noemen maar crew die zijn vertier probeert te halen uit klieren en kinderacthig doen tegen users ....quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Volgens sommige is het een samenzwering.
Wie?quote:
Hej, wij vervelen ons ook weleens, sue us, we zijn net usersquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:43 schreef McCarthy het volgende:
[..]
zo zou ik het niet willen noemen maar crew die zijn vertier probeert te halen uit klieren en kinderacthig doen tegen users ....![]()
ews even uitgezondert dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |