Ze snapt duidelijk niet dat de rp wil dat ze haar bekt even houdtquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:10 schreef NG het volgende:
Tanja heeft door dat iemand stiekem zit te roken
Nee ze weet wel dat als iemand stiekem rookt dat het Roel wel moet zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:11 schreef Bergie het volgende:
Hahahahaha. ....ze denken dat Lieske stiekem rookt.......
En dan dat stalen smoelwerk van Roel.....helemaal goud!!!!!
Nou nee, de beste middag tot nu toe was de huilbui van Lieske.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:55 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is wel de boeiendste BB-middag tot nu toe op de streams
yep, dat denk ik ook...dus hij wil dat Tanja ophoudt met vragen en Tanja heeft het niet door.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
Rob sommeerde net Tanja door niet door te vragen op Roel, dus Rob heeft door dat Roel ws. een geheime missie heeft
Zijn volgens mij de (halve?) finalisten van 'in de huid van....'quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:44 schreef Day het volgende:
Alicia Keys, Cher, Bono/U2, Ilse de Lange,Anouk, Janis Joplin, Frans Bauer, Kane, Joe Cocker, LeAnn Rimes,Joss Stone en Norah Jones dus.
Van 5 hoef ik het A4-tje alleen even te lezen als opfrisser.
Daar gaan we dus zeker niet naar kijken. Net als de rest van de mislukte Talpa programma's.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef Bocaj het volgende:
Wat een stomme opdracht weer....
Het zal wel zo zijn omdat 'In de huid van...' nog lage kijkcijfers heeft en men wil zeker graag de bb kijkers ook hebben....
De uitzending van 23-09-2005 had 267.000 kijkers....
Zeker weer een idee van John & Hummvee....
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
Tanja gaat weer over wij ZIJ allemaal mist.
Roel, terecht: "Weet je wat wij missen!"
Rob denkt waarschijnlijk nog steeds dat Roel nog steeds stiekum probeert te roken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:16 schreef Rica het volgende:
Waar ze niet uitkomen is dat als Roel rookt dat dan de weekopdracht mislukt zou zijn, behalve Rob, die het nu eindelijk in de gaten lijkt te hebben.
Beetje te laat, dat wel.
Wat betekent dat eigenlijk? Hoi? Ook goedenmiddag? Ja,Ja? Hoerrrrr?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef Kokstra het volgende:
Tanja zegt weer eens 'aaaaaai'.
BEK Tanja!
Ik zou het wel humor vinden als hij vannacht wacht ging houden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Rob denkt waarschijnlijk nog steeds dat Roel nog steeds stiekum probeert te roken.
![]()
Daar kan je BB wat mij betreft ook bijzetten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:17 schreef teun911 het volgende:
[..]
Daar gaan we dus zeker niet naar kijken. Net als de rest van de mislukte Talpa programma's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |