Roel was ook de enige die het beaamdequote:Op dinsdag 27 september 2005 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Bart had 100% gelijk en dat moeten de bewoners nu ook in zichzelf hebben gedacht.
jou Tan is de grenzen van fatsoen al weken voorbij! tis dat ze een kind draagt anders had ze daar echt niet gezetenquote:
Je vraagt je af wat ze thuis dan had gedaan? Hier hoeft ze niet schoon te maken, meestal niet te koken, geen was te doen etc etc etc. Ze heeft het hier juist vele malen makkelijker dan alle andere zwangere vrouwen in Nederland. Ondankbaar mens.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:43 schreef CartWOman het volgende:
Slapen, eten zijn niet goed. Geen energie.
Bewéeg dan ook een beetje, stom kalf.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat ze thuis dan had gedaan? Hier hoeft ze niet schoon te maken, meestal niet te koken, geen was te doen etc etc etc. Ze heeft het hier juist vele malen makkelijker dan alle andere zwangere vrouwen in Nederland. Ondankbaar mens.
Zekers. Nu nog afwachten waar ze eindigen.quote:
Linda zal 'm grillenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:43 schreef regenworm het volgende:
Is erg leuk zo'n jong beestje.
[afbeelding]
quote:
Ondertussen gaat ze vrolijk door met grenzen verkennen en niemand die haar tegenhoudt. Zelfs de bewoners niet. Het lijkt bijna een spel van BB om te kijken wanneer er eindelijk iemand wat gaat zeggen van de oneerlijke behandeling.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:45 schreef CartWOman het volgende:
Zekers. Nu nog afwachten waar ze eindigen.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:46 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
hilarisch hoe jij blind lijkt voor haar.....
Ze zoekt nog een man die een vrouw met een kind van een Antilliaan wilt.... niks voor jou?
Chantal zeikt altijd iedereen af...zolang ze niet direct bij haar in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zeikt andere vrouwen weer af (uit vorige bb's)
Ja, het is echt niet te geloven...heb er eigenlijk geen woorden meer voor.. hoe dom!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat ze thuis dan had gedaan? Hier hoeft ze niet schoon te maken, meestal niet te koken, geen was te doen etc etc etc. Ze heeft het hier juist vele malen makkelijker dan alle andere zwangere vrouwen in Nederland. Ondankbaar mens.
Zelfs plantjes overleven mijn aanwezigheid niet...quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:46 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Ze zoekt nog een man die een vrouw met een kind van een Antilliaan wilt.... niks voor jou?
ai.. dit schreeuwt om een inkoppertje....maar dat kan als doodsverwensing worden uitgelegdquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zelfs plantjes overleven mijn aanwezigheid niet...
zeer geschikt voor Tanja dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:46 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Weet je!! Het kwartje valt eindelijk bij mij!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:47 schreef Djoj het volgende:
Ja, het is echt niet te geloven...heb er eigenlijk geen woorden meer voor.. hoe dom!!![]()
Daarom, wil je niet een vrouw met een kind van een Antilliaan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wéer over het eten...quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ondertussen gaat ze vrolijk door met grenzen verkennen en niemand die haar tegenhoudt. Zelfs de bewoners niet. Het lijkt bijna een spel van BB om te kijken wanneer er eindelijk iemand wat gaat zeggen van de oneerlijke behandeling.
dat is een traag kwartje geweestquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je!! Het kwartje valt eindelijk bij mij!!
Haar ouders vinden het niet beter voor Tanja om in het BBhuis te zitten, haar ouders vinden het beter voor zichzelf. Die hebben eindelijk rust!
Oh, sorryquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:49 schreef teamlead het volgende:
ai.. dit schreeuwt om een inkoppertje....maar dat kan als doodsverwensing worden uitgelegd![]()
nah zekerquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haar ouders vinden het niet beter voor Tanja om in het BBhuis te zitten, haar ouders vinden het beter voor zichzelf. Die hebben eindelijk rust!
quote:
Je zou het bijna gaan geloven, maar denk het niet, wat ik gehoord/gezien heb van die mensen heeft Tanja het niet van een vreemde...glad ijs, maar dat was mijn eerste indruk, die gedeeltelijk bevestigd wordt door haar ouders.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 29, van spijkerbroeken. Is gelijk aan maat 36-38.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:51 schreef teamlead het volgende:
ze hebben maatje 27Nu ben ik geen expert op het gebied van dameskleding.... maar dan ben je toch bizar mager
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daarom, wil je niet een vrouw met een kind van een Antilliaan?![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:51 schreef teamlead het volgende:
ze hebben maatje 27Nu ben ik geen expert op het gebied van dameskleding.... maar dan ben je toch bizar mager
was het in BB2 dan dat een of andere zatte doos bij de geit ging slapenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:51 schreef regenworm het volgende:
BB1 wilden ze ook een beestje in het huis hebben.
Bart was er op tegen en heeft het doodleuk geweigerd.
In de DBK hebben ze hem nog geprobeert over te halen.
Maar dat is hummie niet gelukt.
Hij was ook een van de weinige die in BB1 er dwars tegen in.
wordt een beetje naar van dit berichtje dat zou dus kunnen inhouden dat Tanja (dwarsliggen 1e klas) gaat winnenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:51 schreef regenworm het volgende:
BB1 wilden ze ook een beestje in het huis hebben.
Bart was er op tegen en heeft het doodleuk geweigerd.
In de DBK hebben ze hem nog geprobeert over te halen.
Maar dat is hummie niet gelukt.
Hij was ook een van de weinige die in BB1 er dwars tegen in.
Dat gevoel had ik toen ik na lieske keek, dat ze goed in haar vel zit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske voelt zich eindelijk weer een beetje relaxed in haar velletje. Ze is afgevallen, denkt ze.
Klopt.. Ik baalde ook dat ik net te laat was. En ik wil ook eigenlijk Nathalie in close up danquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]Maar tóch.... het is 'm nog nét niet helemáál. Op het hoogtepunt van deze grimas heeft ze ook haar tanden ontbloot en hangen die mondhoeken echt loodrecht naar beneden.
![]()
Maar: verdomd close!![]()
Die blonde boerin?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
was het in BB2 dan dat een of andere zatte doos bij de geit ging slapen
Die haalt december niet, dan is ze het huis al uit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:54 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wordt een beetje naar van dit berichtje dat zou dus kunnen inhouden dat Tanja (dwarsliggen 1e klas) gaat winnen![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:54 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wordt een beetje naar van dit berichtje dat zou dus kunnen inhouden dat Tanja (dwarsliggen 1e klas) gaat winnen![]()
Godver, die pet verpest echt de hele fotoquote:
Annet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die blonde boerin?
Die heeft nu een relatie met BB Ruud toch?
Annette heet ze toch? Zijn getrouwd geloof ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die blonde boerin?
Die heeft nu een relatie met BB Ruud toch?
Ik verwacht van niet. Ik denk echt dat de bewoners de baby heel leuk gaan vinden en dus Tanja nooit meer gaan nomineren. Ze willen de baby lekker in het huis houden. Tanja zit in de finale.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die haalt december niet, dan is ze het huis al uit.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef regenworm het volgende:
Lieske gaat gewoon bij de bitchclub zitten, ze krijgt steeds meer schijt aan alles.
Flashback.... en geen prettigequote:Op dinsdag 27 september 2005 12:59 schreef CartWOman het volgende:
Annet.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet. Ik denk echt dat de bewoners de baby heel leuk gaan vinden en dus Tanja nooit meer gaan nomineren. Ze willen de baby lekker in het huis houden. Tanja zit in de finale.
En dán pas vreselijk op haar bek.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet. Ik denk echt dat de bewoners de baby heel leuk gaan vinden en dus Tanja nooit meer gaan nomineren. Ze willen de baby lekker in het huis houden. Tanja zit in de finale.
Jaaaa, de prullenbak-check.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:02 schreef AnTjUh het volgende:
Joost is Roel an t controleren in de badkamer!!!
Ja, vertel mij wat. Ze moet er echt vóór de bevalling uit. Maar dat schijnt ook niet te gaan gebeurenquote:
Neemt waarschijnlijk een uitenklisma om strax te kunnen ontvangenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:04 schreef Rica het volgende:
Menno gaat lekker. Zit al bijna een half uur te poepen.
Zeker weten van niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Ze moet er echt vóór de bevalling uit. Maar dat schijnt ook niet te gaan gebeuren
Winnaar wordt ze nooit.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:04 schreef Djoj het volgende:
Moet er toch niet aan denken dat Tanja de finale haalt, of nog erger, winnaar wordt!! Het idee alleen al frustreerd me...![]()
![]()
Tanja gaat weg, ze wordt het gewoon zat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met die beperkingen van de arbeidsinspectie? 8 dagen na de bevalling geef ik haar, meer niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Winnaar wordt ze nooit.....
OF ze moet heel erg lief met de baby gaan doen. Dan kan ook dat maar zo gebeuren.
Yes je hebt die natte lie te pakken met die rot kop die ze altijd trektquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Hebbes
[afbeelding]
Ik hoor nu dat Bart het weer bij het juiste einde had![]()
Ik begreep dat ze de baby lang genoeg mogen filmen om 'mooie beelden' te kunnen uitzenden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met die beperkingen van de arbeidsinspectie? 8 dagen na de bevalling geef ik haar, meer niet.
Jij bent viesquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neemt waarschijnlijk een uienklisma om strax te kunnen ontvangen
Hij durft z'n kont nog niet af te vegen. Daar heeft hij de meeste moeite mee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neemt waarschijnlijk een uitenklisma om strax te kunnen ontvangen
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:46 schreef AnTjUh het volgende:
gohhh wat heeft Chantal toch een mensenkennis
Dát wist ze dus niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef teamlead het volgende:
Hoe de fuck weet zij nou wat Bart in de prive geschreven heeft
Je weet maar nooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |