mij welquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:33 schreef sylvesterrr het volgende:
SunChaser, Timur vindt jou niet lief.
Fok! komt vaker voor in de shows van YorinFM, vooral bij Timur, ik weet niet of hij zelf ook een user hier is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef bemeall het volgende:
Timur leest hier mee? nu weer over NOS journaal stukje van hierboven
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef zalmsalade het volgende:
dat van dat NOS journaal had ik verzonnen en die gek roept het op de radio
Hoe brengen we geruchten de wereld inquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef zalmsalade het volgende:
Dus die Timur c/p't gewoon zonder de bron te verifiėren?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef zalmsalade het volgende:
Ik zei het woord FOK! en hoorde Timur meteen aarzelen, hoorden jullie dat ook? Terwijl zn halve show door FOK gemaakt wordtquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wel suf, de hele affaire speelt hier notabene...
Ja ik zei het bewijze van grap dat het wel een hele grote mediahype werd... hij leest gewoon alles hier man ....quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus die Timur c/p't gewoon zonder de bron te verifiėren?![]()
Hehe, humor!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:36 schreef zalmsalade het volgende:
Hij noemt Fok zelf ook af en toe.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zei het woord FOK! en hoorde Timur meteen aarzelen, hoorden jullie dat ook? Terwijl zn halve show door FOK gemaakt wordt
hij haalt al zijn 'nieuws' van fokquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus die Timur c/p't gewoon zonder de bron te verifiėren?![]()
Nee da's dan niet zo lachen meerquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef Salvad0R het volgende:
lol dit gaat echt loos junghen
lijkt me wel lachen als door deze acties de maatregelen op het gebied van burgerprivacy nog verder aangescherpt worden
dan heeft yildiz in zekere zin toch nog invloed gehad op het beleid van donnerquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef Salvad0R het volgende:
lol dit gaat echt loos junghen
lijkt me wel lachen als door deze acties de maatregelen op het gebied van burgerprivacy nog verder aangescherpt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |