En nou wel direct terugkrabbelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ik heb er nog even over nagedacht en doe het niet.
ik vond het een kutactie van hem, maar met z'n kop op nationale tv is al mooi straf genoeg
gelukkig is dit maar een forum en interesseert jouw mening over mij me totaal nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
En nou wel direct terugkrabbelen.
sneu menneke.
Tuurlijk. Timur jat alles van FOK!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef testbeeld het volgende:
zometeen ook te horen via yorin fm......
nou die zijn er ook "snel" mee, werkt zeker politie daar...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:
nu op yorinfm
die lezen alles op Fokquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
nou die zijn er ook "snel" mee, werkt zeker politie daar...
irritant zijn die zenders, die komen dan met leuke grappen en nieuwtjes die de dag ervoor hier al uitgekauwd zijn.quote:
Ik hoor het ook. Geen mediacircus. Nou dat heeft ie er inderdaad zelf al wel van gemaakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:18 schreef SunChaser het volgende:
Yildiz belt met de uitzending? Lafaard, hij wil niet in de uitzending
Nee niet weer Sun op de radioquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:19 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb ook een mening bel mij Timur. Ik sms je wel even.
hij staat met zijn kop overal op internet en was op opsporing verzochtquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zo spannend was t niet. Je hoorde alleen Timur. Rick durfde niet op de radio
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ja, stop die arm er maar diep in...
Kijk, als je hem nu zou gaan interviewen voor die streaming TV van je, dat zou nou wel weer tof zijn.quote:
waar hoorde je dat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:30 schreef zalmsalade het volgende:
Ik hoorde dat het morgen een item in het NOS journaal wordt. Over dat de justitie op internet niet weet waar te kijken....
Hmm, zoeken ze nog internet-mensen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:30 schreef zalmsalade het volgende:
Ik hoorde dat het morgen een item in het NOS journaal wordt. Over dat de justitie op internet niet weet waar te kijken....
Ik was denk ik te negatief. Ik had Rick geen lafaard mogen noemen denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:33 schreef sylvesterrr het volgende:
SunChaser, Timur vindt jou niet lief.
Dit is trouwens wel leuke stof voor het stuk dat ik toevallig over deze materie aan het schrijven ben. Maar gauw aanpassen voor het faculteitsblad maandag naar de drukker gaat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, zoeken ze nog internet-mensen?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik was denk ik te negatief. Ik had Rick geen lafaard mogen noemen denk ik
Wel suf, de hele affaire speelt hier notabene...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik werd wel bruut weggedraaidIk mocht zeker FOK! niet noemen van Timur
mij welquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:33 schreef sylvesterrr het volgende:
SunChaser, Timur vindt jou niet lief.
Fok! komt vaker voor in de shows van YorinFM, vooral bij Timur, ik weet niet of hij zelf ook een user hier is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef bemeall het volgende:
Timur leest hier mee? nu weer over NOS journaal stukje van hierboven
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef zalmsalade het volgende:
dat van dat NOS journaal had ik verzonnen en die gek roept het op de radio
Hoe brengen we geruchten de wereld inquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef zalmsalade het volgende:
Dus die Timur c/p't gewoon zonder de bron te verifiëren?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef zalmsalade het volgende:
Ik zei het woord FOK! en hoorde Timur meteen aarzelen, hoorden jullie dat ook? Terwijl zn halve show door FOK gemaakt wordtquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wel suf, de hele affaire speelt hier notabene...
Ja ik zei het bewijze van grap dat het wel een hele grote mediahype werd... hij leest gewoon alles hier man ....quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus die Timur c/p't gewoon zonder de bron te verifiëren?![]()
Hehe, humor!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef zalmsalade het volgende:
Hij noemt Fok zelf ook af en toe.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zei het woord FOK! en hoorde Timur meteen aarzelen, hoorden jullie dat ook? Terwijl zn halve show door FOK gemaakt wordt
hij haalt al zijn 'nieuws' van fokquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus die Timur c/p't gewoon zonder de bron te verifiëren?![]()
Nee da's dan niet zo lachen meerquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef Salvad0R het volgende:
lol dit gaat echt loos junghen
lijkt me wel lachen als door deze acties de maatregelen op het gebied van burgerprivacy nog verder aangescherpt worden
dan heeft yildiz in zekere zin toch nog invloed gehad op het beleid van donnerquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef Salvad0R het volgende:
lol dit gaat echt loos junghen
lijkt me wel lachen als door deze acties de maatregelen op het gebied van burgerprivacy nog verder aangescherpt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |