jammer hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:00 schreef k_man het volgende:
Waar staat de grote wijzer nu? En de kleine?
Iets moois maken van religie in het hart van de zwaar gereformeerde bible-beltquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:14 schreef Elefes het volgende:
Ja, komop RonaldV. Een uitdaging moet het dan zeker voor je zijn!
En ik denk dat er best wel wat moois van te maken is.
Religie![]()
low key van mooie naakte dame met een rozenkransjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iets moois maken van religie in het hart van de zwaar gereformeerde bible-belt
Ik zou een mooie zwartwit-foto kunnen maken van gereformeerden die op zondag dorpsgewijs naar de kerk lopen. Ware het niet dat de zondag voor mij een rustdag is, die ik voornamelijk slapend doorbreng.
Joden wonen hier niet, moskeeën zitten hier in oude gebouwen die er niet uit zien. Katholieken wonen hier nauwelijks. Sorry, maar het blijft "nee", ik heb helemaal niks met het onderwerp.
Of zo'n zilveren kruisje om haar nekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:10 schreef Re het volgende:
[..]
low key van mooie naakte dame met een rozenkransje
Ik zal mer er eens in verdiepen op vakantie..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:25 schreef Puckzzz het volgende:
Religie
Leuk! we kunnen weer aan de slag mensen
Hals und Beinbruch iedereen!
Ik vind 'm niet vergezocht. Ik vind 'm zelfs erg goed, religie was toch uiteindelijk de beweegreden van Herr Adolf destijds? Of heb ik teveel zitten slapen tijdens de geschiedenislessen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:01 schreef Faux het volgende:
Is dit wat voor religie? Of te ver gezocht?
[afbeelding]
Nou, ik dacht eigenlijk dat onder het nazisme iedere vorm van geloofsbelijdenis strikt verboden wasquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet vergezocht. Ik vind 'm zelfs erg goed, religie was toch uiteindelijk de beweegreden van Herr Adolf destijds? Of heb ik teveel zitten slapen tijdens de geschiedenislessen?
het isd ook een overtuigng, dus ik denk eigenlijk van welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Valt Wicca of Satanisme ook onder religie?
Ik heb geen idee of ik een keer mee ga doen, maar er over nadenken is natuurlijk altijd superleuk.
Sommigen vinden zelfs voetbal een religie. Je kan of aan je eigen beeld van religie voldoen, of aan die van de massa.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Valt Wicca of Satanisme ook onder religie?
Ik heb geen idee of ik een keer mee ga doen, maar er over nadenken is natuurlijk altijd superleuk.
hardlopers zijn doodlopersquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:06 schreef Subhuman het volgende:
Het duurt deze maand langer dan vorige maand voor de eerste inzendingen binnen zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |