quote:
Ruilen? mijn broer woont in almerequote:Op woensdag 28 september 2005 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
* marc schijnt familie in Australie te hebben![]()
Gewoon doenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Over mn tietenfoto twijfel ik nog, maar ik neig er naar om die er ook in te zetten
en op een ander forum ben ik een online twister topic gestart![]()
Ik heb ook nog familie hier in nederland en die zie ik ongeveer even vaak als die in australiequote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ruilen? mijn broer woont in almere![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog familie hier in nederland en die zie ik ongeveer even vaak als die in australie![]()
Ik heb ook mijn nicht nog, en daar ga ik dus 3 1/2 week mee op vakantiequote:Op woensdag 28 september 2005 22:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
gezellig... alhoewel.. ik heb ook een paar van dat soort familieleden..
mijn vinger is opgedroogd.. ik duik in bed![]()
![]()
Dat gaat weer heel ver dan hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 23:42 schreef melismay het volgende:
Mijn achternichtje is zo'n schatjeZe heeft me gewoon een kwartier zitten kussen en knuffelen, ze maakt dat je je zo ontzettend geliefd voelt... Who needs a man!
Ik heb nu net even een chocomel gehaaldquote:Op donderdag 29 september 2005 09:04 schreef _Cara_ het volgende:
Morgen Marc..
Geen zorgen thee is ook prima..
(ga je vandaag wel wat aan je studie doen..? 8 dagen is niet zo lang meer..gewoon niet meer FOK!ken 's avonds... makkie)
hmm chocomel ..lekker.. maar daar zitten me teveel calorieën in...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb nu net even een chocomel gehaald
Hoe ging het hardlopen verder? Behalve dat je nu nog zit uit te hijgen?
makkieIk leer die dingen meestal in 3 dagen ofzo dus het moet lukken
Ja dat had ik eigenlijk gisteren al willen zeggen.. ik zou het gewoon willen zien hoor. Kost wat kost!!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:25 schreef Pheno het volgende:
Dus deze jongen gaat gezellig illegaal naa rd ebouw voortaan, ze sterven maar
Als jij in zo'n lekker bed had gelegen was je er ook niet uitgekomenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:52 schreef _Cara_ het volgende:
Slaapkop!!
Geen idee... zou het?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als jij in zo'n lekker bed had gelegen was je er ook niet uitgekomen
Er zit een hek omheen, en er is af en toe ook wat politie op het terrein om je een boete van 95 euro te gevenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:35 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens Breetai
@Pheno, als je dat in een weekend doet moet dat helemaal toch kunnen? Meestal kan je zonder al teveel moeite zo'n bouwterrein op.
Oeps, das niet weinig om even naar je eigen huis te gaan kijken neequote:Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit een hek omheen, en er is af en toe ook wat politie op het terrein om je een boete van 95 euro te geven
Je mag echt nog niet je huis in aanbouw bekijken? Ik denk dat een advocaat je daarbij wel kan helpen...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit een hek omheen, en er is af en toe ook wat politie op het terrein om je een boete van 95 euro te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |