Ik kan van mezelf zeggen, natuurlijk niet helemaal objectief, dat ik never nooit iemand zomaar de grond in zal boren, zal eerder opkomen voor iemand in zo;n situatie...maar Tanja haalt dingen in me naar boven die ik liever niet zou voelen...Zij slaat echt alles, iemand zoals zij heb ik niet eerder meegemaakt en kom ik ook liever niet tegen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, mij ontgaat de lol van iemand de grond in trappen.
Past dat wel?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:13 schreef CartWOman het volgende:
Allemaal naar de DBK!
Ik zou niet weten waarom, eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:14 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Behalve Tanja. Iedereen krijgt op z'n donder zeker.
nee tanja zit in bad ze kunnen moeilijk verwachten dat ze naakt ff uit bad springt en rent naar de dagboek kamerquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:14 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Behalve Tanja. Iedereen krijgt op z'n donder zeker.
Geluid uit op de streams.
Ik zag ze net heel ff op de stream, dus: ja.quote:
Je kan ook even de moeite nemen om te lezen, staat hierboven wel 6 keer genoemd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:17 schreef nicoleV het volgende:
waar zijn ze nou gebleven?
Vlooien?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:19 schreef Coraatje het volgende:
ze zullen wel op hun flikker krijgen ja maar niet om tanja denk
ze hebben een muizen/vlooien plaag dat duidt op niet goed schoonhouden /maken overal liggen kleren kortom het is een zooitje en dan zitten ze met zijn allen zich te vervelen![]()
Boodschappen doen kan je straks ook nog... De buurtsuper is tot 20 uur open...quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:20 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Boodschappen doen / wachten.... dilemma..
Ja dat zou het wel eens kunnen zijn, en over die kat waar Joost naar had gevraagd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:19 schreef Coraatje het volgende:
ze zullen wel op hun flikker krijgen ja maar niet om tanja denk
ze hebben een muizen/vlooien plaag dat duidt op niet goed schoonhouden /maken overal liggen kleren kortom het is een zooitje en dan zitten ze met zijn allen zich te vervelen![]()
Ja maar ik heb NU zin in die pizzaquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Boodschappen doen kan je straks ook nog... De buurtsuper is tot 20 uur open...![]()
En?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:22 schreef Falco het volgende:
Zijn ze weer terug, poepoe. Dat duurde toch gauw 10 minuten...
Wie is de Mol?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:23 schreef CartWOman het volgende:
Ze mogen aan een spelprogramma meedoen?
pfff die moet ook meedoen ,alleen die hoefde niet het bad uit te komen om dit te horenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:25 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Nu de hoofdvraag
Waarom kan Tanja hier niet aan meedoen?!
Tanja doet vast gewoon mee, maar ze lag in bad en BB vond het vast niet nodig dat ze hiervoor uit bad kwam.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:25 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Nu de hoofdvraag
Waarom kan Tanja hier niet aan meedoen?!
Maar waar gaan die vragen toch over? Over mensen die iemand nadoen? Anouk Frans Bauer?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:25 schreef CartWOman het volgende:
En dan krijgen ze er vragen over.
Dus veel lezen... nah lekker saai weer voor ons.
gebrek aan intresse en dus niet luisteren ,daar hebben ze wel meer last vanquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:26 schreef Day het volgende:
Weet je wat me opvalt? Deze groep begrijpt nooit in 1 keer een opdracht!
Volgens mij 4 popmuzikanten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |