Iets met openbare orde ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:05 schreef SlaadjeBla het volgende:
Sinds wanneer is dat verboden? Of het moreel verantwoord is, staat niet ter discussie. Of het tegen de wet is, dat is de vraag.
Daar heb je wel een punt, ware het niet dat dit niet gericht is op een persoon en er bij het openen al duidelijk is dat er niets aan de hand is, in tegenstelling tot een poederbrief. Ik vergelijk het liever met een tikkende wekker versturen. Als de hysterie de overhand neemt zie je een bom, anders gewoon een wekker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:59 schreef Salvad0R het volgende:
Yildiz wat je hebt geflikt is hetzelfde als poederbrieven versturen.
Als hij ooit in een discussieprogramma opduikt wegens dit gedoe meld ik mij per direct aan als de intellectuele uitdager die hem ideologisch gaat fileren, maar van advocatuur heb ik niets begrepen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:55 schreef nikky het volgende:
Is er geen ( aankomende ) advocaat hier op FOK! die deze jongen wil helpen ofzo?
Strakke actie hoor Yildiz... en ik vorige week maar denken dat er vast een miniberichtje in de krant kwam te staan met " geintje met tas en ballonnen op station"
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:04 schreef error32 het volgende:
als je ooit eens in een gevangenis beland kunnen we daar vast wel een fok! meet regelen![]()
Count me out. Laat hem maar lekker zelf opdraaien voor zijn stupide actie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:04 schreef tonks het volgende:
Yildizcoole actie man, hoop dat het geen boete word.. anders zijn er wel 100en fokkers die een euro willen inleggen
60 uur werkstrafquote:De verdachte werd vrijgesproken van een ander ten laste gelegd delict, 'het veroorzaken van valse alarmkreten of -signalen' ofwel 'rustverstoring' (artikel 142 WvS).
welke schade? ik heb niet alles gevolgds.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:07 schreef SKYDD het volgende:
Je bent niet wijs, ik hoop dat ns de schade op jouw verhaalt en dat andere mensen dat ook doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |