Nou ik denk dat het misschien nog wel even kan duren totdat er een sponsor gevonden is, dus tot die tijd is een CD-tje heel erg welkom toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:51 schreef fr.oosje het volgende:
Geen cdtje dus?
Ik werk bij een platenmaatschappij, dus een cdtje met muziekquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:54 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan, wat staat er op die cd? Het is altijd fijn als er meerdere opties zijn die het overwegen waard zijn!
Die kan jij gratis doneren?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:39 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ik werk bij een platenmaatschappij, dus een cdtje met muziek
Da's ook best een leuk ideequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:57 schreef Re het volgende:
ja of een nummer van een fotografie magazine... ook altijd leuk
Focusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
Is er een goed fotomaandblad in de omloop?
welke is het meest gelezen en gaat niet te xtreem in op alleen technische specs? Ik bedoel, het moet ook wel een beetje leuk weglezen op de WC natuurlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Focus
Zoom
Outdoor Photography
Practical Photography
Photography Monthly
En zo nog een paar denk ik
Mijn grote liefde werkt bij IDG (uitgever van Zoom). Ik kan eens vragen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Focus
Zoom
Outdoor Photography
Practical Photography
Photography Monthly
En zo nog een paar denk ik
Dia kan ik gratis doneren ja. Welk genre? Noem maar wat en we hebben het wel. Ik zal zelf wel wat uitzoeken. Deze maand de nieuwe van Jamie Cullum?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die kan jij gratis doneren?
Welk genre? of zoek je zelf gewoon elke keer eentje uit?
Ik vind het wel een leuk idee
Lezen op de WC?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
welke is het meest gelezen en gaat niet te xtreem in op alleen technische specs? Ik bedoel, het moet ook wel een beetje leuk weglezen op de WC natuurlijk![]()
Ze gaan geen van allen zwaar in op technische specs, maar geven interviews met pro's en hobbyisten, voorbeeldplaatjes, verbeterpunten, PS-uitleg, uitleg over technische dingen zoals ND-grad-filters en zo. De drie engelse tijdschriften zijn wel zwaar op de UK gefocused maar er staan mooie foto's inquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke is het meest gelezen en gaat niet te xtreem in op alleen technische specs? Ik bedoel, het moet ook wel een beetje leuk weglezen op de WC natuurlijk![]()
Leuk ideequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:34 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Dia kan ik gratis doneren ja. Welk genre? Noem maar wat en we hebben het wel. Ik zal zelf wel wat uitzoeken. Deze maand de nieuwe van Jamie Cullum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |