Reyes liep geen buitenspel omdat Grygera te laat stapte, de gevolgen kennen we...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Waar ging Zdenek in de fout volgens jou dan?
Ik vind het ook een goede aankoop, alleen veels te veel geld voor betaald natuurlijk...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef keijz het volgende:
Ik vind Lindenberg echt een van de beste aankopen van de afgelopen paar jaar
Tsja beter dan voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en daardoor gaan voor 2de rangs spelers(miskopen).quote:Op woensdag 28 september 2005 19:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goede aankoop, alleen veels te veel geld voor betaald natuurlijk...
Hij heeft volgens mij rond de 3,5 miljoen gekost.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja beter dan voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en daardoor gaan voor 2de rangs spelers(miskopen).
Weet zo ff niet welke wedstrijd het was, maar toen vond ik hem ook matig. Daarnaast ben ik gewoon een grote fan van De Jong en zie ik die daar liever spelen. Brengt wat meer agressie in het spel.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vond Lindenbergh juist een van de betere en hoezo 'weer'?
Manucharyan mag het de volgende wedstrijd best op rechtsvoor proberenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou mensen er is mij gisteren een aantal dingen duidelijk geworden
1. Juanfran is onze nieuwe linksback
2. Emanuelson moet voorlopig op de plaats van Sneijder spelen
3. Pienaar mag op de bank plaatsnamen
4. Babel moet in de spits
5. Manucharyan moet meer speelminuten krijgen
6. Vermaelen is zo slecht nog niet
7. De scheidsrechter was een idioot
1.JuanFran vond ik niet echt overtuigend, had 3 balcontacten en 2 verspilde hij knullig.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou mensen er is mij gisteren een aantal dingen duidelijk geworden
1. Juanfran is onze nieuwe linksback
2. Emanuelson moet voorlopig op de plaats van Sneijder spelen
3. Pienaar mag op de bank plaatsnamen
4. Babel moet in de spits
5. Manucharyan moet meer speelminuten krijgen
6. Vermaelen is zo slecht nog niet
7. De scheidsrechter was een idioot
Heb je gesnoven of gedronken?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:41 schreef Jajong het volgende:
Dat mensen Lindenbergh redelijk tot goed vinden is mij een raadsel.. Misschien zie je op TV dingen niet ofzoHij stond ALTIJD verkeerd en heeft geen goeie pass gegeven, al die kanker passes op kniehoogte.. Drama drama. En Manucharyan meer speelminuten?? waar de aids baseer je dat op... ? Op die 2 ballen die hij heeft gehad en terug ging leggen op Grygera/De Jong? Geen 1 actie, niks. Net als Babel niet 1 keer een man voorbij en/of achterlijn gehaald, geen voorzet gezien niet 1tje.. Ik flip compleetttttt
Wel aardig om daarna viermaal op rij te winnen. Niet onmogelijk, in mijn optiek.quote:Ajax al bijna een jaar zonder CL zege
De 2-1 thuisnederlaag van Ajax tegen Arsenal was al de vijfde opeenvolgende Champions League wedstrijd zonder overwinning voor de Amsterdammers. Het clubrecord staat op zeven CL duels zonder zege en dateert van 2003.
De laatste keer dat Ajax een CL overwinning boekte was bijna een jaar geleden, op 19 oktober 2004 tegen Maccabi Tel Aviv (3-0). Dat was ook de enige wedstrijd van de laatste 11 in de Champions League die Ajax wist te winnen.
4 maal? 9 maal!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel aardig om daarna viermaal op rij te winnen. Niet onmogelijk, in mijn optiek.
idd, zou moeten kunnen. word ook wel eens tijd. en iedereen moet fit wordenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel aardig om daarna viermaal op rij te winnen. Niet onmogelijk, in mijn optiek.
wat een goed idee! Iedereen fit en alles winnenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, zou moeten kunnen. word ook wel eens tijd. en iedereen moet fit worden![]()
Ik vind ook dat Lindenberg erg slecht speelde, vaak veel balverlies en slordige passes. Tegen Praag was hij veel rustiger aan de bal en daardoor ook veel balvaster dan tegen Arsenal.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:41 schreef Jajong het volgende:
Dat mensen Lindenbergh redelijk tot goed vinden is mij een raadsel.. Misschien zie je op TV dingen niet ofzoHij stond ALTIJD verkeerd en heeft geen goeie pass gegeven, al die kanker passes op kniehoogte.. Drama drama. En Manucharyan meer speelminuten?? waar de aids baseer je dat op... ? Op die 2 ballen die hij heeft gehad en terug ging leggen op Grygera/De Jong? Geen 1 actie, niks. Net als Babel niet 1 keer een man voorbij en/of achterlijn gehaald, geen voorzet gezien niet 1tje.. Ik flip compleetttttt
Precies, daar doe je de meesten hier geen plezier mee.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]Verder snap ik niet waarom je met dodelijke ziektes als kanker en aids moet smijten, misschien kun je dat voortaan laten, want praten over voetbal wordt daardoor al direct minder leuk![]()
Inderdaad, Ajax speelt haar beste wedstrijden tegen defensieve ploegen die niet willen voetballen....quote:Op donderdag 29 september 2005 12:14 schreef cultheld het volgende:
En dat gaan ze echt wel doen. Die wannabe Vieira's maken niks klaar tegen Ajax. Zelfs Heerenveen en Vitesse zie ik nog wel van Thun winnen op een goede dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |