Ik kan van mezelf zeggen, natuurlijk niet helemaal objectief, dat ik never nooit iemand zomaar de grond in zal boren, zal eerder opkomen voor iemand in zo;n situatie...maar Tanja haalt dingen in me naar boven die ik liever niet zou voelen...Zij slaat echt alles, iemand zoals zij heb ik niet eerder meegemaakt en kom ik ook liever niet tegen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, mij ontgaat de lol van iemand de grond in trappen.
Past dat wel?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:13 schreef CartWOman het volgende:
Allemaal naar de DBK!
Ik zou niet weten waarom, eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:14 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Behalve Tanja. Iedereen krijgt op z'n donder zeker.
nee tanja zit in bad ze kunnen moeilijk verwachten dat ze naakt ff uit bad springt en rent naar de dagboek kamerquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:14 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Behalve Tanja. Iedereen krijgt op z'n donder zeker.
Geluid uit op de streams.
Ik zag ze net heel ff op de stream, dus: ja.quote:
Je kan ook even de moeite nemen om te lezen, staat hierboven wel 6 keer genoemd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:17 schreef nicoleV het volgende:
waar zijn ze nou gebleven?
Vlooien?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:19 schreef Coraatje het volgende:
ze zullen wel op hun flikker krijgen ja maar niet om tanja denk
ze hebben een muizen/vlooien plaag dat duidt op niet goed schoonhouden /maken overal liggen kleren kortom het is een zooitje en dan zitten ze met zijn allen zich te vervelen![]()
Boodschappen doen kan je straks ook nog... De buurtsuper is tot 20 uur open...quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:20 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Boodschappen doen / wachten.... dilemma..
Ja dat zou het wel eens kunnen zijn, en over die kat waar Joost naar had gevraagd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:19 schreef Coraatje het volgende:
ze zullen wel op hun flikker krijgen ja maar niet om tanja denk
ze hebben een muizen/vlooien plaag dat duidt op niet goed schoonhouden /maken overal liggen kleren kortom het is een zooitje en dan zitten ze met zijn allen zich te vervelen![]()
Ja maar ik heb NU zin in die pizzaquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Boodschappen doen kan je straks ook nog... De buurtsuper is tot 20 uur open...![]()
En?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:22 schreef Falco het volgende:
Zijn ze weer terug, poepoe. Dat duurde toch gauw 10 minuten...
Wie is de Mol?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:23 schreef CartWOman het volgende:
Ze mogen aan een spelprogramma meedoen?
pfff die moet ook meedoen ,alleen die hoefde niet het bad uit te komen om dit te horenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:25 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Nu de hoofdvraag
Waarom kan Tanja hier niet aan meedoen?!
Tanja doet vast gewoon mee, maar ze lag in bad en BB vond het vast niet nodig dat ze hiervoor uit bad kwam.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:25 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Nu de hoofdvraag
Waarom kan Tanja hier niet aan meedoen?!
Maar waar gaan die vragen toch over? Over mensen die iemand nadoen? Anouk Frans Bauer?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:25 schreef CartWOman het volgende:
En dan krijgen ze er vragen over.
Dus veel lezen... nah lekker saai weer voor ons.
gebrek aan intresse en dus niet luisteren ,daar hebben ze wel meer last vanquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:26 schreef Day het volgende:
Weet je wat me opvalt? Deze groep begrijpt nooit in 1 keer een opdracht!
Volgens mij 4 popmuzikanten.quote:
Ik hoorde Anouk, Norah Jones en Alicia Keyes voorbij komen....quote:
Ja die namen hoorde ik ook. Verder heb ik nog geen idee door het gekakel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:28 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar waar gaan die vragen toch over? Over mensen die iemand nadoen? Anouk Frans Bauer?
DRANK! woohoo, wordt weer interessant dan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Ze kunnen ingrediënten voor een feestje winnen (ik gok dingen als chips, muziek, drank etc)
In groepjes van 4 lijkt het. Ze mogen nu beginnen, en er werd gezegd: trek wat warms aan. Okeeeequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:29 schreef MaLo het volgende:
Ze moeten 12 biografieën uit hun hoofd gaan leren?
wat zei tie dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:32 schreef Kokstra het volgende:
Roel maakt Frans Bauer even belachelijk
Tjah nu valt onze slimme studente door de mandquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:31 schreef bunnyma het volgende:
Lieske wordt al zenuwachtig want op school kon ze al niet onthouden en daar is ze al zo lang van af, zegt ze
het was linda die dat zeiquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tjah nu valt onze slimme studente door de mand
Ik dacht héél even dat die al bewerkt wasquote:
klopt, dat was Lindaquote:
Dat is toch geen smoes in haar geval..quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:33 schreef MaLo het volgende:
Wedden dat Tanja wel weer met een kutsmoes aan komt zetten om zelfs hier niet aan mee te hoeven doen?
"Ik heb zwangerschapsdementie" ofzo.
Nou, dat is niet hoe ik dat gesprek opvat. Ze loopt niet over van enthousiasme, maar ik heb nergens hegoord dat ze het niets vindt.quote:
Ik schreef toch duidelijk Linda!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tjah nu valt onze slimme studente door de mand
ik zie het probleem ook niet ,maar misschien valt het in praktijk tegen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
klopt, dat was Linda
Het is trouwens steeds 1 A4tje per artiest (jezus wat simpel) en dan 12 A4tjes leren.
Dat schijnt aardig te herstellen als je stopt. Hij is toch alweer een maandje 'clean'..quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Roel kan niet goed dingen onthouden (zal dat door de softdrugs komen?)
8 uur studeren op 12 A4tjes. Prima te doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:39 schreef Coraatje het volgende:
ik zie het probleem ook niet ,maar misschien valt het in praktijk tegen?
Het eerste wat ze zei was: 'Hè bah'.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat is niet hoe ik dat gesprek opvat. Ze loopt niet over van enthousiasme, maar ik heb nergens hegoord dat ze het niets vindt.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:38 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik schreef toch duidelijk Linda!
Dat was ook het eerste wat ik zei toen ik hoorde wat de opdracht nu weer was. Weer zo'n debiele opdracht. Zal vast weer leuke momenten opleverenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:40 schreef APK het volgende:
[..]
Het eerste wat ze zei was: 'Hè bah'.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:39 schreef bunnyma het volgende:
Tanja vindt het maar niets want dan komt ze op de TV !!
Ja, dit is een eitje.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:41 schreef MaLo het volgende:
Ik heb voor tentamens wel eens heel wat meer a4'tjes in heel wat minder tijd geleerd
Nu al?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:44 schreef Rica het volgende:
Rob gaat Roel nu echt in de gaten houden.
Goedzo Rob.[afbeelding]
Streamverslagen schatquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:49 schreef CartWOman het volgende:
Wie is er met een rood hoofd naar de DBK? Ik verstond weer te weinig door dat zachte geluid.
In de quote van loedertje stond ook 'lieske' trouwensquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:38 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik schreef toch duidelijk Linda!
Hummie (dacht dat die hun te woord stond) had over dat sommige hun wat teveel in hun hoofd halen hoe populair ze zijn en wat hun hierna te wachten staat "...Hé Menno"quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:49 schreef CartWOman het volgende:
Wie is er met een rood hoofd naar de DBK? Ik verstond weer te weinig door dat zachte geluid.
Menno wordt even door Hummie met beide beentjes op de grond gezet omdat hij te veel bezig is met de miljoenencontracten en TV optredens na BB bezig is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:49 schreef CartWOman het volgende:
Ja ik heb het net gelezen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Streamverslagen schat
Dit topic was juist voor commentaren daarop (in de vorm van SC) Of heb ik het weer fout begrepen en moeten de streamverslagen nu wel hier
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:44 schreef Rica het volgende:
Rob gaat Roel nu echt in de gaten houden.
Goedzo Rob.[afbeelding]
Hmm daar staat dat Dido, Menno en Ingrid al aan de studie zijn in de DBK.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:54 schreef b0ng het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Die zin lijkt de laatste tijd wel dagelijks terug te kerenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:55 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is wel de boeiendste BB-middag tot nu toe op de streams
Idd. Inclusief een uithaal naar Tanja dat ze niks hoeft te doen terwijl zij de weekopdracht niet-roken doet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:54 schreef CartWOman het volgende:
Dan is Menno flink idioot bezig.
Loedertje doet haar naam eer aan, blijkt nu wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de quote van loedertje stond ook 'lieske' trouwens
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:54 schreef b0ng het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Menno zit dus niet alleen in de DBK.quote:Dit keer is de Weekopdracht vrij passief; namelijk ‘een week niet roken’. Dit zorgt ervoor dat de Bewoners zich erg vervelen. Om de verveling een halt toe te roepen, intoduceert Big Brother een nieuwe opdracht. Een muzikale quiz. De twaalf Bewoners gaan zich verdiepen in de sterren. Iedereen moet de biografieën van twaalf wereldsterren uit zijn hoofd leren. In het programma ‘In de huid van’ zal presentator Winston Gerschtanowitz aanstaande vrijdag aan vijf Bewoners één vraag stellen. Met elk goed antwoord kan een leuk ingrediënt voor een knallend feest verdiend worden. De Bewoners mogen twee keer per dag één uur studeren in de Dagboekkamer. Dit gebeurt in groepjes van drie. Joost verdeelt de teams. “We gebruiken de schoonmaakgroepen”, stelt hij voor. Een aantal van de artiesten zijn: Alicia Keys, Janis Joplin, Joe Cocker, Anouk en Kane. Bij de laatste begint Chantal keihard te gillen: “Die wil ik!”. Maar jammer voor Chantal, zij moet twaalf biografieën uit haar hoofd leren, net als de rest.
Het eerste team begint gelijk. Dido, Menno en Ingrid storten zich op de lappen tekst.
Hopelijk als de regie meeleest begrijpen ze de hint en voeren ze de spanning in het huis wat opquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zin lijkt de laatste tijd wel dagelijks terug te keren
Die bovenste fotoquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:08 schreef NG het volgende:
Zei Tanja nou dat ze ooit geleerd had?
Ze snapt duidelijk niet dat de rp wil dat ze haar bekt even houdtquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:10 schreef NG het volgende:
Tanja heeft door dat iemand stiekem zit te roken
Nee ze weet wel dat als iemand stiekem rookt dat het Roel wel moet zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:11 schreef Bergie het volgende:
Hahahahaha. ....ze denken dat Lieske stiekem rookt.......
En dan dat stalen smoelwerk van Roel.....helemaal goud!!!!!
Nou nee, de beste middag tot nu toe was de huilbui van Lieske.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:55 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is wel de boeiendste BB-middag tot nu toe op de streams
yep, dat denk ik ook...dus hij wil dat Tanja ophoudt met vragen en Tanja heeft het niet door.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
Rob sommeerde net Tanja door niet door te vragen op Roel, dus Rob heeft door dat Roel ws. een geheime missie heeft
Zijn volgens mij de (halve?) finalisten van 'in de huid van....'quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:44 schreef Day het volgende:
Alicia Keys, Cher, Bono/U2, Ilse de Lange,Anouk, Janis Joplin, Frans Bauer, Kane, Joe Cocker, LeAnn Rimes,Joss Stone en Norah Jones dus.
Van 5 hoef ik het A4-tje alleen even te lezen als opfrisser.
Daar gaan we dus zeker niet naar kijken. Net als de rest van de mislukte Talpa programma's.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef Bocaj het volgende:
Wat een stomme opdracht weer....
Het zal wel zo zijn omdat 'In de huid van...' nog lage kijkcijfers heeft en men wil zeker graag de bb kijkers ook hebben....
De uitzending van 23-09-2005 had 267.000 kijkers....
Zeker weer een idee van John & Hummvee....
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
Tanja gaat weer over wij ZIJ allemaal mist.
Roel, terecht: "Weet je wat wij missen!"
Rob denkt waarschijnlijk nog steeds dat Roel nog steeds stiekum probeert te roken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:16 schreef Rica het volgende:
Waar ze niet uitkomen is dat als Roel rookt dat dan de weekopdracht mislukt zou zijn, behalve Rob, die het nu eindelijk in de gaten lijkt te hebben.
Beetje te laat, dat wel.
Wat betekent dat eigenlijk? Hoi? Ook goedenmiddag? Ja,Ja? Hoerrrrr?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef Kokstra het volgende:
Tanja zegt weer eens 'aaaaaai'.
BEK Tanja!
Ik zou het wel humor vinden als hij vannacht wacht ging houden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Rob denkt waarschijnlijk nog steeds dat Roel nog steeds stiekum probeert te roken.
![]()
Daar kan je BB wat mij betreft ook bijzetten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:17 schreef teun911 het volgende:
[..]
Daar gaan we dus zeker niet naar kijken. Net als de rest van de mislukte Talpa programma's.
Dat ze iets wel mieters vindt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat betekent dat eigenlijk? Hoi? Ook goedenmiddag? Ja,Ja? Hoerrrrr?
Soort groet denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja & Nee...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar kan je BB wat mij betreft ook bijzetten.
Ai betekent gewoon ''ja" Heeft dus niets met in de goot te maken.quote:
Dat woord kent ze nog van de sociale dienst.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:10 schreef Rica het volgende:
Tanja heeft Roel met terugwerkende kracht door.
Ralphieeequote:Op dinsdag 27 september 2005 16:26 schreef scanman01 het volgende:
Ralph over de 'beschuldigingen' van Tanja: "Ik heb niet eens zin om er op te reageren".
Whahahahquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:26 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Dat woord kent ze nog van de sociale dienst.![]()
Aaaightquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ai betekent gewoon ''ja" Heeft dus niets met in de goot te maken.
En Tanja spreekt het totaal verkeerd uit.
Aai betekent ik ben een domme hopeloze uitkeringstrekkende egocentrische sexboerderij hoer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze Roel gisteren in de douche gewoon betrapt, ze hadden alleen wel naar de DBK moeten gaan.......quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:25 schreef Rica het volgende:
Domme Joost.. Je had hem moeten betrappen lul!
Shit op die bank zitten mijn drie favo's.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:26 schreef scanman01 het volgende:
Ralph over de 'beschuldigingen' van Tanja: "Ik heb niet eens zin om er op te reageren".
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:29 schreef teun911 het volgende:
[..]
Aai betekent ik ben een domme hopeloze uitkeringstrekkende egocentrische sexboerderij hoer.
Verklaart wel waarom alleen Tanja dat zegt
Mooiste was nog wel het handgebaar net daarvoor. zo van "die spoort echt niet"quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:26 schreef scanman01 het volgende:
hehe.....die camerman zal ook wel met zijn lip tegen die ruit aan staan.....quote:
Als ze hem hadden betrapt had er nu niet op de BB site gestaan dat Roel het gehaald heeft. Denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:29 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze Roel gisteren in de douche gewoon betrapt, ze hadden alleen wel naar de DBK moeten gaan.......
ow kijk dat wist ik niet, beetje laks sorryquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:32 schreef Rica het volgende:
Als ze hem hadden betrapt had er nu niet op de BB site gestaan dat Roel het gehaald heeft. Denk ik.
Nee joh, ze is gewoon niet snugger genoeg om te bedenken dat het om een geheime opdracht kan gaan. Dus denkt ze dat zij voor niets de hele week niet heeft gerookt. Hoezo snakken naar een sigaret, dacht dat ze het na die week ook vol zou blijven houden?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:34 schreef scanman01 het volgende:
Tanja betrekt het probleem Roel weer op zichzelf ... ja hoor...
moet heel eerlijk zeggen als stevige roker zou ik ook behoorlijk geirriteerd raken als er blijkt dat een van de niet mogen rokers stiekem loopt te roken ,en daar mee de opdracht verpest en dus mij voor jan lul een week heeft laten stoppen hiermee krijg ik denk het hele forum weer op me nekquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:34 schreef scanman01 het volgende:
Tanja betrekt het probleem Roel weer op zichzelf ... ja hoor...
Het kalf is niet allang verzopen.. het is al opgehaald door de gemeentereiniging en tot hondebrokjes verwerkt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:36 schreef NG het volgende:
wat lopen die rooknazi's toch ontzettend achter de feiten aan he... Joost: "Het net is zich aan het ontsluiten.." Roel zit allang op rozen...
wat heeft Ralph met de rookopdracht te maken?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:37 schreef scanman01 het volgende:
Tanja heeft de pest aan Ralph en probeert hem nu de zwarte piet van de rookopdracht toe te spelen. Ze probeert Lieske al van haar gelijk te overtuigen.
Als je niet met je genomineerde persoon mag praten zal het een dooie boel worden daar in het huis denk ik..quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:37 schreef Kokstra het volgende:
Tanja praat tegen Lieske. Als je haar genomineerd hebt, doe dat dan niet.
Beetje krom, maar dat vind ik.
Oh nee....Menno komt uitleg geven over de opdracht....sorry!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:37 schreef Bergie het volgende:
Nou let op......d'r komt een kruisverhoor door de politie.......ff op die kop van Roel letten....
Idd. Ze zei donderdag dat ze zou stoppen. Voor altijd. Loze beloftes...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee joh, ze is gewoon niet snugger genoeg om te bedenken dat het om een geheime opdracht kan gaan. Dus denkt ze dat zij voor niets de hele week niet heeft gerookt. Hoezo snakken naar een sigaret, dacht dat ze het na die week ook vol zou blijven houden?
Misschien laat Tanja straks de weekopdracht wel mislukken:quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:38 schreef Coraatje het volgende:
[..]
moet heel eerlijk zeggen als stevige roker zou ik ook behoorlijk geirriteerd raken als er blijkt dat een van de niet mogen rokers stiekem loopt te roken ,en daar mee de opdracht verpest en dus mij voor jan lul een week heeft laten stoppen hiermee krijg ik denk het hele forum weer op me nek
haha, dat zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef Sassefras het volgende:
Misschien laat Tanja straks de weekopdracht wel mislukken:
"nou als er dan toch iemand stiekem rookt, is de opdracht mislukt en kan ik ook wel weer gaan roken.... "
Geweldig dit!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef Isabeau het volgende:
Ze willen Roel nu gaan betrappenDe douchedeur openrukken als hij aan het douchen, Joost wil de hele nacht wakker blijven etc. hahaha
Guttegut.....een beetje laat he......hadden ze een week geleden moeten bedenken, de sukkelsquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef Isabeau het volgende:
Ze willen Roel nu gaan betrappenDe douchedeur openrukken als hij aan het douchen, Joost wil de hele nacht wakker blijven etc. hahaha
is hij binnen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:44 schreef NeoDweezil het volgende:
De muis is weer gesignaleerd
Ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:45 schreef golfer het volgende:
Ik lig in een deuk om die rookpolitie.
Iddquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:46 schreef Bergie het volgende:
Oh geweldig.....al die acties van de RP, douchedeur oprukken, Roel in hun gezicht laten blazen.....het is echt te belachelijk voor woorden.....en dan te weten dat die sukkels al bijna een week te laat zijn.......ROEL FOR PRESIDENT!!!!!!
Die streams wil ik echt niet missen....vooral die kop van Roel
Ik wist al dat je juist daarover zou beginnen!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:47 schreef scanman01 het volgende:
Was leuk net toen Joost even Lieske afbrak en Lieske het niet pikte. Zo mag ik dat zien
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:48 schreef style het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Rob als geheime opdracht heeft:
Pas in aktie komen als RP als de opdracht van Roel gelukt is
Was het te moeilijk voor je? Ze zei dat ze niet dom de badkamer moeten binnenstormen aangezien Roel dus blijkbaar de deurklink vastbindt met zijn badjas. Ze zei dat ze eerst de badjas van die klink moeten zien te krijgen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef Day het volgende:
Vervolgens ging zij weer een heel onsamenhangend verhaal vertellen.
Ja, lijkt mij helmaal lachen als ze dan die badkamer binnen komen stormen en hij niets (meer) te verbergen heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil nu zo graag Roel zien douchen
"Roel, blaas eens uit in mijn gezicht"quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:52 schreef golfer het volgende:
Ja, lijkt mij helmaal lachen als ze dan die badkamer binnen komen stormen en hij niets (meer) te verbergen heeft.
Ja, dat ja, maar daar deed ze zeker 15 zinnen langer over.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was het te moeilijk voor je? Ze zei dat ze niet dom de badkamer moeten binnenstormen aangezien Roel dus blijkbaar de deurklink vastbindt met zijn badjas. Ze zei dat ze eerst de badjas van die klink moeten zien te krijgen.
Ben het me je eens hoor, maar ik vond het weer op z'n Lieske's, that's all. En ik vond het gewoon typisch iets voor jou om van het hele gesprek alleen dat aan te halen.quote:Maar hetg ing mij er meer om dat ze het dus idd niet meer pikt als ze weer eens wordt afgebroken. Tussen zeggen en doen zit nog wel eens verschil bij sommige mensen.
Als ze dat allemaal al wist dan had ze toch al veel eerder moeten *ingrijpen* met d'r blauwe petje?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:51 schreef scanman01 het volgende:
Ze zei dat ze niet dom de badkamer moeten binnenstormen aangezien Roel dus blijkbaar de deurklink vastbindt met zijn badjas. Ze zei dat ze eerst de badjas van die klink moeten zien te krijgen.
Klopt. Het is A minor ipv a minor. Stomme Menno en Ingrid.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Niemand luister naar Lieske (en Lieske heeft gelijk) Sukkels.
Ik hoop dat de rookpolitie op de bank zit volgende week, dat zou nog eens een ommekeer betekenen. Maar denk wel dat BB dat niet doet, die wil Menno z.s.m. het huis uit hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal al wist dan had ze toch al veel eerder moeten *ingrijpen* met d'r blauwe petje?
Beetje passief zitten hangen heeft tot op heden geen zoden aan de dijk gezet.
Daar ben ik ook helemaal voorquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoop dat de rookpolitie op de bank zit volgende week, dat zou nog eens een ommekeer betekenen.
Lieske heeft het een paar keer moeten zeggen. Zo van: Nee, het is A minor, niet a minor. Net als B mineur of A mineur in het Nederlands. A minor dus, geen a minor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:56 schreef Kokstra het volgende:
Klopt. Het is A minor ipv a minor. Stomme Menno en Ingrid.
Ik ook Ze hebben overduidelijk geen enkele moeite gedaan om iemand te betrappen ondanks dat nu o.a. Lieske openlijk toegaf dat ze wist dat Roel de badkamer afsloot met de centuur van zijn ochtendjas. Ze had na zo'n constatering direct moeten overleggen met haar *RP Collega's*quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoop dat de rookpolitie op de bank zit volgende week,
Die is zo beinvloedbaar dat BB slechts 3 minuten hoeft te foeterenquote:. Maar denk wel dat BB dat niet doet, die wil Menno z.s.m. het huis uit hebben.
Hier nietquote:
Het is gewoon onwil om iets van Lieske aan te nemen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:02 schreef Kokstra het volgende:
Lieske: "Ik denk dat je het wel als A minor moet uitspreken."
Menno: "Nee joh, gewoon Nederlands."
Ze zouden Menno en Chantal eens een paar dagen op moeten sluiten in een kamerquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Menno draait zich van haar af en zegt...blahblahblah a minor
Nee hoor... Volgens de talpa poll wordt het dan iets alsquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel zielig voor Rob dan.....
Joost 50%
Lieske 49%
Rob 1%
En het leuke was dat Rob vanaf dag een riep dat Roel 100% te vertrouwen was.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ook Ze hebben overduidelijk geen enkele moeite gedaan om iemand te betrappen ondanks dat nu o.a. Lieske openlijk toegaf dat ze wist dat Roel de badkamer afsloot met de centuur van zijn ochtendjas. Ze had na zo'n constatering direct moeten overleggen met haar *RP Collega's*
Verder heeft niemand van die drie in de eerste dagen de moeite genomen om zowel Tanja als Roel te controleren op momenten dat zij zich buiten de groep plaatsten.
[..]
Die is zo beinvloedbaar dat BB slechts 3 minuten hoeft te foeteren
Op stream 3 bedoelde ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hier niet. En Fok is ook heel langzaam
Veel plezier en kooksequote:Ga even naar Songs from A minor luisteren en koken.
Laters!
Als ie slim is, maakt ie gewoon een kut-opmerking naar het zwangere loeder. Is ze direct wegquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Tanja en Roel in discussie. Roel moet zijn best doen om zich eruit te lullen.
Is toch niet zo vreemd. In het begin gingen ze er logischer wijze vanuit dat niemand zo gek zou zijn om te gaan roken. Pas toen de eerste aanwijzingen kwamen gingen ze zich realiseren dat er misschien wel weer een missie kan zijn. Vanaf dat moment zijn ze de boel wat beter in de gaten gaan houden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:09 schreef Kokstra het volgende:
Wat toevallig dat ze zich nu pas met roken bezighouden, nu het te laat is
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:10 schreef Isabeau het volgende:Lapje is klaar
Lapje is klaar!!!
![]()
* Isabeau gaat naar de winkel haar laptop halen, kan ze weer in bed de sterams volgen
YEP!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Schitterende regie (mag ook wel een keer) Tussen de blikken van Roel, Tanja en Rob
plus nog iemand die genomineerd wordt door degene die het huis uit moet... of zou dat eenmalig geweest zijn?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel zielig voor Rob dan.....
Joost 50%
Lieske 49%
Rob 1%
Wat fijn voor jequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:10 schreef Isabeau het volgende:Lapje is klaar
Lapje is klaar!!!
![]()
* Isabeau gaat naar de winkel haar laptop halen, kan ze weer in bed de sterams volgen
Hele sterke rol van Eric Stolzquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:13 schreef Day het volgende:
Mask = PRACHTIGE film!
Ik hoop echt dat dat iedere keer het geval isquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:12 schreef Wup het volgende:
[..]
plus nog iemand die genomineerd wordt door degene die het huis uit moet... of zou dat eenmalig geweest zijn?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:10 schreef Isabeau het volgende:Lapje is klaar
Lapje is klaar!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |