1.JuanFran vond ik niet echt overtuigend, had 3 balcontacten en 2 verspilde hij knullig.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou mensen er is mij gisteren een aantal dingen duidelijk geworden
1. Juanfran is onze nieuwe linksback
2. Emanuelson moet voorlopig op de plaats van Sneijder spelen
3. Pienaar mag op de bank plaatsnamen
4. Babel moet in de spits
5. Manucharyan moet meer speelminuten krijgen
6. Vermaelen is zo slecht nog niet
7. De scheidsrechter was een idioot
Heb je gesnoven of gedronken?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:41 schreef Jajong het volgende:
Dat mensen Lindenbergh redelijk tot goed vinden is mij een raadsel.. Misschien zie je op TV dingen niet ofzoHij stond ALTIJD verkeerd en heeft geen goeie pass gegeven, al die kanker passes op kniehoogte.. Drama drama. En Manucharyan meer speelminuten?? waar de aids baseer je dat op... ? Op die 2 ballen die hij heeft gehad en terug ging leggen op Grygera/De Jong? Geen 1 actie, niks. Net als Babel niet 1 keer een man voorbij en/of achterlijn gehaald, geen voorzet gezien niet 1tje.. Ik flip compleetttttt
Wel aardig om daarna viermaal op rij te winnen. Niet onmogelijk, in mijn optiek.quote:Ajax al bijna een jaar zonder CL zege
De 2-1 thuisnederlaag van Ajax tegen Arsenal was al de vijfde opeenvolgende Champions League wedstrijd zonder overwinning voor de Amsterdammers. Het clubrecord staat op zeven CL duels zonder zege en dateert van 2003.
De laatste keer dat Ajax een CL overwinning boekte was bijna een jaar geleden, op 19 oktober 2004 tegen Maccabi Tel Aviv (3-0). Dat was ook de enige wedstrijd van de laatste 11 in de Champions League die Ajax wist te winnen.
4 maal? 9 maal!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel aardig om daarna viermaal op rij te winnen. Niet onmogelijk, in mijn optiek.
idd, zou moeten kunnen. word ook wel eens tijd. en iedereen moet fit wordenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel aardig om daarna viermaal op rij te winnen. Niet onmogelijk, in mijn optiek.
wat een goed idee! Iedereen fit en alles winnenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, zou moeten kunnen. word ook wel eens tijd. en iedereen moet fit worden![]()
Ik vind ook dat Lindenberg erg slecht speelde, vaak veel balverlies en slordige passes. Tegen Praag was hij veel rustiger aan de bal en daardoor ook veel balvaster dan tegen Arsenal.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:41 schreef Jajong het volgende:
Dat mensen Lindenbergh redelijk tot goed vinden is mij een raadsel.. Misschien zie je op TV dingen niet ofzoHij stond ALTIJD verkeerd en heeft geen goeie pass gegeven, al die kanker passes op kniehoogte.. Drama drama. En Manucharyan meer speelminuten?? waar de aids baseer je dat op... ? Op die 2 ballen die hij heeft gehad en terug ging leggen op Grygera/De Jong? Geen 1 actie, niks. Net als Babel niet 1 keer een man voorbij en/of achterlijn gehaald, geen voorzet gezien niet 1tje.. Ik flip compleetttttt
Precies, daar doe je de meesten hier geen plezier mee.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]Verder snap ik niet waarom je met dodelijke ziektes als kanker en aids moet smijten, misschien kun je dat voortaan laten, want praten over voetbal wordt daardoor al direct minder leuk![]()
Inderdaad, Ajax speelt haar beste wedstrijden tegen defensieve ploegen die niet willen voetballen....quote:Op donderdag 29 september 2005 12:14 schreef cultheld het volgende:
En dat gaan ze echt wel doen. Die wannabe Vieira's maken niks klaar tegen Ajax. Zelfs Heerenveen en Vitesse zie ik nog wel van Thun winnen op een goede dag.
Dan pakt Ajax 4 punten tegen Thun. Sparta pakt geen punt tegen Arse. Ajax wint van Sparta in de Arena. Er is niet echt rocket science voor nodig om er dan achter te komen op welke plek Ajax gaat eindigen.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Inderdaad, Ajax speelt haar beste wedstrijden tegen defensieve ploegen die niet willen voetballen....
Als hij zo speelt als tegen Arsenal (al waren het maar een paar minuten) hoop ik van niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Weet iemand of Juanfran tegen Sparta gaat spelen?
Emanuelson vond ik ook niets zegquote:Op donderdag 29 september 2005 12:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als hij zo speelt als tegen Arsenal (al waren het maar een paar minuten) hoop ik van niet.
wat ik van hem gezien heb (Roda en Arsenal) werd ik niet echt blij van idd.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als hij zo speelt als tegen Arsenal (al waren het maar een paar minuten) hoop ik van niet.
tegen arsenal misschien niet maar daarvoor welquote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Emanuelson vond ik ook niets zeg
OKé. Maar tegen Arsenal was het echt zielig. Ze speelden hem zo opzij. En dan loopt hij niet mee.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tegen arsenal misschien niet maar daarvoor wel
idd tegen arsenal was erbarmelijk. dat hij niet eerder gewisseld werdquote:Op donderdag 29 september 2005 12:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
OKé. Maar tegen Arsenal was het echt zielig. Ze speelden hem zo opzij. En dan loopt hij niet mee.
Mooi tegenargument. Heb je de wedstrijd uberhaupt wel gezien?quote:
Sorry, frustraties enzoquote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verder snap ik niet waarom je met dodelijke ziektes als kanker en aids moet smijten, misschien kun je dat voortaan laten, want praten over voetbal wordt daardoor al direct minder leuk![]()
Met 4 punten tegen Thun mag je blij zijn. En Arsenal is op deze manier heel snel geplaatst waarna ze met een B-selectie punten gaan verspelen. Met bijvorobeeld 3 punten tegen thun en Arsenal dat punten verspeelt tegen hen, is er ook geen rocket science voor nodig om er achter te komen dat het bij lange na niet zeker is dat Ajax 2e wordt.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan pakt Ajax 4 punten tegen Thun. Sparta pakt geen punt tegen Arse. Ajax wint van Sparta in de Arena. Er is niet echt rocket science voor nodig om er dan achter te komen op welke plek Ajax gaat eindigen.
Verschil met andere jaren is dat je wel in verreweg de makkelijkste poule zit deze CLquote:Op donderdag 29 september 2005 15:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Als ik er geld op zou moeten inzetten, zou ik zeggen de 3e plaats
Ik hoop dat ik het fout heb, maar zie het een beetje somber in ook gezien de vorige jaren
Als Arsenal zo vriendelijk is om Ajax te winnen. Maar denk het niet in Engelandquote:Op donderdag 29 september 2005 17:52 schreef Suijk het volgende:
2x winnen van Thun, dan ben je er al bijna. Ik ga er even vanuit dat Arsenal ook tegen Praag wint, dan sta je op 7 punten, Thun op 3, Praag op 1. Arsenal is dan al geplaatst, dus daar winnen we ook.
quote:Sneijder en Maduro denken Sparta te kunnen halen; Trabelsi en Rosales zeer twijfelachtig
Sneijder en Maduro laten op Ajax.nl weten er alles aan te zullen doen om zondag weer mee te kunnen spelen tegen Sparta. Het tweetal verwacht dat dat ook gaat lukken na de training van donderdag.
Onzekerder is het meespelen van Trabelsi en Rosales. Voor hun lijkt het duel te vroeg te gaan komen.
Op punt 4 na allemaal onzin.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou mensen er is mij gisteren een aantal dingen duidelijk geworden
1. Juanfran is onze nieuwe linksback
2. Emanuelson moet voorlopig op de plaats van Sneijder spelen
3. Pienaar mag op de bank plaatsnamen
4. Babel moet in de spits
5. Manucharyan moet meer speelminuten krijgen
6. Vermaelen is zo slecht nog niet
7. De scheidsrechter was een idioot
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:54 schreef M0NTANA het volgende:
Een beroerde Europese week voor Nederland, óók voor Ajax. Voordeel is wel dat de irritante Feyenoorders (o.a. Cart_man) en PSV-ers (o.a. PyTh) even niet zo'n grote bek hebben in dit topic.
als hij speeltquote:Op donderdag 29 september 2005 19:26 schreef chrdek het volgende:
rosales... wanneer is die kerel nou eens niet geblesseerd?
Het begint gewoon pijnlijk te worden, élke week de mededeling dat VDV het zo goed doet bij HSV.quote:VDV schiet HSV na rood Boulahrouz verder
Rafael van der Vaart heeft vanavond andermaal zijn waarde bewezen voor Hamburger SV. De Duitse club leek te worden uitgeschakeld door FC Kopenhagen, maar de middenvelder schoot zijn ploeg middels een benutte strafschop naar de volgende ronde 0-1.
HSV leek lange tijd op eliminatie af te stevenen, nadat het maar niet tot scoren kwam. De 0-0 stand was in het voordeel van opponent FC Kopenhagen, dat zeer defensief speelde.
Al in de eerste helft kreeg HSV, dat in eigen huis niet verder kwam dan 1-1, de kans om te scoren. Sergej Barbarez miste echter een strafschop, waarna Khalid Boulahrouz na 84 minuten een rode kaart kreeg. Rafael van der Vaart schoot zijn ploeg in de slotseconde alsnog naar de volgende ronde.
Na het beslissende doelpunt sloegen bij de teleurgestelde Denen de stoppen door. Silberbauer en Moller kregen in blessuretijd de rode kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |