Kijk, als je hem nu zou gaan interviewen voor die streaming TV van je, dat zou nou wel weer tof zijn.quote:
waar hoorde je dat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:30 schreef zalmsalade het volgende:
Ik hoorde dat het morgen een item in het NOS journaal wordt. Over dat de justitie op internet niet weet waar te kijken....
Hmm, zoeken ze nog internet-mensen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:30 schreef zalmsalade het volgende:
Ik hoorde dat het morgen een item in het NOS journaal wordt. Over dat de justitie op internet niet weet waar te kijken....
Ik was denk ik te negatief. Ik had Rick geen lafaard mogen noemen denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:33 schreef sylvesterrr het volgende:
SunChaser, Timur vindt jou niet lief.
Dit is trouwens wel leuke stof voor het stuk dat ik toevallig over deze materie aan het schrijven ben. Maar gauw aanpassen voor het faculteitsblad maandag naar de drukker gaat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, zoeken ze nog internet-mensen?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik was denk ik te negatief. Ik had Rick geen lafaard mogen noemen denk ik
Wel suf, de hele affaire speelt hier notabene...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik werd wel bruut weggedraaidIk mocht zeker FOK! niet noemen van Timur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |