het isd ook een overtuigng, dus ik denk eigenlijk van welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Valt Wicca of Satanisme ook onder religie?
Ik heb geen idee of ik een keer mee ga doen, maar er over nadenken is natuurlijk altijd superleuk.
Sommigen vinden zelfs voetbal een religie. Je kan of aan je eigen beeld van religie voldoen, of aan die van de massa.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Valt Wicca of Satanisme ook onder religie?
Ik heb geen idee of ik een keer mee ga doen, maar er over nadenken is natuurlijk altijd superleuk.
hardlopers zijn doodlopersquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:06 schreef Subhuman het volgende:
Het duurt deze maand langer dan vorige maand voor de eerste inzendingen binnen zijn!
Weten we ook meteen weer waarom niemand nog meteen aan het begin van de wedstrijd iets durft in te zenden...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
Archiefwerk: 0 punten
Hey - Zó goed is 'ie ook weer niet hoor...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:17 schreef k_man het volgende:
Is er trouwens nog nieuws van de moderators wat betreft herinvoeren van een prijsje voor de winnaar(s)?
hahahahahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:24 schreef Faux het volgende:
[..]
Hey - Zó goed is 'ie ook weer niet hoor...![]()
![]()
Kut, ik had de Nieuwe Revu al gebeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:24 schreef Faux het volgende:
[..]
Hey - Zó goed is 'ie ook weer niet hoor...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |