1. Dan had ze zich niet zwanger moeten laten knuppelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoorde je hoe Tanja het formuleerde?
"Eigenlijk zouden jullie alle weekopdrachten moeten krijgen met buik. Fietsen, lopen en Winnie de Poeh's inpakken..."
Mislukt. Mijn leuter is ervandoor gerend.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij meer verstand van modereren
Ik ga nu even op Chantal's foto proberen te masturberen, ben zo terug
Dat idee had ik ook niet inderdaadquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Je kan best een kattenbak hebben als je zwanger bent, Tanja, stel je niet zo aan. Jij mag alleen de kattenbak niet verschonen, maar ik had het idee dat je dat überhaupt toch al niet zou doen.
Geef haar wat stukjes ananas met een sausje van misoprostol en het is vanavond al feestquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:25 schreef socko het volgende:
[..]
Je kunt weeen toch opwekken?
Wat zitten ze de zaak nou nog te rekken dan?![]()
lol hoor hier met regelmaat hetzelfde Tanja spoort gewoon niet!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:31 schreef Ess het volgende:
[..]
1. Dan had ze zich niet zwanger moeten laten knuppelen
2. Ga dan lekker niet in dat huis zitten, maar blijf lekker thuis op je nest.
Ik heb is ff gevraagd of ik ook zo moeilijk deed verleden jaar... Antw. van mijn mannetje als dat zo was geweest had je hier nu vast niet meer gezeten. Het is gewoon een zeikwijf.
Dat bevestigt telkens weer het aso milieu waarin ze verkeerde.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:29 schreef scanman01 het volgende:
Kan Tanja stoppen met dat idiote "Ai"
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mislukt. Mijn leuter is ervandoor gerend.
Toxoplasmosequote:Op dinsdag 27 september 2005 12:30 schreef NG het volgende:
Waarom mag er geen kat komen zolang ze zwanger is?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:31 schreef Ess het volgende:
[..]
1. Dan had ze zich niet zwangermoeten laten knuppelen
2. Ga dan lekker niet in dat huis zitten, maar blijf lekker thuis op je nest.
Ik heb is ff gevraagd of ik ook zo moeilijk deed verleden jaar... Antw. van mijn mannetje als dat zo was geweest had je hier nu vast niet meer gezeten. Het is gewoon een zeikwijf.
typisch..mijn baas roept dat ook constantquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat bevestigt telkens weer het aso milieu waarin ze verkeerde.![]()
Achter Chantal aan? Pquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
Mislukt. Mijn leuter is ervandoor gerend.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Je kan best een kattenbak hebben als je zwanger bent, Tanja, stel je niet zo aan. Jij mag alleen de kattenbak niet verschonen, maar ik had het idee dat je dat überhaupt toch al niet zou doen.
Ze hebben het ook niet bepaald zwaar; ze hebben niet echt redenen om op te stappen. En degene die wilde opstappen, mocht lekker uithuilen bij haar mammie en toen weer terug.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Achter Chantal aan? P
Trouwens, wat ik me vanmorgen bedacht hè...ik dacht aan het begin van BB dat er veel meer nieuwe mensen in het huis zouden komen, maar na Ralph is er dus niemand meer bijgekomen. Als ze er nu nieuwe mensen inzetten dan worden die dus echt als eerste genomineerd en dus is dat best zinloos. Ook valt het me op dat er nog niemand uit zichzelf is opgestapt.
In bb1 begonnen ze met 9 man... en als er 1 uit ging in het begin kwam er een nieuwe. Nu begonnen ze al met 13 man,quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Achter Chantal aan? P
Trouwens, wat ik me vanmorgen bedacht hè...ik dacht aan het begin van BB dat er veel meer nieuwe mensen in het huis zouden komen, maar na Ralph is er dus niemand meer bijgekomen. Als ze er nu nieuwe mensen inzetten dan worden die dus echt als eerste genomineerd en dus is dat best zinloos. Ook valt het me op dat er nog niemand uit zichzelf is opgestapt.
Je zou toch verwachten dat Dido bijvoorbeeld beter zou weten....quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maar als Tanja geen kat wil kómt er geen kat.
Daar hebben ze zich nu dus al bij neergelegd.
Laat ze een hond nemen laat Tanja er mee wandelen en als ze de deur uit is poort dicht en niet meer openenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat Dido bijvoorbeeld beter zou weten....
Ik heb ook nooit het idee gehad dat er meerdere mensen zouden komen. Ze hebben alleen nog 1 of 2 reserve bewoners achter de hand voor als er iemand vrijwillig opstapt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Achter Chantal aan? P
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Oooooh, wat een zielig verhaal!
Ingrid: vrienden van mij hadden een hamster in de pan gedaan en als het dan heet werd dan ging de hamster springen..
Nathalie: wij hadden een platenspeler en hebbend aar een hamster opgezet en laten draaien, wij harder draaien en toen vloog de hamster eraf tegen de muur en toen was ie ook eh...nou ja, dood
(vrije interpretatie van gesprekken)
Dat laatste heeft dus alles met het eerste te maken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Achter Chantal aan? P
Dan ga je uit van de veronderstelling dat de zeug beweegt..... kansloos dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:36 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Laat ze een hond nemen laat Tanja er mee wandelen en als ze de deur uit is poort dicht en niet meer openen
Ik zat hier ook vol walging te luisteren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Het is wel een beetje dierenmishandelinguurtje. Verhalen over gespieste eenden, honden die gefrituurde frikandellen gevoerd kregen en de bek verbrandden etc.
Dat denk ik dus ook, er komt nu niemand meer bij.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ook nooit het idee gehad dat er meerdere mensen zouden komen. Ze hebben alleen nog 1 of 2 reserve bewoners achter de hand voor als er iemand vrijwillig opstapt.
Dat is nu ook al niet meer aan de orde denk ik, want dat doen ze alleen in het begin.
vogeltje doet niet zoveel tegen muizenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, er komt nu niemand meer bij.
Nathalie hoopt nog steeds op een katje en Chantal wil een vogeltje.
Waarom niet alletwee, dames?
Ze komt haar bed toch ook uit ?? ......... helaasquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dan ga je uit van de veronderstelling dat de zeug beweegt..... kansloos dus![]()
En gelijk de Friezen erachteraan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Tanja: "Wie wil er nou een vrouw met een kind van een Antilliaan"
Ze maakt zich echt dagelijks populairder bij een hele bevolkingsgroep
Ja, ongelofelijk hè! Mijn mond viel ook open! want "ze trekt het anders niet meer"quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:42 schreef CartWOman het volgende:
God, Tanja... nóg meer voorkeursbehandelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |