Dat laatste ja, anders krijg ik straks onmeunig op mijn kopquote:Op donderdag 29 september 2005 12:35 schreef dawg het volgende:
TVP. Aangezien ik denk ik hier maar weer kom bivakkeren.
Tijd om te gaan studeren.
Je vind het overal leuk waar mensen op je reagerenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoor ik daar chocola?![]()
Begin het hier leuk te vinden!![]()
Já!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
En das een reden om te gaan studeren nixxx ?
Jaquote:Op donderdag 29 september 2005 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
En das een reden om te gaan studeren nixxx ?
krijgen we een foto van het resultaat!?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
Hahaha..
ff een kop senseo en dan naar de kapper!! haren knippen....![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je vind het overal leuk waar mensen op je reageren![]()
Nietus!!quote:
Nee foto's deel ik maar zelden uit....En ik denk dat niet iedereen mn nieuwe coupe leuk gaat vinden..KORT...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:49 schreef melismay het volgende:
[..]
krijgen we een foto van het resultaat!?
Zal ik je haren knippen anders, dat kan ik vast heel goedquote:Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
Hahaha..
ff een kop senseo en dan naar de kapper!! haren knippen....![]()
Ik weet niet of ik je dat wel kan toevertrouwen.. ben nogal voorzichtig met mn haren....quote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
Zal ik je haren knippen anders, dat kan ik vast heel goed![]()
Je wil het toch kort hebben hequote:Op donderdag 29 september 2005 12:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je dat wel kan toevertrouwen.. ben nogal voorzichtig met mn haren....![]()
Nou bij nader inzien heb ik toch liever ietwat lengte erin.. is wel zo mooi...quote:
Kortquote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee foto's deel ik maar zelden uit....En ik denk dat niet iedereen mn nieuwe coupe leuk gaat vinden..KORT...![]()
of misschien toch maar niet....![]()
Heerlijk naar de kapper gaan.. mijn kapper is zo goed met zijn handjes dat hij mij de hoofdpijn wegwrijft onder het inmasseren van de haarcreme...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:03 schreef Ynske het volgende:
Goed idee om naar de kapper te gaan...
zaterdag weer centjes, hmmm eens even kijken of ik voor zaterdag een verfafspraak kan maken
Bij mij krijg je het op verschillende plekken in verschillende lengtesquote:Op donderdag 29 september 2005 12:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou bij nader inzien heb ik toch liever ietwat lengte erin.. is wel zo mooi...
dusssss. ietsjes korter....en graag niet met een botte schaar!!
Denk je dat voor elkaar te krijgen?![]()
lekker he,quote:Op donderdag 29 september 2005 13:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Heerlijk naar de kapper gaan.. mijn kapper is zo goed met zijn handjes dat hij mij de hoofdpijn wegwrijft onder het inmasseren van de haarcreme...![]()
Hey.. ik heb zaterdag weer zo'n toevallige ingelastte geregelde ontmoeting. Als ik er dan zo gehavend uitzie neemt ie gelijk de benen..quote:Op donderdag 29 september 2005 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij mij krijg je het op verschillende plekken in verschillende lengtes
Absoluut de moeite waard.om te leren...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
Dat moet ik ook nog een keer leren, massages geven
Nee joh, ik zit niet dit weekend in Gent, maar volgend weekend..quote:Op donderdag 29 september 2005 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
En dat terwijl je in Gent zit? Maar wel fijn dat je toch nog wel dates hebt zo he
Enneh... nee niet als het voor je geregeld wordt...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
En dat terwijl je in Gent zit? Maar wel fijn dat je toch nog wel dates hebt zo he
met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:29 schreef CleeJee het volgende:
masseren rules!
inderdaad heerlijk om te ontvangen en zeker ook om te doen :-)
Kort is leuk!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee foto's deel ik maar zelden uit....En ik denk dat niet iedereen mn nieuwe coupe leuk gaat vinden..KORT...![]()
of misschien toch maar niet....![]()
idd heerlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 14:17 schreef CleeJee het volgende:
@ Ynske:
hmmm, inderdaad, en dan met ontbloot bovenlichaam op een zojuist gemasseerde in ingesmeerde rug gaan liggen *top*
mooiste is als je de ander echt ziet genieten en voelt ontspannen...
(terwijl bij jou de gezonde spanning alleen maar toeneemt hihi)
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:18 schreef CleeJee het volgende:
...jammer alleen dat ik sindskort niemand meer heb om te masseren...
haha, ik bedoelde gewoon gaan liggen met ontbloot bovenlichaam hoor, niet het lichaam gebruiken om mee te masserenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoewel ik me dan alleen bij mijn handen houd om t mee te doen
Wat is er gebeurd?quote:
Singles is samengesmolten met GC SC.....quote:Op donderdag 29 september 2005 14:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?![]()
Ik heb niet eens gelegenheid gehad om afscheid te nemen.![]()
Lees t laatste singles topic maar, dan weet je allesquote:Op donderdag 29 september 2005 14:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?![]()
Ik heb niet eens gelegenheid gehad om afscheid te nemen.![]()
Ze vonden het een kliek? Laten we dan heel Fok maar sluiten.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Lees t laatste singles topic maar, dan weet je alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |