Nou ja zeg, die auto moet echt wel zijn best doen om me omver te krijgen hoorquote:
* nixxx speelt vermoorde onschuldquote:Op woensdag 28 september 2005 19:50 schreef _Cara_ het volgende:
Nee.. ik snap het niet.. vertel...![]()
Zeker net zoals in Tallin?
Laten we hopen dat dat het zijn en dan niet nog eens half verbouwde mannenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx speelt vermoorde onschuld
prostituees bedoel ik Cara, dames van lichte zeden, lichtekooien en verscheidene iets minder flatteuze benamingen. Of die in Tallinn ook in zulke getale aanwezig zijn, dat weet ik niet. Daar heb ik ook niet zo'n behoefte aan.
Haquote:Op woensdag 28 september 2005 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat het zijn en dan niet nog eens half verbouwde mannen![]()
Dat zeg je nog aardig ja, een nare verrassing. Ik heb er wel wat andere termen voor maar die zullen wel in de Fok!censuur vallenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Haja die zijn daar ook redelijk ingeburgerd he... dat zou een nare verrassing zijn
![]()
Daar ligt toch die bekende tempel.. de Angor...hupeldepup...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil ook naar Cambodia een dag of 3
Kijk, jij snapt hetquote:Op woensdag 28 september 2005 20:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Daar ligt toch die bekende tempel.. de Angor...hupeldepup...
Dat bedoel ik!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het
Angkor Wat
Ja moet je absoluut doen... ben nu al benieuwd naar wat je te vertellen hebt..quote:Op woensdag 28 september 2005 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
@ Cara, daar wil ik dus eigenlijk wel heel erg graag heen. Toch maar eens kijken of we dat neit in onze plannen kunnen verwerken. Zo ja neem ik wel mijn grote camera mee
Nee, jouw auto til je er gewoon uitquote:Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef _Cara_ het volgende:
Gelukkig rij ik lekker zelf in mn auto... en ik rij m niet vast in de zand... stelletje oenen!!![]()
Jaja jong en onschuldig...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee, jouw auto til je er gewoon uitof je laat hem stelen natuurlijk (
) en we waren 19 toen.. wees mild
7 jaar verder... iets minder onschuldig en weinig verstandigerquote:Op woensdag 28 september 2005 20:22 schreef _Cara_ het volgende:
Jaja jong en onschuldig...![]()
Nu ben je dus een aantal jaren verder en verstandiger?![]()
zwaai zwaaiquote:
Badder ze, bad-quote:Op woensdag 28 september 2005 20:26 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara schudt haar wijze hoofd...ze wist het wel!!![]()
Ik ben ook weg, ik ga badderen.. heb het koud gekregen...
doei!
![]()
Ik verveel mequote:Op woensdag 28 september 2005 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
Heee nixxx, lukt het allemaal? Of verveel je je een beetje![]()
Das wel weer jammer dan ja
(wie is Twisted_TpaU?)
Ga ik weg? Kutquote:Op woensdag 28 september 2005 22:32 schreef nixxx het volgende:![]()
![]()
Ma
r
c
schokkend nieuws: twisted gaat ons verlaten Twisted_TpaU bedankt!
JA, of je broer ofzoquote:
Gewoon gaan en een lulverhaal ophangen, dat kan je vastquote:Op woensdag 28 september 2005 22:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Had ik maar familie die naar Italie ging verhuizen, kon ik er tenminste ook es heen met een goed excuus
thats the twist i knowquote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok zoekt snel contactgegevens van mn nieuwe en gelijk al verloren familie
Gezien ik geen geld heb om erheen te gaan, leek een excuus me wel een goed alternatiefquote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Heb je een excuus nodig om erheen te gaan dan
alvast weltrusten danquote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef nixxx het volgende:
ik waarschuw nu alvastzodra mijn jodium opgedroogd is moeten jullie mijn doorluchtte aanwezigheid missen
Ah geld, das altijd wel handig jaquote:Op woensdag 28 september 2005 22:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gezien ik geen geld heb om erheen te gaan, leek een excuus me wel een goed alternatief
quote:
Ruilen? mijn broer woont in almerequote:Op woensdag 28 september 2005 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
* marc schijnt familie in Australie te hebben![]()
Gewoon doenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Over mn tietenfoto twijfel ik nog, maar ik neig er naar om die er ook in te zetten
en op een ander forum ben ik een online twister topic gestart![]()
Ik heb ook nog familie hier in nederland en die zie ik ongeveer even vaak als die in australiequote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ruilen? mijn broer woont in almere![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog familie hier in nederland en die zie ik ongeveer even vaak als die in australie![]()
Ik heb ook mijn nicht nog, en daar ga ik dus 3 1/2 week mee op vakantiequote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
gezellig... alhoewel.. ik heb ook een paar van dat soort familieleden..
mijn vinger is opgedroogd.. ik duik in bed![]()
![]()
Dat gaat weer heel ver dan hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 23:42 schreef melismay het volgende:
Mijn achternichtje is zo'n schatjeZe heeft me gewoon een kwartier zitten kussen en knuffelen, ze maakt dat je je zo ontzettend geliefd voelt... Who needs a man!
Ik heb nu net even een chocomel gehaaldquote:Op donderdag 29 september 2005 09:04 schreef _Cara_ het volgende:
Morgen Marc..
Geen zorgen thee is ook prima..
(ga je vandaag wel wat aan je studie doen..? 8 dagen is niet zo lang meer..gewoon niet meer FOK!ken 's avonds... makkie)
hmm chocomel ..lekker.. maar daar zitten me teveel calorieën in...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb nu net even een chocomel gehaald
Hoe ging het hardlopen verder? Behalve dat je nu nog zit uit te hijgen?
makkieIk leer die dingen meestal in 3 dagen ofzo dus het moet lukken
Ja dat had ik eigenlijk gisteren al willen zeggen.. ik zou het gewoon willen zien hoor. Kost wat kost!!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:25 schreef Pheno het volgende:
Dus deze jongen gaat gezellig illegaal naa rd ebouw voortaan, ze sterven maar
Als jij in zo'n lekker bed had gelegen was je er ook niet uitgekomenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef _Cara_ het volgende:
Slaapkop!!
Geen idee... zou het?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als jij in zo'n lekker bed had gelegen was je er ook niet uitgekomen
Er zit een hek omheen, en er is af en toe ook wat politie op het terrein om je een boete van 95 euro te gevenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:35 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens Breetai
@Pheno, als je dat in een weekend doet moet dat helemaal toch kunnen? Meestal kan je zonder al teveel moeite zo'n bouwterrein op.
Oeps, das niet weinig om even naar je eigen huis te gaan kijken neequote:Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit een hek omheen, en er is af en toe ook wat politie op het terrein om je een boete van 95 euro te geven
Je mag echt nog niet je huis in aanbouw bekijken? Ik denk dat een advocaat je daarbij wel kan helpen...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit een hek omheen, en er is af en toe ook wat politie op het terrein om je een boete van 95 euro te geven
Dat kost natuurlijk nietsquote:Op donderdag 29 september 2005 10:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je mag echt nog niet je huis in aanbouw bekijken? Ik denk dat een advocaat je daarbij wel kan helpen...
quote:
Dat gebeurt wel vaker hier he...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
Het is hier wat rustig op het moment.
nah, er komt nieuw 'oud' R&P singlesbloed hier naar toequote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker hier he...
btw in je sig comming
In het kader van, minder reeksen in GC ?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:09 schreef Pheno het volgende:
Komt verandering in, maandagochtend is het singlestopic gesloten
Wederomquote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
In het kader van, minder reeksen in GC ?
Dat is dan weer een andere discussiequote:Op donderdag 29 september 2005 11:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wederom![]()
Als ze denken dat dat het probleem oplost zitten ze trouwens wel verkeerd denk ik
ach wat gewoon de grap is, is t feit dat het te hard ging...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wederom![]()
Als ze denken dat dat het probleem oplost zitten ze trouwens wel verkeerd denk ik
Dat we harder gingen dan GC SCquote:Op donderdag 29 september 2005 11:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach wat gewoon de grap is, is t feit dat het te hard ging...
tenminste ik denk dat dat het hele eieren eten is
dat zeer zeker ookquote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat we harder gingen dan GC SC![]()
Open stonden voor andere. Veel nieuwe inloop hadden
Een doorn in het oog zeg ik![]()
GCSC mel? kom je mee?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:38 schreef melismay het volgende:
Fijn, ik zocht een andere SC om te posten omdat ik geen zin meer had in singles... zitten ze straks allemaal hier
eerst je tieten postenquote:
quote:
Wel in GC SC en ze vinden het nu al te snel gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 11:38 schreef nixxx het volgende:
Aaaaaaaaaaah its an invasion!!!
Jammer... tot nu toe hebben alleen twisted_fok en ik ze gepostquote:
Mên dat wordt dus 3 a 4 tvp's per dag zetten...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:45 schreef Pheno het volgende:
Wel in GC SC en ze vinden het nu al te snel gaan
Ze zijn ons op een goede dag nog niet gewend
3~4?!quote:Op donderdag 29 september 2005 11:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mên dat wordt dus 3 a 4 tvp's per dag zetten...![]()
* checkt foboquote:Op donderdag 29 september 2005 11:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jammer... tot nu toe hebben alleen twisted_fok en ik ze gepost
Ja duh.. die heeft elk mens, of heb je nog nooit een halfblote man gezienquote:
Ik moet 25000 euro betalen voor een intergratiecursus... dat heb ik nietquote:
Das wel een boel geld... dan ga ik daar ook maar niet heen... stukkie chocola om je te troosten? ja puurquote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet 25000 euro betalen voor een intergratiecursus... dat heb ik niet
Oe dat heb ik hier ook nog!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Das wel een boel geld... dan ga ik daar ook maar niet heen... stukkie chocola om je te troosten? ja puursorry...
Hoor ik daar chocola?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Das wel een boel geld... dan ga ik daar ook maar niet heen... stukkie chocola om je te troosten? ja puursorry...
Vult hij ook formulieren in.. heb hier nog:quote:Op donderdag 29 september 2005 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
Pheno maakt cursussen!
zorgtoeslag is een kwestie van kruisjes zettenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Vult hij ook formulieren in.. heb hier nog:
Verzoek kwijtschelding waterschapsbelasting
Zorgtoeslag ding
Hey das lastig hoor!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:15 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
zorgtoeslag is een kwestie van kruisjes zetten
Ook al moet ik hem zelf ook nog invullen
Ah die 2de heb ik ook en volgens mij schatten ze mijn jaarinkomen veel te hoogquote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Vult hij ook formulieren in.. heb hier nog:
Verzoek kwijtschelding waterschapsbelasting
Zorgtoeslag ding
Ik ga aan de slagquote:Op donderdag 29 september 2005 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
Pheno maakt cursussen!
Dat laatste ja, anders krijg ik straks onmeunig op mijn kopquote:Op donderdag 29 september 2005 12:35 schreef dawg het volgende:
TVP. Aangezien ik denk ik hier maar weer kom bivakkeren.
Tijd om te gaan studeren.
Je vind het overal leuk waar mensen op je reagerenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoor ik daar chocola?![]()
Begin het hier leuk te vinden!![]()
Já!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
En das een reden om te gaan studeren nixxx ?
Jaquote:Op donderdag 29 september 2005 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
En das een reden om te gaan studeren nixxx ?
krijgen we een foto van het resultaat!?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
Hahaha..
ff een kop senseo en dan naar de kapper!! haren knippen....![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je vind het overal leuk waar mensen op je reageren![]()
Nietus!!quote:
Nee foto's deel ik maar zelden uit....En ik denk dat niet iedereen mn nieuwe coupe leuk gaat vinden..KORT...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:49 schreef melismay het volgende:
[..]
krijgen we een foto van het resultaat!?
Zal ik je haren knippen anders, dat kan ik vast heel goedquote:Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
Hahaha..
ff een kop senseo en dan naar de kapper!! haren knippen....![]()
Ik weet niet of ik je dat wel kan toevertrouwen.. ben nogal voorzichtig met mn haren....quote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
Zal ik je haren knippen anders, dat kan ik vast heel goed![]()
Je wil het toch kort hebben hequote:Op donderdag 29 september 2005 12:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je dat wel kan toevertrouwen.. ben nogal voorzichtig met mn haren....![]()
Nou bij nader inzien heb ik toch liever ietwat lengte erin.. is wel zo mooi...quote:
Kortquote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee foto's deel ik maar zelden uit....En ik denk dat niet iedereen mn nieuwe coupe leuk gaat vinden..KORT...![]()
of misschien toch maar niet....![]()
Heerlijk naar de kapper gaan.. mijn kapper is zo goed met zijn handjes dat hij mij de hoofdpijn wegwrijft onder het inmasseren van de haarcreme...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:03 schreef Ynske het volgende:
Goed idee om naar de kapper te gaan...
zaterdag weer centjes, hmmm eens even kijken of ik voor zaterdag een verfafspraak kan maken
Bij mij krijg je het op verschillende plekken in verschillende lengtesquote:Op donderdag 29 september 2005 12:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou bij nader inzien heb ik toch liever ietwat lengte erin.. is wel zo mooi...
dusssss. ietsjes korter....en graag niet met een botte schaar!!
Denk je dat voor elkaar te krijgen?![]()
lekker he,quote:Op donderdag 29 september 2005 13:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Heerlijk naar de kapper gaan.. mijn kapper is zo goed met zijn handjes dat hij mij de hoofdpijn wegwrijft onder het inmasseren van de haarcreme...![]()
Hey.. ik heb zaterdag weer zo'n toevallige ingelastte geregelde ontmoeting. Als ik er dan zo gehavend uitzie neemt ie gelijk de benen..quote:Op donderdag 29 september 2005 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij mij krijg je het op verschillende plekken in verschillende lengtes
Absoluut de moeite waard.om te leren...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
Dat moet ik ook nog een keer leren, massages geven
Nee joh, ik zit niet dit weekend in Gent, maar volgend weekend..quote:Op donderdag 29 september 2005 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
En dat terwijl je in Gent zit? Maar wel fijn dat je toch nog wel dates hebt zo he
Enneh... nee niet als het voor je geregeld wordt...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
En dat terwijl je in Gent zit? Maar wel fijn dat je toch nog wel dates hebt zo he
met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:29 schreef CleeJee het volgende:
masseren rules!
inderdaad heerlijk om te ontvangen en zeker ook om te doen :-)
Kort is leuk!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee foto's deel ik maar zelden uit....En ik denk dat niet iedereen mn nieuwe coupe leuk gaat vinden..KORT...![]()
of misschien toch maar niet....![]()
idd heerlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 14:17 schreef CleeJee het volgende:
@ Ynske:
hmmm, inderdaad, en dan met ontbloot bovenlichaam op een zojuist gemasseerde in ingesmeerde rug gaan liggen *top*
mooiste is als je de ander echt ziet genieten en voelt ontspannen...
(terwijl bij jou de gezonde spanning alleen maar toeneemt hihi)
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:18 schreef CleeJee het volgende:
...jammer alleen dat ik sindskort niemand meer heb om te masseren...
haha, ik bedoelde gewoon gaan liggen met ontbloot bovenlichaam hoor, niet het lichaam gebruiken om mee te masserenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoewel ik me dan alleen bij mijn handen houd om t mee te doen
Wat is er gebeurd?quote:
Singles is samengesmolten met GC SC.....quote:Op donderdag 29 september 2005 14:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?![]()
Ik heb niet eens gelegenheid gehad om afscheid te nemen.![]()
Lees t laatste singles topic maar, dan weet je allesquote:Op donderdag 29 september 2005 14:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?![]()
Ik heb niet eens gelegenheid gehad om afscheid te nemen.![]()
Ze vonden het een kliek? Laten we dan heel Fok maar sluiten.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Lees t laatste singles topic maar, dan weet je alles
ik vind t heerlijk om andere te masserenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:27 schreef CleeJee het volgende:
Ynske, word je ook wel eens zelf gemasseerd dan?
Of hou je meer van anderen masseren?
ze waren de reeksen zat, dus 1 SCreeks in GC ipv 2. We zullen zien of het werkt, het merendeel van de topposters hangt daar nu rondquote:Op donderdag 29 september 2005 14:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze vonden het een kliek? Laten we dan heel Fok maar sluiten.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:32 schreef Pheno het volgende:
Alles? Ik wist het al iets eerder. Ik mocht allen niets zeggen
Wie is "ze"? Ik dacht dat Fok na het vertrek van Frenkie enige democratische trekjes gekregen had!quote:Op donderdag 29 september 2005 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze waren de reeksen zat, dus 1 SCreeks in GC ipv 2. We zullen zien of het werkt, het merendeel van de topposters hangt daar nu rond
Ik hoorde het al wat eerder ja, daarom zei ik ook dat er geen hoop meer wasquote:Op donderdag 29 september 2005 14:35 schreef foksuk1981 het volgende:
Pheno handelde met voorbedachte rade????
Buzzer, Heatwave, Conflictquote:Op donderdag 29 september 2005 14:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie is "ze"? Ik dacht dat Fok na het vertrek van Frenkie enige democratische trekjes gekregen had!
Word jij mod binnenkort ofzo dat je het al eerder wist?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoorde het al wat eerder ja, daarom zei ik ook dat er geen hoop meer was
de puzzelstukjes beginnen idd op zn plaatsjes te vallenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
NSB-praktijken.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch wel hequote:Op donderdag 29 september 2005 14:42 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
de puzzelstukjes beginnen idd op zn plaatsjes te vallen
Wie is er verlinktquote:
Je hebt ons niet op tijd gewaarschuwd, hoewel je wist dat er gevaar dreigde.quote:
Maar ja.... daar hou ik (als buitenstaander) toch geen rekening mee, dat ze dit soort beslissingen gaan nemenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch wel he
De opmerking dat ik ook uit de singles crew wilde was ook niet geheel met voorbedachte rade...
Dat heet beroepsgeheim, daar mag hij nog niet teveel over zeggenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:49 schreef melismay het volgende:
En gewoon heel slim niet ingaan op mijn vraag he!? Volgens mij hebben we straks gewoon een extra mod in ons midden
Er was geen afwenden meer aanquote:Op donderdag 29 september 2005 14:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt ons niet op tijd gewaarschuwd, hoewel je wist dat er gevaar dreigde.![]()
En later ga je zeker verkondigen "Ich habe es nicht gewusst"!quote:
Ik heb ook geen fiets gejatquote:Op donderdag 29 september 2005 14:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En later ga je zeker verkondigen "Ich habe es nicht gewusst"!![]()
Maar je keek wel de andere kant op toen je zag dat mijn fietst gejat werd.quote:
iemand ontdekt die het heel goed kan?!quote:Op donderdag 29 september 2005 14:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind t heerlijk om andere te masseren
maar heb net weer ontdekt dat t ook heerlijk is om zelf gemasseerd te worden
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:06 schreef CleeJee het volgende:
[..]
iemand ontdekt die het heel goed kan?!
Gelukkig probeer je niet om jezelf aan Ynske op te dringen.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:09 schreef CleeJee het volgende:
kijk, da's geweldig! good for you! magical hands?
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig probeer je niet om jezelf aan Ynske op te dringen.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:21 schreef CleeJee het volgende:
is zich van geen kwaad bewust....
opdringen? ik toon puur interesse, kom op zeg......
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig probeer je niet om jezelf aan Ynske op te dringen.![]()
quote:
tuurlijk....quote:Op donderdag 29 september 2005 15:41 schreef Ynske het volgende:
iemand een knuffel voor me over?
Ik vind dat vriendschappelijk knuffelen altijd moet kunnen! Of je nou een relatie hebt of niet, er gaat toch niets boven een goeie knuffel?!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:51 schreef Pheno het volgende:
* Pheno knuffelt niet met anderen: hij is monogaam
dank je, jij ook foksukquote:Op donderdag 29 september 2005 16:01 schreef CleeJee het volgende:
>>> gooit een knuffel naar Ynske, rent er zelf achteraan en knuffelt Ynske met de knuffel tussen Ynske en zichzelf in >>>
Vast wel.... alleen daar heb ik niet in gepostquote:Op donderdag 29 september 2005 16:06 schreef Frezer het volgende:
En, zijn er nog reeksen gestopt?
Somsquote:Op donderdag 29 september 2005 16:18 schreef CleeJee het volgende:
zijn er anderen die deze week ook zo genieten van 3FM?
Het is gewoon bahquote:Op donderdag 29 september 2005 16:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Wordt het hier nou precies dezelfde gezapige bedoening?
Jij bent toch hier?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Als waar?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Praat je altijd tegen je huis?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:43 schreef Godlike02 het volgende:
Oi thuis
Nee hier was het veel spannenderquote:Op donderdag 29 september 2005 16:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat zeg je leoniequote:Op donderdag 29 september 2005 16:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moet ik het voor je spellen?
Auw!quote:
Het vertroetelgehalte was wel een stuk lager iigquote:Op donderdag 29 september 2005 16:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee hier was het veel spannender![]()
Komt door die muur om je heenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het vertroetelgehalte was wel een stuk lager iig
nietquote:
Ze zijn idd mooier dan de jouwequote:Op donderdag 29 september 2005 17:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
nietzijn twist, jij hebt de mooiste tieten die in deze reeks geplaatst zijn hoor
![]()
Wil je mijn tieten zien damn godt, dat had ik niet verwachtquote:
Jaquote:Op donderdag 29 september 2005 17:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wil je mijn tieten zien damn godt, dat had ik niet verwacht
Denk het niet.. maar die van twist welquote:Op donderdag 29 september 2005 17:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
Kijken of ze groter zijn dan van mijn mannelijke collega
Dat word nog krapquote:Op donderdag 29 september 2005 17:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Denk het niet.. maar die van twist wel![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat word nog krap![]()
Hij heeft bijna cup d denk ik![]()
Hiju spot er zelf ook meequote:Op donderdag 29 september 2005 17:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx uitlogt en naar alcohol op zoek gaat
nee, dat red ik nietquote:Op donderdag 29 september 2005 17:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat word nog krap![]()
Hij heeft bijna cup d denk ik![]()
Namen willen we horenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:51 schreef QyRoZ het volgende:
Ik werd zowaar door iemand geSMSt dat Singles was gesloten. I couldn't care less.
Ik werd ook al gesmst erover.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:51 schreef QyRoZ het volgende:
Ik werd zowaar door iemand geSMSt dat Singles was gesloten. I couldn't care less.
Ik gemaild...quote:Op donderdag 29 september 2005 18:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik werd ook al gesmst erover.![]()
* aait Frezer...quote:Op donderdag 29 september 2005 18:37 schreef Frezer het volgende:
Avé.
Ik heb het live mee gemaakt,. Wie wil me aanraken?
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
Savonds,
Wel druk ineens hier hoor
Kvoelde me n b-tje verloren dus heb ik, geheel tegen mijn gewoonte in, gezocht naar wat bekenden... En heb hier maar ingebrokenquote:Op donderdag 29 september 2005 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
Savonds,
Wel druk ineens hier hoor
In de GC SC reeks zijn er nog meer te vindenquote:Op donderdag 29 september 2005 18:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kvoelde me n b-tje verloren dus heb ik, geheel tegen mijn gewoonte in, gezocht naar wat bekenden... En heb hier maar ingebroken
Huhquote:Op donderdag 29 september 2005 18:49 schreef melismay het volgende:
... niemand die wat op je uit doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |