Ach, op elk potje past een deksletje moet je maar denkenquote:
Lesbische sexquote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach, op elk potje past een deksletje moet je maar denken
Is ook zo, Ik heb ook wel het vertrouwen dat ik nog wel eens iemand tegen het lijf loop, waarmee ik lang samen kan zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach, op elk potje past een deksletje moet je maar denken
Ja, ik ben ook benieuwd of Tanja het huis uit gaat. Best spannend.quote:
is dat lieske?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
Voetballen komt later.
Eerst Big Brother.![]()
[afbeelding]
Ik kook maandag t/m donderdag altijd voor mezelfquote:Op woensdag 28 september 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Goed zo dndiek. Zelf gemaakt?
Netjes hoor. En vrijdag t/m zaterdag haal je?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik kook maandag t/m donderdag altijd voor mezelf
Nou ja, bijna altijdquote:Op woensdag 28 september 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Netjes hoor. En vrijdag t/m zaterdag haal je?
quote:
Neukbaar.quote:
Monopoly-en?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:49 schreef appelsientje het volgende:
Zo een beetje douchen lucht op...
hopelijk dat ik me morgen wat beter voel...
mooi vrouwtje trouwens.....
En nu voorbereiden voor vanavond
* rubbereend trekt PSV shirt alvast aanquote:Op woensdag 28 september 2005 19:49 schreef appelsientje het volgende:
Zo een beetje douchen lucht op...
hopelijk dat ik me morgen wat beter voel...
mooi vrouwtje trouwens.....
En nu voorbereiden voor vanavond
Oh dat kan ookquote:Op woensdag 28 september 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
* rubbereend trekt PSV shirt alvast aan
Anderlecht - Betis op SPORZAquote:Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef golfer het volgende:
Is er vanavond nog iets leuks op de TV of kan ik met een gerust hart het drama Tanja van BB blijven volgen?![]()
quote:
ha... ha...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Keurig dndiek, een ware kok.
En Golfer, er schijnt PSV te zijn. Wat dat is?
thnxquote:Op woensdag 28 september 2005 19:57 schreef rubbereend het volgende:
Appelsientje, 90's request deze week op 3FM daar staat een link naar de uitzending van vanmiddaghakkûh
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Keurig dndiek, een ware kok.
ook aandoetquote:Op woensdag 28 september 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
* rubbereend trekt PSV shirt alvast aan
Kut ik kan het niet aandoen, het ligt in Beek en Donk en ik ben in Tilburgquote:
Hopelijk dat het een leuke avond wordtquote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat eens naar een psv'er toe, even daar voetbal kijken...
De groeten
Jij bent altijd wat vergeten. Verstand.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kut ik kan het niet aandoen, het ligt in Beek en Donk en ik ben in Tilburg![]()
en ik maar denken dat ik een keer niks vergeten was![]()
Kan jij daar serieus wakker bij blijven? Zonder dollen?quote:
en bedankt hequote:Op woensdag 28 september 2005 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Boeit me niet, er schijnt bier te zijn [14.gif]
ja hoor geen probleem mee! moet zelfs om mijn hart denken..quote:Op woensdag 28 september 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan jij daar serieus wakker bij blijven? Zonder dollen?
je bedoeld winnen in de CL, maar natuurlijk, wij weten hoe dat isquote:Op woensdag 28 september 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan jij daar serieus wakker bij blijven? Zonder dollen?
Echt waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |