En ook geen Chantalsquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Chantal over BB1: "Ze hadden toen geen opdrachten"
dementiequote:Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
Chantal over BB1: "Ze hadden toen geen opdrachten"
Ze gaat er per definitie al vanuit dat geen enkele weekopdracht voor haar geldt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoorde je hoe Tanja het formuleerde?
"Eigenlijk zouden jullie alle weekopdrachten moeten krijgen met buik. Fietsen, lopen en Winnie de Poeh's inpakken..."
haar enige opdracht is werpen en oprottenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:23 schreef NG het volgende:
[..]
Ze gaat er per definitie al vanuit dat geen enkele weekopdracht voor haar geldt.
Nee, zij hoefet helemaal niets te doen naast rusten, eten en eh...nou ja, dat was het. Oh ja, ze heeft het zwaar want ze kan niet roken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:23 schreef NG het volgende:
Ze gaat er per definitie al vanuit dat geen enkele weekopdracht voor haar geldt.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
Roel moet nu even overdreven hard aangeven dat ie even relaxed wil douchen
RP komt binnengestormd![]()
"Hee, komen jullie er ook gezellig bij?"![]()
Nja lief... Menno is geinteresseerd in alles wat een gat heeft... Ja ook in Joost!quote:
Of zo'n hoge bloeddruk dat ze naar het ziekenhuis moet en daar moet bevallen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:24 schreef MaLo het volgende:
Tanja zou een te hoge bloeddruk moeten krijgen. Dan moet ze de rest van haar zwangerschap verplicht rusten.
Volgens mij is dat echt een grote wens van haar.
Je kunt weeen toch opwekken?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
haar enige opdracht is werpen en oprotten![]()
Eigenlijk zou ze gevoerd moeten worden, ik kan me voorstellen dat het als zwangere vrouw erg vermoeiend is om zelf die vork naar je mond te brengen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, zij hoefet helemaal niets te doen naast rusten, eten en eh...nou ja, dat was het. Oh ja, ze heeft het zwaar want ze kan niet roken.
haha ja dat kan wel misschien is dat de opdracht van volgende weekquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:25 schreef socko het volgende:
[..]
Je kunt weeen toch opwekken?
Wat zitten ze de zaak nou nog te rekken dan?![]()
Wedden dat Talpa dan nog een miniatuurziekenhuis in het BB huis zou laten bouwenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of zo'n hoge bloeddruk dat ze naar het ziekenhuis moet en daar moet bevallen.
(ik wens haar niets slechts toe hoor, ik wens haar alleen uit mijn beeld...ik hoop dan uiteraard dat het in het ziekenhuis verder prima met haar gaat en ze een pracht dochter tijdens een normale bevalling krijgt)
Dat doen ze pas als je meer dan 42 weken zwanger bent....en dan ook niet eens per definitie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:25 schreef socko het volgende:
Je kunt weeen toch opwekken?
Wat zitten ze de zaak nou nog te rekken dan?![]()
Met afluisteren aan de deur van de jongensslaapkamer gisteren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:28 schreef teamlead het volgende:
ik was heel even aan de telefoon.... tanja is betrapt samen met lindaZeg me ajb dat de mental picture die zich nu bij mij opdringt niet klopt...
uitzonderingen bevestigen de regels toch hahaquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doen ze pas als je meer dan 42 weken zwanger bent....en dan ook niet eens per definitie.
42 weken...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met afluisteren aan de deur van de jongensslaapkamer gisteren.
Mwoah, ik vind Chantal geen lelijke vrouw (aan de buitenkant). Ze ziet er goed uit voor haar leeftijd hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:28 schreef Knurkie het volgende:
zou Chantal zo weer gaan janken omdat geen van de mannen intresse heeft in haar
De Tanja op die foto liep gisteren vol overtuiging te verkondigen dat ze, ook als ze niet zwanger zou zijn, niets van de mannen moest hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:25 schreef ChantalC het volgende:
Nja lief... Menno is geinteresseerd in alles wat een gat heeft... Ja ook in Joost!![]()
eens maar geen van de mannen wil sex ...dat zal toch wel steken denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind Chantal geen lelijke vrouw (aan de buitenkant). Ze ziet er goed uit voor haar leeftijd hoor.
De heren ergerden zich eergisteravond aan het gegil en gelach en geschreeuw uit de meidenkamer. Dat ging voornamelijk over het bespreken van hun ontlastingquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:28 schreef teamlead het volgende:
ik was heel even aan de telefoon.... tanja is betrapt samen met lindaZeg me ajb dat de mental picture die zich nu bij mij opdringt niet klopt...
Gelukkig heb jij meer verstand van modererenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind Chantal geen lelijke vrouw (aan de buitenkant). Ze ziet er goed uit voor haar leeftijd hoor.
Hoe oud was ze ook alweer 65 ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ik had ook een te hoge bloeddruk op het eind van mijn zwangerschap en ik zou eerder ingeleid zijn dan 42 weken, aldus de verloskundigequote:Op dinsdag 27 september 2005 12:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
uitzonderingen bevestigen de regels toch haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |