Kijk hier kan ik wat meequote:Op dinsdag 27 september 2005 14:49 schreef Ripley het volgende:
In het tanjatopic wordt al genoeg getanjabast, zullen we het hier ook af en toe over wat anders hebben?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:49 schreef scanman01 het volgende:
Kut, een goene handdoek... die wil ik eigenlijk niet.
[afbeelding]
Hahaha! JA! Tanja is de wandelende bedrijfseconomiegod en die weet in ELK bedrijf waar ze heeft gewerkt gezien waar ze structureel dingen kan verbeteren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik verzin het niet zelf, hoor. Ze heeft verteld dat ze overal altijd ziet hoe het beter kan. En daar zitten veel werkgevers niet op te wachten.
Ik heb een zwak voor Palmtopjes.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:43 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Het is irrelevant wat hij doet. Ik heb hem nog niet gehoord over plasma teevees en nike schoenen.
Ik zou rob al dagen geleden een klap met zijn eigen been verkocht hebben iddquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:49 schreef CartWOman het volgende:
Rob al uren buiten beeld. Wat een rust.
Dat zou echt gaaf zijn! Maar ik vrees dat hij het toch af gaat leggen tegen Roel en Lieske, helaas.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja een houdt Ralph in het huis offensief of zo.![]()
Ja, met die buik die ze nu heeft zou ze zo terugstuiteren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als de baby er is, pakken ze Tanja met z'n allen op en flikkeren haar over de schutting
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:49 schreef scanman01 het volgende:
Kut, een groene handdoek... die wil ik eigenlijk niet.
[afbeelding]
Dan doe je dat ook voor mij. En ik jouw geval zou ik ophouden met het posten in je baas zn tijd zodat jij harder kan werken zodat IK meer bierrrrrrrrrrrrrrrr kan drinken van de stufi. Hup.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ok dus je studeert voor een gedeelte van mijn afgedragen loonbelasting...
Nu niet meer zeuren over Tanja he?![]()
en ze gedraagt zich alsof ze al máánden over de houdbaarheidsdatum is!quote:
Ik vrees het ook.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:52 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zou echt gaaf zijn! Maar ik vrees dat hij het toch af gaat leggen tegen Roel en Lieske, helaas.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
Tanja in string heb ik maar even geskipped
Zij is al jaren klaar met haar studie maar toch niet productief voor de samenleving en kan haar schulden niet betalen, beetje andere situatie he?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ok dus je studeert voor een gedeelte van mijn afgedragen loonbelasting...
Nu niet meer zeuren over Tanja he?![]()
Ach, een beetje studieschuld ligt daar ver bovenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:36 schreef Falco het volgende:
[..]
20.000 euro's schuld is wel erg extreem hoog hoor. Normaliter kan een Nederlander maximaal 25.000 euro's 'schulden maken' (zonder hypotheek meegerekend natuurlijk). Als je zoveel schulden hebt, ben je gewoon oenig bezig en heb je een slecht bestedingsprobleem.
En gisteravond de genadeklap, in z'n eigen spreekkamer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou rob al dagen geleden een klap met zijn eigen been verkocht hebben idd![]()
Ach ik zou Ralph best willen zien blijven... Al is het alleen maar om Natte Lie te sarren...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:52 schreef Day het volgende:
Dat zou echt gaaf zijn! Maar ik vrees dat hij het toch af gaat leggen tegen Roel en Lieske, helaas.
Dit in tegenstelling tot haar klakkeloos als kansloos af te schilderen, bedoel je?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:50 schreef Djoj het volgende:
[..]
En gezien haar karakter neem jij dit klakkeloos aan??
Van sarren is al weken geen sprake meer. Die verhaallijn is al lang uitgespeeld.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach ik zou Ralph best willen zien blijven... Al is het alleen maar om Natte Lie te sarren...![]()
Gebaseerd op uuuuuuuren live-streamen en haar objectief bekijken hoe ze is?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot haar klakkeloos als kansloos af te schilderen, bedoel je?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie Zuiderwijk in actie
[afbeelding]
Waarom zou jij Ralph in zijn bek willen schijtenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:55 schreef SocialDisorder het volgende:
is Ralph eigenlijk al eens in z'n bek gescheten? Zo niet, meld ik me hierbij aan.
Zei je objectief?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gebaseerd op uuuuuuuren live-streamen en haar objectief bekijken hoe ze is?
Op Ralph na (misschien voor sommigen) hebben we vanaf uur 1 iedereen opjectief, nieuwsgierig bekeken: Tanja is echt geen gevalletje van Groupthink hoor. Vraag maar aan haar ex-werkgevers.
Dit is geen kwestie van iemand af te schilderen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot haar klakkeloos als kansloos af te schilderen, bedoel je?
Meen je dat nou???quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:57 schreef CartWOman het volgende:
En toch vind ik het een lief meiske.
Sommige mensen vinden dat erotisch. Poepseks enzo.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Waarom zou jij Ralph in zijn bek willen schijten
Ja, dat zei ik. We hebben alle bewoners vanaf uur 1 objectief gadegeslagen. Het Tanja-bashen is ook pas na een paar dagen gekomen, en dat kwam niet omdat ze een leuke persoonlijkheid had.quote:
Wat mij betreft niet nee, ik heb haar nog heb voordeel van de twijfel gegeven, maar hoe ik mn best ook doe, ik pleur van de ene in de andere verbazing wat haar gedrag betreft...wat is er meer nodig volgens jou??quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gewoon een schijthekel aan Hagenaars die willen praten alsof ze Hagenezen zijn. Dat en die vreselijk irritante rotkop. Ik heb me nog nooit zo aan iemand z'n bek geërgerd als die van Ralph.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Waarom zou jij Ralph in zijn bek willen schijten
Met posten in de baas z'n tijd belast je de gemeenschap niet. Met voortdurend op een forum rondhangen terwijl je zou moeten studeren wél.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:53 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dan doe je dat ook voor mij. En ik jouw geval zou ik ophouden met het posten in je baas zn tijd zodat jij harder kan werken zodat IK meer bierrrrrrrrrrrrrrrr kan drinken van de stufi. Hup.
Het zal wel aan mij liggen, mij ontgaat de lol van iemand de grond in trappen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:01 schreef Djoj het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet nee, ik heb haar nog heb voordeel van de twijfel gegeven, maar hoe ik mn best ook doe, ik pleur van de ene in de andere verbazing wat haar gedrag betreft...wat is er meer nodig volgens jou??
Ja, toch wel. Ze is -net als Joost- zo onbevangen en vooral eerlijk. Ze roddelt ook het minst van die meiden. Ze zal niet gauw kwaadspreken van iemand.quote:
Wij hadden inderdaad ook liever een leuker persoon gezien dan Tanja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, mij ontgaat de lol van iemand de grond in trappen.
Nee hoor... Ik plaats nog even een mooiequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, toch wel. Ze is -net als Joost- zo onbevangen en vooral eerlijk. Ze roddelt ook het minst van die meiden. Ze zal niet gauw kwaadspreken van iemand.
Laat zich alleen wel eens teveel meeslepen.
Moet ik al wegduiken?
Meneer voelt zich aangesproken? Nouja goed, met jou heb ik al een afspraak.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Met posten in de baas z'n tijd belast je de gemeenschap niet. Met voortdurend op een forum rondhangen terwijl je zou moeten studeren wél.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:05 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Joost doet weer eens gek!
Nee hoor, alleen je liep weer eens onredelijk te blaten tegen iemand anders, dus ik dacht ik zeg er even wat van.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:06 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Meneer voelt zich aangesproken?
Doet hij wel eens gewoon dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:05 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Joost doet weer eens gek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |