Ah k dan...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. nee, ik moet onder een kloon verder daar, zodat ik het verschil met GCSC nog groter kan maken![]()
* indahnesia.com maakt zijn 1e kloon aanquote:Op donderdag 29 september 2005 09:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah k dan...
Vlug, starten jij! En haast je want anders worden we toch samengevoegd en komen we weer samen![]()
Ja, maar als dat zou betekenen zoals vorig jaar dat ik elke dag ten laatste om 15.20 gedaan heb, valt het nog meequote:
pssst... laat het dan misschien best zo zoals het is want aan de 'regeltjes' in R&P konden die singles zich ook al niet houdenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is in ieder geval iets wat ik koste wat het koste wil voorkomen dat dit ook een baggertopic wordt..
Geen 'big suprise' enzo.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mogguh..je moet echt teruglezen blauwe...
Voor ons als zwarten welquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:15 schreef leonieke het volgende:
Echt! Ik word er meer en meer van overtuigd dat singles beter samengevoegd wordt met "wat speel ik momenteel..."
En nu ben ik aan het zagenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voor ons als zwarten welin ieder geval is er duidelijkheid geschept door buzzer.. dat vond ik wel zo fijn.
Don't we allquote:Op donderdag 29 september 2005 09:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar als dat zou betekenen zoals vorig jaar dat ik elke dag ten laatste om 15.20 gedaan heb, valt het nog mee
Een andere combinatie (elke dag laat gaan en veel springuren) ga ik wel minder zien zitten, maar ik zal het ook moeten overleven
Dat denk ik niet, hij krijgt nu naar mijn mening alleen eerlijke feedback.. Dat is tenminste wat ik probeer te gevenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:17 schreef leonieke het volgende:
Buzzer gaat er spijt van hebben dat hij hier duidelijkheid gegeven heeft
Wat dacht jij danquote:Op donderdag 29 september 2005 09:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben jullie in de prive springuren?![]()
Ik dacht dat ik dat al gezegd had tegen je, schijnbaar niet dusquote:Op donderdag 29 september 2005 09:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij ook goedemorgen trouwens, T
Pfff wat komen wij achter segquote:
Ik weet niet hoe jij springuren ziet maar ik vind ze wel tofquote:Op donderdag 29 september 2005 09:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Pfff wat komen wij achter seg
In mijn tijd toen ik nog in de prive werktehadden we dat helemaal nog niet...
Zie nu weet ik weer waarom ik in het onderwijs ben gestapt
Niezo miepen.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:18 schreef leonieke het volgende:
Bestaat er ook een reeks "wat eten we vandaag?" in CUL ofzo? Anders krijgt "Wat spelen we vandaag?" wel concurrentie als ik het topic zo doorlees
niet gezien wellichtquote:Op donderdag 29 september 2005 09:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat al gezegd had tegen je, schijnbaar niet dusGoedemorgen
ik ben benieuwd, we kunnen ook wel een paas subfora samenvoegen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:18 schreef leonieke het volgende:
Bestaat er ook een reeks "wat eten we vandaag?" in CUL ofzo? Anders krijgt "Wat spelen we vandaag?" wel concurrentie als ik het topic zo doorlees
Oh god kom niet zo bazig over puhleasequote:Op donderdag 29 september 2005 09:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niezo miepen.
We shall see.
Ik zie het ook maar aan, maar ben bang dat wij overspoelt worden
Ik vind ze eerder vermoeiendquote:Op donderdag 29 september 2005 09:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij springuren ziet maar ik vind ze wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |