Iets met openbare orde ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:05 schreef SlaadjeBla het volgende:
Sinds wanneer is dat verboden? Of het moreel verantwoord is, staat niet ter discussie. Of het tegen de wet is, dat is de vraag.
Daar heb je wel een punt, ware het niet dat dit niet gericht is op een persoon en er bij het openen al duidelijk is dat er niets aan de hand is, in tegenstelling tot een poederbrief. Ik vergelijk het liever met een tikkende wekker versturen. Als de hysterie de overhand neemt zie je een bom, anders gewoon een wekker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:59 schreef Salvad0R het volgende:
Yildiz wat je hebt geflikt is hetzelfde als poederbrieven versturen.
Als hij ooit in een discussieprogramma opduikt wegens dit gedoe meld ik mij per direct aan als de intellectuele uitdager die hem ideologisch gaat fileren, maar van advocatuur heb ik niets begrepen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:55 schreef nikky het volgende:
Is er geen ( aankomende ) advocaat hier op FOK! die deze jongen wil helpen ofzo?
Strakke actie hoor Yildiz... en ik vorige week maar denken dat er vast een miniberichtje in de krant kwam te staan met " geintje met tas en ballonnen op station"
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:04 schreef error32 het volgende:
als je ooit eens in een gevangenis beland kunnen we daar vast wel een fok! meet regelen![]()
Count me out. Laat hem maar lekker zelf opdraaien voor zijn stupide actie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:04 schreef tonks het volgende:
Yildizcoole actie man, hoop dat het geen boete word.. anders zijn er wel 100en fokkers die een euro willen inleggen
60 uur werkstrafquote:De verdachte werd vrijgesproken van een ander ten laste gelegd delict, 'het veroorzaken van valse alarmkreten of -signalen' ofwel 'rustverstoring' (artikel 142 WvS).
welke schade? ik heb niet alles gevolgds.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:07 schreef SKYDD het volgende:
Je bent niet wijs, ik hoop dat ns de schade op jouw verhaalt en dat andere mensen dat ook doen.
De laatste tijd doen ze dat omroepen anders wel extra intensief.quote:
vergeet de TBS niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:12 schreef Jegorex het volgende:
voor onbepaalde tijd in voorarrest, na 3 jaar voor de rechter verschijnen, dan een voorwaardelijke straf krijgen van 3 weken en 40 uur schoffelen
Ja ga maar even een boom knuffelen kut hippiequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:07 schreef SKYDD het volgende:
Je bent niet wijs, ik hoop dat ns de schade op jouw verhaalt en dat andere mensen dat ook doen.
RTL4 had zijn idee al gepiktquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef j0rrit het volgende:
Geweldige actie!![]()
...en nu maar hopen dat het niet weer zo'n typische hype wordt om fake-tassen te plaatsen...
Oh, volgens mij is er geen sprake geweest van verstoring van de openbare orde. Als ik een muis op straat los laat en er lopen toevallig allemaal mensen rond die bang zijn voor muizen en beginnen te gillen en weet ik veel wat, dan ben ik toch ook niet schuldig aan verstoring van de openbare orde?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
f
[..]
Iets met openbare orde ofzo
Bij deze stop ik je in m'n hokje van achterlijke Nederlandersquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:08 schreef Dakloos het volgende:
Je bent gewoon een eikel, en nou niet gaan janken dat je zwaar de lul bent. Ik hoop dat ze je een tijdje wegstoppen. (En daarna mag je een tijdje werken voor jan lul omdat alle kosten die zijn gemaakt op je worden verhaald.)
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:10 schreef Cyan het volgende:
Nou ja bekijk het van de positieve kant! Die taakstraf die je wrs krijgt kan je op je CV neerzetten als werkervaring![]()
Haha, oh vandaar dat ik er net nog even een mirror van heb kunnen maken. Leuke foto's, beetje wazig, maar goed genoeg om je te herkennen blijkbaar whahahaquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:39 schreef Yildiz het volgende:
Als laatst heb ik meerdere malen verzocht of het van de site af mocht, omdat ik geen zin had dat het in de cache van google zou blijven hangen, voor een jaar of 3.
Ook vroeg ik of het uit de herhaling kon.
De vriendelijke agent in functie heeft vervolgens gebeld, en aan mijn verzoek voldaan.
Manquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:08 schreef Dakloos het volgende:
Je bent gewoon een eikel, en nou niet gaan janken dat je zwaar de lul bent. Ik hoop dat ze je een tijdje wegstoppen. (En daarna mag je een tijdje werken voor jan lul omdat alle kosten die zijn gemaakt op je worden verhaald.)
Ze kunnen hem "maar" 110 dagen en 15 uur in voorarrest houdenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:12 schreef Jegorex het volgende:
voor onbepaalde tijd in voorarrest, na 3 jaar voor de rechter verschijnen, dan een voorwaardelijke straf krijgen van 3 weken en 40 uur schoffelen
Niet direct toch?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef Leffe48 het volgende:
[..]
Ze kunnen hem "maar" 110 dagen en 15 uur in voorarrest houden![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja ga maar even een boom knuffelen kut hippie
Vind ik nou ook niet bepaald van veel intelligentie getuigen. Als je zo gaat redeneren dan hoeven wij ons dus helemaal nergens zorgen om te maken, want er is de laatste jaren geen aanslag gepleegd in Nederland. Nee, daar is over nagedacht...quote:U dacht dat er een bom in zat, terwijl er de laatste jaren geen aanslag gepleegd is in de westerse wereld door een tas met explosieven achter te laten.
Als het "achterlijk" is om dit soort debiele puberale zielige acties te veroordelen, dan ben ik graag achterlijk. Dag janjurk!quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:15 schreef boyv het volgende:
Bij deze stop ik je in m'n hokje van achterlijke Nederlanders
Halllloooooooooooooooquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:19 schreef Murray het volgende:
Ik vind het ook een behoorlijke stompzinnige actie om bewust tassen achter te laten op het station.
[..]
Vind ik nou ook niet bepaald van veel intelligentie getuigen. Als je zo gaat redeneren dan hoeven wij ons dus helemaal nergens zorgen om te maken, want er is de laatste jaren geen aanslag gepleegd in Nederland. Nee, daar is over nagedacht...![]()
Om je nou op opsporing verzocht te gooien is misschien wel overdreven, maar ik snap wel dat ze niet op dit soort 'grappen' zitten te wachten.
advocaat bellen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef menesis het volgende:
Waar is de persoon/held in kwestie nu???
Een mes is ook maar metaal. Wat is je punt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:21 schreef boyv het volgende:
[..]
Hallllooooooooooooooo
Men schijnt het belangrijkste feit keer op keer te vergeten: HET IS EEN TAS!
Een tas, geen bom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |