Ja, lijkt mij helmaal lachen als ze dan die badkamer binnen komen stormen en hij niets (meer) te verbergen heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil nu zo graag Roel zien douchen
"Roel, blaas eens uit in mijn gezicht"quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:52 schreef golfer het volgende:
Ja, lijkt mij helmaal lachen als ze dan die badkamer binnen komen stormen en hij niets (meer) te verbergen heeft.
Ja, dat ja, maar daar deed ze zeker 15 zinnen langer over.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was het te moeilijk voor je? Ze zei dat ze niet dom de badkamer moeten binnenstormen aangezien Roel dus blijkbaar de deurklink vastbindt met zijn badjas. Ze zei dat ze eerst de badjas van die klink moeten zien te krijgen.
Ben het me je eens hoor, maar ik vond het weer op z'n Lieske's, that's all. En ik vond het gewoon typisch iets voor jou om van het hele gesprek alleen dat aan te halen.quote:Maar hetg ing mij er meer om dat ze het dus idd niet meer pikt als ze weer eens wordt afgebroken. Tussen zeggen en doen zit nog wel eens verschil bij sommige mensen.
Als ze dat allemaal al wist dan had ze toch al veel eerder moeten *ingrijpen* met d'r blauwe petje?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:51 schreef scanman01 het volgende:
Ze zei dat ze niet dom de badkamer moeten binnenstormen aangezien Roel dus blijkbaar de deurklink vastbindt met zijn badjas. Ze zei dat ze eerst de badjas van die klink moeten zien te krijgen.
Klopt. Het is A minor ipv a minor. Stomme Menno en Ingrid.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Niemand luister naar Lieske (en Lieske heeft gelijk) Sukkels.
Ik hoop dat de rookpolitie op de bank zit volgende week, dat zou nog eens een ommekeer betekenen. Maar denk wel dat BB dat niet doet, die wil Menno z.s.m. het huis uit hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal al wist dan had ze toch al veel eerder moeten *ingrijpen* met d'r blauwe petje?
Beetje passief zitten hangen heeft tot op heden geen zoden aan de dijk gezet.
Daar ben ik ook helemaal voorquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoop dat de rookpolitie op de bank zit volgende week, dat zou nog eens een ommekeer betekenen.
Lieske heeft het een paar keer moeten zeggen. Zo van: Nee, het is A minor, niet a minor. Net als B mineur of A mineur in het Nederlands. A minor dus, geen a minor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:56 schreef Kokstra het volgende:
Klopt. Het is A minor ipv a minor. Stomme Menno en Ingrid.
Ik ook Ze hebben overduidelijk geen enkele moeite gedaan om iemand te betrappen ondanks dat nu o.a. Lieske openlijk toegaf dat ze wist dat Roel de badkamer afsloot met de centuur van zijn ochtendjas. Ze had na zo'n constatering direct moeten overleggen met haar *RP Collega's*quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoop dat de rookpolitie op de bank zit volgende week,
Die is zo beinvloedbaar dat BB slechts 3 minuten hoeft te foeterenquote:. Maar denk wel dat BB dat niet doet, die wil Menno z.s.m. het huis uit hebben.
Hier nietquote:
Het is gewoon onwil om iets van Lieske aan te nemen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:02 schreef Kokstra het volgende:
Lieske: "Ik denk dat je het wel als A minor moet uitspreken."
Menno: "Nee joh, gewoon Nederlands."
Ze zouden Menno en Chantal eens een paar dagen op moeten sluiten in een kamerquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Menno draait zich van haar af en zegt...blahblahblah a minor
Nee hoor... Volgens de talpa poll wordt het dan iets alsquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel zielig voor Rob dan.....
Joost 50%
Lieske 49%
Rob 1%
En het leuke was dat Rob vanaf dag een riep dat Roel 100% te vertrouwen was.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ook Ze hebben overduidelijk geen enkele moeite gedaan om iemand te betrappen ondanks dat nu o.a. Lieske openlijk toegaf dat ze wist dat Roel de badkamer afsloot met de centuur van zijn ochtendjas. Ze had na zo'n constatering direct moeten overleggen met haar *RP Collega's*
Verder heeft niemand van die drie in de eerste dagen de moeite genomen om zowel Tanja als Roel te controleren op momenten dat zij zich buiten de groep plaatsten.
[..]
Die is zo beinvloedbaar dat BB slechts 3 minuten hoeft te foeteren
Op stream 3 bedoelde ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hier niet. En Fok is ook heel langzaam
Veel plezier en kooksequote:Ga even naar Songs from A minor luisteren en koken.
Laters!
Als ie slim is, maakt ie gewoon een kut-opmerking naar het zwangere loeder. Is ze direct wegquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Tanja en Roel in discussie. Roel moet zijn best doen om zich eruit te lullen.
Is toch niet zo vreemd. In het begin gingen ze er logischer wijze vanuit dat niemand zo gek zou zijn om te gaan roken. Pas toen de eerste aanwijzingen kwamen gingen ze zich realiseren dat er misschien wel weer een missie kan zijn. Vanaf dat moment zijn ze de boel wat beter in de gaten gaan houden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:09 schreef Kokstra het volgende:
Wat toevallig dat ze zich nu pas met roken bezighouden, nu het te laat is
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:10 schreef Isabeau het volgende:Lapje is klaar
Lapje is klaar!!!
![]()
* Isabeau gaat naar de winkel haar laptop halen, kan ze weer in bed de sterams volgen
YEP!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Schitterende regie (mag ook wel een keer) Tussen de blikken van Roel, Tanja en Rob
plus nog iemand die genomineerd wordt door degene die het huis uit moet... of zou dat eenmalig geweest zijn?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel zielig voor Rob dan.....
Joost 50%
Lieske 49%
Rob 1%
Wat fijn voor jequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:10 schreef Isabeau het volgende:Lapje is klaar
Lapje is klaar!!!
![]()
* Isabeau gaat naar de winkel haar laptop halen, kan ze weer in bed de sterams volgen
Hele sterke rol van Eric Stolzquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:13 schreef Day het volgende:
Mask = PRACHTIGE film!
Ik hoop echt dat dat iedere keer het geval isquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:12 schreef Wup het volgende:
[..]
plus nog iemand die genomineerd wordt door degene die het huis uit moet... of zou dat eenmalig geweest zijn?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:10 schreef Isabeau het volgende:Lapje is klaar
Lapje is klaar!!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |