Om over het onderwerp te stemmen moet je hier zijn Renesitequote:
Ik heb al een ideequote:Op zondag 2 oktober 2005 19:11 schreef Ymke het volgende:
Religie , hmz ik ga vast denken , leuk onderwerp
het was bizar rond een uur of 6. superrustig voor 3oktober doen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Nou, de kermis te Leiden lag er aardig verlaten bij. Tis dat ik geen camera bij me had
Oh, oke. Dus niet "religie"?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 06:18 schreef Schanulleke het volgende:
Bijkomende regel voor stemmers: Alleen 'Het leven in de stad' mag nog.
Ja, ik houd bij hoe de stand is. En ik wou juist geen tussenstand posten om de toekomstige stemmers niet te beïnvloeden...quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:11 schreef Puckzzz het volgende:
Houd iemand bij hoe de stand is? Lijkt me te gaan tussen verlaten en religie of niet?
Het lijkt me dat dat ook onder dingen valt die in een doka te regelen zijn, tochquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:42 schreef Faux het volgende:
Njah. Leuk voor iedereen die met een compact schiet - niet zo fijn voor mensen met een spiegelreflex. Ik beschouw nabewerking nog steeds als het equivalent van het ontwikkelen van een film, dus ben tegen.
Natuurlijk heb ik het dan niet over manipulatie - het verwijderen of creëren van elementen - maar dingen als je belichting bijtrekken, kleurbalans, verzadiging, verscherpen en/of tegenhouden en doordrukken zijn naar mijn mening net zo'n wezenlijk onderdeel van het maken van een foto als het indrukken van de sluiterknop...
Ik dacht dat ik de enige was die de post niet goed begreep...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat ook onder dingen valt die in een doka te regelen zijn, toch![]()
Wat kun jij knap rekenen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
Nog een uur en 20 minuten.....dan is het nieuwe onderwerp bekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |