Ik zit dus gewoon Classic Rock te luisteren terwijl er ook 90's muziek is.....maar goed een Ajax-Arsenal missen door autopech is ergerquote:Op woensdag 28 september 2005 14:49 schreef methodmich het volgende:
Heb je gezien wie je taart gaf Sandman?
Arme Bjoro, 3FM is vreselijk.
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:52 schreef Bluezz het volgende:
Jarig Zandkorreltje
Dikke kus van Tante Bloes![]()
Er is wel goede 90's muziek, maar die draait 3FM volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik zit dus gewoon Classic Rock te luisteren terwijl er ook 90's muziek is.....maar goed een Ajax-Arsenal missen door autopech is erger
tuurlijk wel, de Bittersweet symphony is al langsgekomen het afgelopen uurquote:Op woensdag 28 september 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er is wel goede 90's muziek, maar die draait 3FM volgens mij ook niet.
Moet je Ekdom even de vrije hand geven, dan staat het je wel aan denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er is wel goede 90's muziek, maar die draait 3FM volgens mij ook niet.
vroegâhquote:Op woensdag 28 september 2005 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet alles wat jij goed vind is per definitie goed MM...
Happy Hardcore was geweldig, net als de 'echte' hardcore van die tijd.
krijg je een uur Bruce Springsteenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet je Ekdom even de vrije hand geven, dan staat het je wel aan denk ik.
Weet ik niet hoor. Draait die dEUS, Zita Swoon, Wilco, Jayhawks, Belle & Sebastian, Pavement, Nick Cave, Beck, Jeff Buckley, PJ Harvey en Daryll-Ann bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet je Ekdom even de vrije hand geven, dan staat het je wel aan denk ik.
o ja, dat is een mogelijkheid natuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
krijg je een uur Bruce Springsteen
dEUS, Wilco, Nick Cave, Beck, Jeff Buckley en Daryll-Ann heb k de afgelopen dagen al gedurende de dag langs horen komenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor. Draait die dEUS, Zita Swoon, Wilco, Jayhawks, Belle & Sebastian, Pavement, Nick Cave, Beck, Jeff Buckley, PJ Harvey en Daryll-Ann bijvoorbeeld?
Wat een kutmuziek.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor. Draait die dEUS, Zita Swoon, Wilco, Jayhawks, Belle & Sebastian, Pavement, Nick Cave, Beck, Jeff Buckley, PJ Harvey en Daryll-Ann bijvoorbeeld?
Ik denk dat als hij de ruimte zou krijgen van zijn baas dat hij dat zeker vaker zou doen. Nu blijft het bij incidenten dat hij daar wat van draait.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat moeten ze in godsnaam van Wilco en D-A draaien? Lijkt me echt onmogelijk, volgens mij zijn die nog nooit op de Nederlandse radio geweest buiten de VPRO.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dEUS, Wilco, Nick Cave, Beck, Jeff Buckley en Daryll-Ann heb k de afgelopen dagen al gedurende de dag langs horen komen
Kutmuziek is relatief.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat een kutmuziek.
Jeff Buckley.![]()
Ik ben zo vrij om mezelf ook ff toe te voegenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
inloggen:
golfer@fok.nl
ww: hools
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |