Aaaightquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ai betekent gewoon ''ja" Heeft dus niets met in de goot te maken.
En Tanja spreekt het totaal verkeerd uit.
Aai betekent ik ben een domme hopeloze uitkeringstrekkende egocentrische sexboerderij hoer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat betekent dat eigenlijk? Hoi? Ook goedenmiddag? Ja,Ja? Hoerrrrr?
volgens mij hebben ze Roel gisteren in de douche gewoon betrapt, ze hadden alleen wel naar de DBK moeten gaan.......quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:25 schreef Rica het volgende:
Domme Joost.. Je had hem moeten betrappen lul!
Shit op die bank zitten mijn drie favo's.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:26 schreef scanman01 het volgende:
Ralph over de 'beschuldigingen' van Tanja: "Ik heb niet eens zin om er op te reageren".
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:29 schreef teun911 het volgende:
[..]
Aai betekent ik ben een domme hopeloze uitkeringstrekkende egocentrische sexboerderij hoer.
Verklaart wel waarom alleen Tanja dat zegt
Mooiste was nog wel het handgebaar net daarvoor. zo van "die spoort echt niet"quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:26 schreef scanman01 het volgende:
Ralph over de 'beschuldigingen' van Tanja: "Ik heb niet eens zin om er op te reageren".
hehe.....die camerman zal ook wel met zijn lip tegen die ruit aan staan.....quote:
Als ze hem hadden betrapt had er nu niet op de BB site gestaan dat Roel het gehaald heeft. Denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:29 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze Roel gisteren in de douche gewoon betrapt, ze hadden alleen wel naar de DBK moeten gaan.......
ow kijk dat wist ik niet, beetje laks sorryquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:32 schreef Rica het volgende:
Als ze hem hadden betrapt had er nu niet op de BB site gestaan dat Roel het gehaald heeft. Denk ik.
Nee joh, ze is gewoon niet snugger genoeg om te bedenken dat het om een geheime opdracht kan gaan. Dus denkt ze dat zij voor niets de hele week niet heeft gerookt. Hoezo snakken naar een sigaret, dacht dat ze het na die week ook vol zou blijven houden?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:34 schreef scanman01 het volgende:
Tanja betrekt het probleem Roel weer op zichzelf ... ja hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |