Om over het onderwerp te stemmen moet je hier zijn Renesitequote:
Ik heb al een ideequote:Op zondag 2 oktober 2005 19:11 schreef Ymke het volgende:
Religie , hmz ik ga vast denken , leuk onderwerp
het was bizar rond een uur of 6. superrustig voor 3oktober doen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Nou, de kermis te Leiden lag er aardig verlaten bij. Tis dat ik geen camera bij me had
Oh, oke. Dus niet "religie"?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 06:18 schreef Schanulleke het volgende:
Bijkomende regel voor stemmers: Alleen 'Het leven in de stad' mag nog.
Ja, ik houd bij hoe de stand is. En ik wou juist geen tussenstand posten om de toekomstige stemmers niet te beïnvloeden...quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:11 schreef Puckzzz het volgende:
Houd iemand bij hoe de stand is? Lijkt me te gaan tussen verlaten en religie of niet?
Het lijkt me dat dat ook onder dingen valt die in een doka te regelen zijn, tochquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:42 schreef Faux het volgende:
Njah. Leuk voor iedereen die met een compact schiet - niet zo fijn voor mensen met een spiegelreflex. Ik beschouw nabewerking nog steeds als het equivalent van het ontwikkelen van een film, dus ben tegen.
Natuurlijk heb ik het dan niet over manipulatie - het verwijderen of creëren van elementen - maar dingen als je belichting bijtrekken, kleurbalans, verzadiging, verscherpen en/of tegenhouden en doordrukken zijn naar mijn mening net zo'n wezenlijk onderdeel van het maken van een foto als het indrukken van de sluiterknop...
Ik dacht dat ik de enige was die de post niet goed begreep...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat ook onder dingen valt die in een doka te regelen zijn, toch![]()
Wat kun jij knap rekenen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
Nog een uur en 20 minuten.....dan is het nieuwe onderwerp bekend
Dat is de juiste instelling voor iemand die van fotograferen houdtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb niks met religie. Ik zal dan ook niet meedoen.
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:14 schreef Elefes het volgende:
Ja, komop RonaldV. Een uitdaging moet het dan zeker voor je zijn!
En ik denk dat er best wel wat moois van te maken is.
Religie![]()
jammer hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:00 schreef k_man het volgende:
Waar staat de grote wijzer nu? En de kleine?
Iets moois maken van religie in het hart van de zwaar gereformeerde bible-beltquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:14 schreef Elefes het volgende:
Ja, komop RonaldV. Een uitdaging moet het dan zeker voor je zijn!
En ik denk dat er best wel wat moois van te maken is.
Religie![]()
low key van mooie naakte dame met een rozenkransjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iets moois maken van religie in het hart van de zwaar gereformeerde bible-belt
Ik zou een mooie zwartwit-foto kunnen maken van gereformeerden die op zondag dorpsgewijs naar de kerk lopen. Ware het niet dat de zondag voor mij een rustdag is, die ik voornamelijk slapend doorbreng.
Joden wonen hier niet, moskeeën zitten hier in oude gebouwen die er niet uit zien. Katholieken wonen hier nauwelijks. Sorry, maar het blijft "nee", ik heb helemaal niks met het onderwerp.
Of zo'n zilveren kruisje om haar nekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:10 schreef Re het volgende:
[..]
low key van mooie naakte dame met een rozenkransje
Ik zal mer er eens in verdiepen op vakantie..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:25 schreef Puckzzz het volgende:
Religie
Leuk! we kunnen weer aan de slag mensen
Hals und Beinbruch iedereen!
Ik vind 'm niet vergezocht. Ik vind 'm zelfs erg goed, religie was toch uiteindelijk de beweegreden van Herr Adolf destijds? Of heb ik teveel zitten slapen tijdens de geschiedenislessen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:01 schreef Faux het volgende:
Is dit wat voor religie? Of te ver gezocht?
[afbeelding]
Nou, ik dacht eigenlijk dat onder het nazisme iedere vorm van geloofsbelijdenis strikt verboden wasquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet vergezocht. Ik vind 'm zelfs erg goed, religie was toch uiteindelijk de beweegreden van Herr Adolf destijds? Of heb ik teveel zitten slapen tijdens de geschiedenislessen?
het isd ook een overtuigng, dus ik denk eigenlijk van welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Valt Wicca of Satanisme ook onder religie?
Ik heb geen idee of ik een keer mee ga doen, maar er over nadenken is natuurlijk altijd superleuk.
Sommigen vinden zelfs voetbal een religie. Je kan of aan je eigen beeld van religie voldoen, of aan die van de massa.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Valt Wicca of Satanisme ook onder religie?
Ik heb geen idee of ik een keer mee ga doen, maar er over nadenken is natuurlijk altijd superleuk.
hardlopers zijn doodlopersquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:06 schreef Subhuman het volgende:
Het duurt deze maand langer dan vorige maand voor de eerste inzendingen binnen zijn!
Weten we ook meteen weer waarom niemand nog meteen aan het begin van de wedstrijd iets durft in te zenden...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
Archiefwerk: 0 punten
Hey - Zó goed is 'ie ook weer niet hoor...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:17 schreef k_man het volgende:
Is er trouwens nog nieuws van de moderators wat betreft herinvoeren van een prijsje voor de winnaar(s)?
hahahahahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:24 schreef Faux het volgende:
[..]
Hey - Zó goed is 'ie ook weer niet hoor...![]()
![]()
Kut, ik had de Nieuwe Revu al gebeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:24 schreef Faux het volgende:
[..]
Hey - Zó goed is 'ie ook weer niet hoor...![]()
![]()
Kijk, dat noem ik nog eens constructief meedenken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:22 schreef fr.oosje het volgende:
gewoon en sponsor zoeken.
Ik wil best elke maand een leuk cd tje sponsoren hoor, is dat wat?
je hebt het wle tegen hollanders hequote:
WHZquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:31 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kijk, dat noem ik nog eens constructief meedenken.
dat zei ik netquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WHZ
Misschien als FOK-FOT!-zijnde proberen een sponsor te vindenBijvoorbeeld een fotozaak of zo. Of gewoon een dringend verzoek bij de FOK-leiding neerleggen
Oh...en misschien kunnen ze de fotowedstrijd op de frontpage krijgenNet als de andere wedstrijden die FOK organiseert
Daar mag-ie nl. best bij lijkt me
GMTAquote:
Dat ligt er natuurlijk aan, wat staat er op die cd? Het is altijd fijn als er meerdere opties zijn die het overwegen waard zijn!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:51 schreef fr.oosje het volgende:
Geen cdtje dus?
Nou ik denk dat het misschien nog wel even kan duren totdat er een sponsor gevonden is, dus tot die tijd is een CD-tje heel erg welkom toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:51 schreef fr.oosje het volgende:
Geen cdtje dus?
Ik werk bij een platenmaatschappij, dus een cdtje met muziekquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:54 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan, wat staat er op die cd? Het is altijd fijn als er meerdere opties zijn die het overwegen waard zijn!
Die kan jij gratis doneren?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:39 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ik werk bij een platenmaatschappij, dus een cdtje met muziek
Da's ook best een leuk ideequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:57 schreef Re het volgende:
ja of een nummer van een fotografie magazine... ook altijd leuk
Focusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
Is er een goed fotomaandblad in de omloop?
welke is het meest gelezen en gaat niet te xtreem in op alleen technische specs? Ik bedoel, het moet ook wel een beetje leuk weglezen op de WC natuurlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Focus
Zoom
Outdoor Photography
Practical Photography
Photography Monthly
En zo nog een paar denk ik
Mijn grote liefde werkt bij IDG (uitgever van Zoom). Ik kan eens vragen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Focus
Zoom
Outdoor Photography
Practical Photography
Photography Monthly
En zo nog een paar denk ik
Dia kan ik gratis doneren ja. Welk genre? Noem maar wat en we hebben het wel. Ik zal zelf wel wat uitzoeken. Deze maand de nieuwe van Jamie Cullum?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die kan jij gratis doneren?
Welk genre? of zoek je zelf gewoon elke keer eentje uit?
Ik vind het wel een leuk idee
Lezen op de WC?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
welke is het meest gelezen en gaat niet te xtreem in op alleen technische specs? Ik bedoel, het moet ook wel een beetje leuk weglezen op de WC natuurlijk![]()
Ze gaan geen van allen zwaar in op technische specs, maar geven interviews met pro's en hobbyisten, voorbeeldplaatjes, verbeterpunten, PS-uitleg, uitleg over technische dingen zoals ND-grad-filters en zo. De drie engelse tijdschriften zijn wel zwaar op de UK gefocused maar er staan mooie foto's inquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke is het meest gelezen en gaat niet te xtreem in op alleen technische specs? Ik bedoel, het moet ook wel een beetje leuk weglezen op de WC natuurlijk![]()
Leuk ideequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:34 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Dia kan ik gratis doneren ja. Welk genre? Noem maar wat en we hebben het wel. Ik zal zelf wel wat uitzoeken. Deze maand de nieuwe van Jamie Cullum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |