Ja?? Ik ben er al.. wat wil je aan me vragen, knul ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:27 schreef McCarthy het volgende:
het is nou echt wachten op yvonne hoor, dan zijn we compleet.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:01 schreef McCarthy het volgende:
(vingerknip) yvonne .... andere mod aub
Zeg het eens tegen Tante Heineken kind, plagen ze je?quote:
Nu pas?quote:
Om jou?quote:
Doe eensquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:35 schreef McCarthy het volgende:
als ik het hier niet meer leuk vind ga ik schelden hoor
quote:
quote:
gaat er eentje serieus op inquote:McCarthy, je kan het er niet mee eens zijn. Jammer, maar verder natuurlijk prima. Ik heb echter geprobeerd eea duidelijk te verwoorden richting jou, opdat je een idee krijgt van de gevolgde lijn. Hopelijk kan je dat in ieder geval waarderen. Verder is het voor mij verder een redelijk afgesloten discussie al zal ik altijd proberen duidelijkheid te geven over de beslissingen die ik/we ne(e)m(en).
En anders komen we wel even helpen hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Uhhhh, bedankt allemaal
Verder is het voor mij verder een redelijk afgesloten discussie al zal ik altijd proberen duidelijkheid te geven over de beslissingen die ik/we ne(e)m(en).
Het is net een cult clubjequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:37 schreef McCarthy het volgende:ja dit hoort er ook bij: crew valt melkaar NOOIT af.
mooi he, lid zijn van de crew
Je bent lastig te peilen, dus kies ik het veilige pad.quote:
Ik werd geroepenquote:
Volgens sommige is het een samenzwering.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:37 schreef McCarthy het volgende:
[..]ja dit hoort er ook bij: crew valt melkaar NOOIT af.
mooi he, lid zijn van de crew
zo zou ik het niet willen noemen maar crew die zijn vertier probeert te halen uit klieren en kinderacthig doen tegen users ....quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Volgens sommige is het een samenzwering.
Wie?quote:
Hej, wij vervelen ons ook weleens, sue us, we zijn net usersquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:43 schreef McCarthy het volgende:
[..]
zo zou ik het niet willen noemen maar crew die zijn vertier probeert te halen uit klieren en kinderacthig doen tegen users ....![]()
ews even uitgezondert dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |