We hebben WGR toch?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:55 schreef nikky het volgende:
Is er geen ( aankomende ) advocaat hier op FOK! die deze jongen wil helpen ofzo?
Strakke actie hoor Yildiz... en ik vorige week maar denken dat er vast een miniberichtje in de krant kwam te staan met " geintje met tas en ballonnen op station"
Wat een prutsertjes zijn het ook hequote:Op dinsdag 27 september 2005 21:39 schreef Yildiz het volgende:
Nou media, bedankt dacht ik dan. RTL Nederland wist dit een dag later al wie ik was, maar een officier van justitie moet het even spelen via de grote media.
Op basis van wat eigenlijk? Voor zover ik weet is het niet verboden een tas met ballonnen te laten slingeren op een station.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:50 schreef harlingen het volgende:
Flinke boete en voorwaardelijke gevangenisstraf krijg je vast en zeker, met wat geluk wordt de boete een taakstraf van 4 weken volledig werken (de kosten van de uitzending worden op jou verhaald alsmede de kosten van het onderzoek).
ff serieus als je echt een advocaat nodig hebt, weet ik waarschijnlijk wel iemand voor je die het wel voor gratiz doet...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:55 schreef nikky het volgende:
Is er geen ( aankomende ) advocaat hier op FOK! die deze jongen wil helpen ofzo?
Strakke actie hoor Yildiz... en ik vorige week maar denken dat er vast een miniberichtje in de krant kwam te staan met " geintje met tas en ballonnen op station"
Als het inderdaad zo gaat, dan bevestigd dat mijn gedachte over dat 90% van Nederland totaal achterlijk is helemaal.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:50 schreef harlingen het volgende:
Verwacht in iedergeval geen gemakkelijke dag morgen, ze hebben flink, en dan meen ik ook flink de pik op je en dat laten ze je duidelijk merken. Rechtshulp krijg je niet en een advocaat heb je nu niet nodig. Flinke boete en voorwaardelijke gevangenisstraf krijg je vast en zeker, met wat geluk wordt de boete een taakstraf van 4 weken volledig werken (de kosten van de uitzending worden op jou verhaald alsmede de kosten van het onderzoek).
Succes in iedergeval
dezer dagen met al dat terreur beleid zijn ze wel ietsjes strenger geworden. Worden zulke geintjes niet door oom agent gewaardeerd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:56 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Op basis van wat eigenlijk? Voor zover ik weet is het niet verboden een tas met ballonnen te laten slingeren op een station.
Dan heb je zeker de laatste tijd niet echt opgelet over hoe serieus ze met deze dingen omgaan tegenwoordig? Nouja, iig qua achtergelaten tassen, de opsporing kan mijn oma nog beter...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:55 schreef nikky het volgende:
en ik vorige week maar denken dat er vast een miniberichtje in de krant kwam te staan met " geintje met tas en ballonnen op station"
tis gewoon een nederlander hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:54 schreef Salvad0R het volgende:
Oke gast luister.
Je hebt die tas neergelegd met het voorbedachte idee dat "men" zou denken dat het bom zou zijn.
Dit is voor zover ik weet echt wel hard strafbaar.
Ik zou teruggaan naar je geboorteland.
Noem een artikelquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dezer dagen met al dat terreur beleid zijn ze wel ietsjes strenger geworden. Worden zulke geintjes niet door oom agent gewaardeerd.
Een envelop met poedersuiker versturen, daarvoor wordt je ook gepaktquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:56 schreef SlaadjeBla het volgende:
Op basis van wat eigenlijk? Voor zover ik weet is het niet verboden een tas met ballonnen te laten slingeren op een station.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:59 schreef Salvad0R het volgende:
Yildiz wat je hebt geflikt is hetzelfde als poederbrieven versturen.
Je bent gewoon de lul nu Aight?
Ik zei het je toch, monkey.
Hier in de metro wordt je zelfs constant gezegd dat het niet mag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dezer dagen met al dat terreur beleid zijn ze wel ietsjes strenger geworden. Worden zulke geintjes niet door oom agent gewaardeerd.
misschien die brief er bijquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:56 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
ja hoor dat is al jaren menquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:02 schreef Falco het volgende:
Wel opvallend trouwens dat ongeveer sinds 11 september op de NS-stations berichten omgeroepen worden van 'hee laat je tas niet onbeheerd achter' enzo.
http://forum.fok.nl/topic/752530quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:03 schreef francorex het volgende:
Kan iemand toelichten waarom Yildiz deze protestactie heeft ondernomen?
Waar potesteerd hij juist tegen en wat is zijn argumentatie?
ja laatst op trein station ook gehoord zon mededeling, of men aub geen tassen onbeheerd in de trein achter wou laten, dus nit ff vlug een patatje halen als je nog 5 min hebt en je tas al in de trein ligt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hier in de metro wordt je zelfs constant gezegd dat het niet mag.
Wat natuurlijk raar is, want als je je tas vergeet en je zou er wel aan denken dat dat niet mag dan zou je hem niet vergeten, en doe je het expres dan doe je het sowieso.
Sinds wanneer is dat verboden? Of het moreel verantwoord is, staat niet ter discussie. Of het tegen de wet is, dat is de vraag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat wel zo. En stél dat het niet zo is, dan nog heeft zijn brief aan de binnenzijde zijn intenties duidelijk gemaakt. Hij wilde wel degelijk voor wat opschudding zorgen en proberen zijn punt te maken.
Oom agent is niet degene die wetten maakt. Hij handhaaft. En als er niets in de wet staat over het laten slingeren van tassen op stations, heeft oom agent gewoon pech.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:03 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zojuist bij Osporing Verzocht. Morgen bij vermist?![]()
Dat is even achterlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een envelop met poedersuiker versturen, daarvoor wordt je ook gepakt
Die vergelijking gaat dus echt niet op he. Wie verstuurt er nou zomaar een brief met poeder? Een enveloppe vol met poeder trekt daarom sowieso al enige aandacht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een envelop met poedersuiker versturen, daarvoor wordt je ook gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |